;
coinex

بهترین بازی های ایکس باکس 2024 ؛ معرفی 26 عنوان جذاب

در این مطلب با بهترین بازی های ایکس باکس 2024 از جمله بهترین بازی‌های مسابقه‌ای، داستانی و اکشن آشنا می‌شوید که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

سال 2023 پس از مدت‌ها، برای طرفداران ایکس باکس سال بسیار خوبی بود و در این سال، شاهد رونمایی از چند بازی مهم بودیم. به همین مناسبت، در این مطلب شما را با بهترین بازی های ایکس باکس آشنا می‌کنیم.

بازی‌های معرفی شده در این مطلب، شامل بهترین بازی های داستانی ، بهترین بازی های ریسینگ و غیره و همچنین ترکیبی از بهترین بازی‌های انحصاری این کنسول و بازی‌های چند پلتفرمی هستند که علاوه بر ایکس باکس، می‌توانید آنها را در کنسول‌های دیگر هم اجرا کنید.

اگر شما هم جزء طرفداران و گیمرهای کنسول ایکس باکس هستید، این مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های ایکس باکس 2024

همانطور که اشاره شد، سال 2023 در مقایسه با سال‌های قبل برای طرفداران ایکس باکس سال پرفروغ‌تری بود. در این سال، شاهد انتشار انواع بازی‌های انحصاری به همراه فهرستی طولانی از بازی‌های تحسین شده توسط منتقدان بودیم که سال بسیار خوبی را برای گیمرهای ایکس باکس رقم زدند.

بهترین بازی های ایکس باکس
بهترین بازی های ایکس باکس

همزمان با انتشار این بازی‌های جذاب برای ایکس باکس، چند بازی هم برای اولین بار در سرویس گیم پس منتشر شدند تا کاربران را تشویق به عضویت در این سرویس کنند؛ به همین دلیل، این سال یکی از بهترین سال‌ها برای خریدن این کنسول و تجربه کردن این بازی‌های پرهیجان بود.

در عین حال، در سال 2024 هم چند بازی بسیار خوب برای ایکس باکس خواهیم داشت. از جمله بهترین بازی های ایکس باکس درسال جدید می‌توان به شاهزاده ایرانی: تاج گمشده، تکن 8، پرسونا 3 ریلود، نسخه جدید Banishers و غیره اشاره کرد. برای آشنایی با بهترین بازی های ایکس باکس با ما همراه باشید.

1. Control

بهترین بازی های ایکس باکس

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس را با بازی اکشن-ماجراجویی کنترل شروع می‌کنیم. در این بازی متفاوت، شما در قالب شخصیتی به نام جسی فیدن ایفای نقش می‌کنید که مدیر جدید یک سازمان دولتی شده و هدف این سازمان، کنترل فعالیت‌های فراطبیعی است.

محیط این اداره، با آنچه که در سایر بازی‌ها مشاهده می‌شود بسیار متفاوت است و جسی می‌تواند به روش‌های مختلفی آن را کاوش کرده و قدرت‌های جدیدی به دست آورد که او را به قسمت‌های جدیدی از این ساختمان هزارتو مانند می‌رسانند. پیدا کردن چیزهای عجیب (مثل یک یخچال نفرین شده یا پورتالی برای ورود به بعدهای دیگر) در این دنیای اسرارآمیز بسیار لذت بخش است و به کشف اسرار این دنیا و اتفاقاتی که قبلاً در آن رخ داده، کمک می‌کنند.

در مجموع، این نسخه از کنترل جزء بهترین بازی های Xbox one بوده و نسخه جدید آن که در سال 2021 منتشر شد، تبدیل به یکی از بهترین بازی های Xbox s شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

بهترین بازی های شوتر کامپیوتر 2023

2. Outer Wilds

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های ایکس باکس هستید که مهارت‌های خودتان را در آن به نمایش بگذارید، بازی وحشی‌های بیرونی با رازورمزهای زیبایی که درباره زندگی و مرگ دارد، می‌تواند رضایت شما را جلب کند. در این بازی، شما باید کشف کنید که چرا یک تمدن قدیمی ناگهان ناپدید شده و چرا دنیا هر 22 دقیقه یک بار، به پایان می‌رسد. پایان جهان، یعنی اینکه پیشرفت‌های شما پس از منقضی شدن زمان، ریست خواهند شد؛ اما این حلقه‌های زمانی، امکان ایجاد معماهای جالب و طرح‌های جذاب‌تر را فراهم کرده‌اند.

بهتر اینکه، می‌توانید دنیای Outer Wilds را به هر ترتیبی که مایل هستید کاوش کنید. در مجموع، طراحان این بازی توانسته‌اند محیطی جذاب و دلنشین اما چالش برانگیز و سخت طراحی کنند و این مشخصات، Outer Wilds را تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس 2024 کرده‌اند.

3. Armored Core 6: Fires of Rubicon

بهترین بازی های ایکس باکس

Armored Core 6: Fires of Rubicon که یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس است، با بازی‌هایی مثل Dark Souls و Elden Ring تفاوت زیادی دارد چون در این بازی، کاربران باید برای خلبانی و رفتن به مأموریت‌هایی خاص، مکانیک‌های بازی را شخصی سازی کنند. یکی از ویژگی‌های مشترک این نسخه با سایر بازی‌های مشابه، نبرد با غول‌های بسیار بزرگی است که نسبت به همه تولیدات قبلی فرام سافتور بزرگ‌تر و چالش برانگیزتر هستند.

در حالت تک نفره این بازی می‌توانید یکی از بهترین بازی های داستانی را تجربه کنید که در کنار فرایند شخصی سازی و تنظیم روان این بازی، آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های Xbox s و محصولات فرام سافتور کرده‌اند.

4. Sea of Thieves

بازی دریای دزدان در ابتدا نظرات چندان خوبی به دست نیاورده بود اما کم کم شرایط تغییر کرد و این بازی تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری وان و سری ایکس شد. در حال حاضر، دریای دزدان 30 میلیون پلیر دارد که تعداد آنها روزبروز بیشتر می‌شود.

با توجه به جذابیت چشمگیر این بازی به همراه آپدیت‌های فصلی رایگان آن مثل دی‌ال‌سی A Pirates Life که جک اسپارو را به این ماجراجویی دریایی اضافه می‌کند، جای تعجب نیست که دریای دزدان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آیفون 2023

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

5. Tunic

بهترین بازی های ایکس باکس

Tunic یک بازی جهان باز اکتشافی پر از سیاهچاله‌ها، ابزارها و چالش‌هایی برای محک زدن مهارت شما است که شباهت زیادی به بازی‌های Zelda دارد. اما این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس ، ویژگی‌های سایر بازی‌های مدرن پرطرفدار را هم دارد از جمله مبارزات بسیار پیچیده به خصوص غول‌های بازی که روبرو شدن با آنها، با سختی لذت بخشی همراه است، سیستم تنبیه بازیکن برای مرگ و معماهای چالش برانگیز آن.

علاوه بر این، در سرتاسر دنیای بازی، صفحاتی از راهنمای بازی پنهان شده‌اند که هر کدام شامل اطلاعات مهمی هستند – مثل سرنخی برای حل یک معما، یک نقشه مهم یا یک ورودی مخفی – و به شما برای آشنایی با طرز کار اسرار بازی کمک می‌کنند. همچنین، طراحی هوشمندانه بازی طوری انجام شده که دائماً به شما یادآوری می‌کند در حال اجرای یک بازی ویدیویی پرهیجان هستید.

6. Cyberpunk 2077

بازی سایبرپانک یکی از بهترین بازی های هیرویی برای کامپیوتر بود اما مدتی زمان برد تا طراح بازی، توانست آن را برای کنسول‌هایی مثل ایکس باکس‌های سری X/S بهینه‌سازی کند. پس از یکسری آپدیت و تغییر در بازی و به خصوص با انتشار توسعه Phantom Liberty آن، این بازی هم توانست تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس شود.

قطعاً سایبرپانک 2077 با داشتن طراحی دقیق و زیبا، سیستم RPG لذت بخش و عمیق و یکی از بهترین داستان‌هایی که تا به امروز از این بازی ساز دیده‌ایم، ارزش امتحان کردن را دارد.

7. Elden Ring

بهترین بازی های ایکس باکس

چه از طرفداران قدیمی بازی‌های چالش برانگیز فرام سافتور باشید و چه اخیراً جذب هیاهوی ایجاد شده برای این بازی‌ها شده‌اید، الدن رینگ نقطه شروع خیلی خوبی برای آشنایی با سبک بازی SoulsBorne است. راحتی آشنایی با سیستم این بازی، تطبیق پذیری آن با انواع سبک‌های بازی و طراحی دنیای باز جذاب آن، همگی باعث شده‌اند که الدن رینگ تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری وان و ایکس شود. البته نباید نقشه بزرگ داخل بازی را فراموش کرد که امکان جابجایی به هر نقطه‌ای را به راحتی فراهم کرده است.

ماجرا و مسیر کلی این بازی ثابت است اما طراحی باز آن از نظر چگونگی طی کردن این ماجراجویی‌ها، باعث شده که هر گیمری تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی از این بازی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اندروید 2023

8. Baldur’s Gate 3

بالدرز گیت ۳ به دلیل داستان سرایی قوی و آزادی عمل تقریباً بی‌حدی که در اختیار گیمرها قرار داده، بهترین بازی RPG کامپیوتر در همه نسل‌ها محسوب می‌شد. حالا این بازی به عنوان یکی از جدیدترین بازی های ایکس باکس توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند.

به خصوص، طراحی شخصیت‌ها در این بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده و همراهان شما در بالدرز گیت 3، شامل کاراکترهایی بامزه و جذاب هستند. با وجود اینکه اجرای این بازی صدها ساعت زمان می‌برد، سیستم بازی طوری طراحی شده که شما ترغیب به امتحان کردن پی در پی کاراکترهای جدید و کاوش حداکثری دنیای فانتزی بازی می‌شوید.

در مجموع، این بازی جزء بهترین بازی های داستانی و برنده جوایز متعدد است.

9. Mass Effect Legendary Edition

بهترین بازی های ایکس باکس

تأثیر فراگیر: نسخه اسطوره‌ای شامل نسخه‌های 1 تا 3 تأثیر فراگیر است و تقریباً همه دی‌ال‌سی‌های تولید شده برای این بازی‌ها را پوشش می‌دهد از جمله همه سلاح‌ها، مأموریت‌ها، شخصیت‌ها و غیره. در مجموع، این بازی یکی از بهترین بازی های Xbox one و ایکس، در سبک RPG است.

در این بازی، شما کامندر شپرد را برای ساختن تیم خودش و حفاظت از سیاره در برابر دشمنان مخرب، همراهی می‌کنید و ماجراهایی به یاد ماندنی و چالش برانگیز را پشت سر خواهید گذاشت.

10. Star Wars Jedi: Survivor

جنگ ستارگان جدای: بازمانده یکی از بهترین بازی های هیرویی برای ایکس باکس است که در آن، ماجراجویی‌های کال کسیس ادامه پیدا کرده و با ادامه مسیر ماجراجویی در سیاره، با دشمنان زیادی روبرو می‌شود.

در این نسخه، تقریباً همه عناصر نسخه قبلی ارتقاء پیدا کرده و شاهد بهبود طراحی سطوح و مبارزات به بهترین شکل ممکن هستیم. همچنین، این نسخه، یکی از بهترین نسخه‌ها برای گشتن و ماجراجویی در عصر جدید جنگ ستارگان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

11. Halo: The Master Chief Collection

بهترین بازی های ایکس باکس

هیلو: مجموعه مستر چیف شامل همه نسخه‌های بازی هیلو به غیر از Halo 5: Guardians است. در این بازی، به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس شاهد گردآوری مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌های نسخه‌های قبلی و بازسازی آنها به بهترین شکل ممکن هستیم. بعلاوه، ارتقای این بازی برای ایکس باکس سری X، امکان اجرای آن را با نرخ 120 فریم بر ثانیه فراهم کرده است. با چنین تغییری، به سختی می‌توانیم باور کنیم که اولین بار، این بازی‌ها را با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌کردیم!

12. Resident Evil 4

رزیدنت ایول 4 یکی دیگر بهترین بازی های ایکس باکس است که از جهاتی نسبت به نسخه اصلی این بازی که شاهکاری کمی نظیر بود، ارتقاء پیدا کرده است. تولید نسخه چهارم رزیدنت ایول، یکی از سخت‌ترین چالش‌های کپ‌کام بوده و با اینکه لحن کلی بازی در این نسخه جدی‌تر است، اما خوشبختانه بیشتر تغییراتی که در آن مشاهده می‌کنیم، حول فناوری بوده و داستان بی‌نقص و گام کلی بازی، بدون تغییر مانده‌اند.

13. Hi-Fi Rush

بهترین بازی های ایکس باکس

های فای راش جزء جدیدترین بازی های ایکس باکس و یک بازی اکشن ریتمی است که در سال 2023 توانست به دلیل داشتن مکانیک مبارزه مبتکرانه و جذاب، به موفقیت چشمگیری برسد. در این بازی، همه حملات باید متناسب با بیت آهنگ انجام شوند تا تأثیر مخرب دلخواه را به همراه داشته باشند.

سبک هنری جذاب و کاراکترهای دوست داشتنی‌های فای راش، رونمایی از این بازی را در سال 2023 برای گیمرهای ایکس باکس تبدیل به یک اتفاق به یادماندنی کردند. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و اکس، توانست در سال 2023 جایزه بهترین طراحی موزیک را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های شوتر موبایلی

14. Gears 5

چرخ دنده‌های 5 در سال 2019 از نظر طراحی بصری، جذاب‌ترین بازی ایکس باکس سری X بود و خوشبختانه به مرور زمان، این بازی طوری ارتقاء پیدا کرده تا از همه قابلیت‌ها و امکانات کنسول جدید مایکروسافت به خوبی بهره‌برداری کند. نورپردازی بهتر، تکنولوژی رهگیری پرتو، پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 فریم بر ثانیه و غیره این بازی را تبدیل به بهترین بازی های Xbox one و X/S کرده‌اند.

نسخه اصلی چرخ دنده‌ها، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اختصاصی ایکس باکس انتخاب شده بود. در عین حال، شرکت کوالیشن در حال کار روی چند پروژه جدید بر اساس این بازی است و قرار است با شرکت نت‌فلیکس برای تولید فیلم چرخ دنده‌های جنگ همکاری کند.

15. Psychonauts 2

بهترین بازی های ایکس باکس

بازی روانگردان‌ها قبلاً برای ایکس باکس منتشر شده بوده اما وقتی که در سال 2019 شرکت مایکروسافت شرکت توسعه‌دهنده این بازی را خرید، نسخه جدید این بازی برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان منتشر شد. در اختیار داشتن منابع بیشتر برای طراحی نسخه دوم این بازی، باعث شده که این نسخه به حداکثر پتانسیلی که کاربران 15 سال انتظار دیدن آن را داشتند برسند و حالا این بازی تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری وان و ایکس شده است.

داستان بازی هم کاملاً احساسی، چند لایه و جذاب است. در مجموع، این بازی به بهترین شکل ممکن به انتظار علاقمندان به بازی روانگردان‌ها پاسخ داده و تبدیل به یکی از کم نظیرترین و بهترین بازی های ایکس باکس شده است.

16. Microsoft Flight Simulator

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت که بی‌شک یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، همچنان رو به ارتقاء و بهبود است. تعهد توسعه‌دهنده این بازی به ارتقای پیوسته این شاهکار، فراتر از رفع باگ‌ها و اضافه کردن محتوا به آن است. در این بازی، شاهد اضافه شدن هواپیماهای جدید، فرودگاه‌های جدید و مناظر جدیدی هستیم که با هر آپدیت، باعث نزدیک‌تر شدن این شاهکار به واقعیت می‌شوند.

اگر به دنبال یک بازی جذاب برای سپری کردن اوقات فراغت خودتان هستید یا به دنبال نزدیک‌ترین تجربه به تجربه واقعی پرواز در کابین خلبان هستید، حتماً شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت را که نسخه جدید آن جزء بهترین بازی های ایکس باکس 2024 است، در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های آنلاین آیفون

17. Starfield

بهترین بازی های ایکس باکس

استارفیلد یکی از جدیدترین بازی های ایکس باکس و جزء بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس است. این بازی نقش آفرینی اکشن که با الهام از ناسا طراحی شده، مرزهای جاه طلبی‌های بزرگ بتزدا را جابجا می‌کند. در این نسخه، گیمرها محدود به بازی کردن در یک منطقه خاص نیستند؛ بلکه می‌توانند آزادانه صدها سرزمین مختلف و حتی سامانه‌های ستاره‌ای مختلف را کاوش کنند.

مثل همه بازی‌های RPG بتزدا، لذت اصلی این بازی هم تکمیل کردن مأموریت‌هایی است که به شما سپرده می‌شوند.

18. Halo Infinite

هیلو اینفینیت یکی از بهترین بازی های Xbox s و X و همچنین ایکس باکس وان است که شرکت ۳۴۳ اینداستریز توانست با انتشار آن، پس از گذشت 6 سال و بعد از درخشش کم فروغ هیلو 5، جان تازه‌ای به این سری ببخشد. در این نسخه هم فعالیت‌ها و مأموریت‌های زیادی وجود دارند که شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند.

در این نسخه، علاوه بر در اختیار داشتن ابزارهای جدید، تجهیزات نسخه‌های قبلی، نقشه‌های متفاوت، قابلیت شخصی سازی و امکان پشتیبانی از آپدیت‌های جدید به بازی اضافه شده‌اند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های هیرویی برای ایکس باکس هستید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

19. Alan Wake 2

بهترین بازی های ایکس باکس

حدود 13 سال زمان برد تا نسخه جدید آلن ویک منتشر شود اما قطعاً این نسخه ارزش این انتظار طولانی مدت را داشته است. این بازی به عنوان اولین بازی Remedy در ژانر بقا و ترسناک طراحی شده؛ استودیویی که برای طراحی بازی‌ها از رویکردی سینمایی استفاده می‌کند و حالا یک فصل وحشتناک به داستان‌های آلن ویک اضافه کرده است.

اگر علاقمند به بازی‌های ترسناک هستید، قطعاً این بازی، یک تجربه پرتنش و اضطراب را برای شما رقم می‌زند. همچنین اگر قبلاً نسخه اول این بازی را اجرا کرده‌اید، حتماً برای اطلاع از سرنوشت قهرمان داستان و اتفاقاتی که سال‌ها پیش برای ویک رخ داده، این نسخه از آلن ویک را بازی کنید.

آلن ویک 2 توانسته سه جایزه بهترین روایت، بهترین کارگردانی بازی و بهترین کارگردانی هنری را در سال 2023 از آن خود کرده و تبدیل به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

20. Forza Horizon 5

فورزا هورایزن ۵ بهترین بازی سال 2021 و همچنین یکی از بهترین بازی های ریسینگ دهه اخیر است. تفاوت این بازی با سایر بازی‌های ریسینگ این است که این بازی در اصل یک بازی رانندگی است و قطعاً بین بازی‌های رانندگی و ریسینگ، تفاوت‌های مهمی وجود دارد.

بازی‌های رانندگی می‌توانند شامل ریسینگ هم باشند اما یکی از مهم‌ترین عناصر این بازی‌ها، وجود انواع ماشین‌های پرطرفدار در آنها است. در این بازی می‌توانید هیجان را به روش‌های مختلف تجربه کنید از جمله شرکت در فستیوال‌های هورایزن، رویدادهای چند نفره، تلاش برای به دست آوردن بالاترین امتیازها و غیره. جذابیت و فان بودن فورزا هورایزن 5 همزمان با جدیت و چالش برانگیز بودن آن از جمله ویژگی‌هایی است که در کمتر بازی مسابقه‌ای مشاهده می‌شود.

21. Lies of P

بهترین بازی های ایکس باکس

دروغ‌های پی که بعد از مدت‌ها، بهترین بازی SoulsBorne طراحی شده توسط شرکتی به غیر از فرام سافتور محسوب می‌شود، داستان پینوکیو را به روشی جدید بازگو می‌کند. این بازی با داشتن صحنه‌های مبارزه‌ای عالی، دنیایی دارک و جذاب برای کاوش و مبارزاتی سهمگین با غول‌ها یکی بهترین بازی های ایکس باکس درسال جدید است.

22. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

ویچر که جزء بهترین بازی‌های RPG کل دوران است، به لطف بازسازی نسخه Complete Edition آن، از همیشه بهتر و جذاب‌تر شده و حالا امکان اجرای این بازی را با کیفیت 4K هم دارید. بعلاوه، در حالت performance اختصاصی این بازی، همه نرخ‌های فریم به صورت بسیار روان اجرا شده و باعث می‌شوند که این ماجراجویی بیشتر از 100 ساعته، لذت بخش‌تر و روان‌تر از همیشه باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های اندروید

23. Dead Space

بهترین بازی های ایکس باکس

در سال 2023 شاهد بازسازی بازی ترسناک مهم و پرطرفدار EA یعنی فضای مرده بودیم که خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین بازی های Xbox s و X شد. این بازسازی به حدی قوی بود که باعث شد نسخه‌های قبلی بازی ضعیف به نظر برسند. این بار برای طراحی فضای مرده از تکنولوژی‌های جدید از جمله موتور Frostbite استفاده شده بود. این موتور جدید، باعث افزایش جذابیت صحنه‌های دلهره آور بازی شده و نبرد با موجودات ترسناک این بازی را سخت‌تر و چالش برانگیزتر از همیشه کرده است.

24. Forza Motorsport (2023)

بین رونمایی از فورتزا موتور اسپورت 7 و نسل جدید این بازی فاصله زیادی بوده اما نسخه جدید این بازی مسابقه‌ای، یکی از بهترین بازی های ایکس باکس درسال جدید است. در نسخه جدید این بازی، پلتفرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به مرور زمان رشد و توسعه پیدا می‌کند. تمرکز این نسخه بر تنظیم دقیق همه اجزای خودرو – که یک سیستم اقتصادی جدید هم داخل بازی برای آن طراحی شده – شما را تشویق به تغییر همه اجزای خودرو می‌کند و قرار نیست که در این نسخه، فقط به دنبال سرهم کردن یک ماشین شیک و جذاب باشید.

علاوه بر این، فورتزا موتوراسپورت، گرافیک‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت دارد و با توجه به قابلیت تنظیم گرافیک و سرعت بازی، می‌توانید آن را برای افزایش سرعت یا کیفیت تصویری بهینه‌سازی کنید. این ویژگی‌ها در ترکیب با آپدیت‌های مکرر بازی که توسط Turn 10 منتشر می‌شوند، این نسخه را تبدیل به یکی از بهترین بازی های ریسینگ کرده‌اند.

25. NieR: Automata – Become As Gods Edition

اگر به دنبال تجربه کردن یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری وان در سبکی به غیر از JRPG هستید، حتماً این بازی را امتحان کنید. در این بازی نقش کاراکتری به نام 2B را دارید که در اصل، برای یک جنگ نیابتی با هدف حفاظت از نژاد بشر طراحی شده اما همچنان که در این مسیر پیش می‌روید، کم کم این جنگ و هدف از وجود شما برایتان تبدیل به یک پرسش می‌شود.

Nier: Automata در اصل یک بازی اکشن-ماجراجویی است؛ اما به راحتی، ژانرهای مختلف را با هم ترکیب می‌کند. ممکن است یک لحظه در حال تجربه کردن مبارزه‌های هک‌اند اسلش به سبک بازی شیطان هم می‌گرید باشید و لحظه‌ای دیگر، حس کنید که در یک بازی سایداسکرولر پر از صحنه‌های تیراندازی قرار دارید.

داستان جذاب این بازی آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های داستانی کرده و در عین حال، شما را در نبردهایی سهمگین با دشمنان قدرتمند درگیر می‌کند. همچنین، با توجه به قابلیت اجرای نسخه ایکس باکس وان این بازی با کیفیت 4K، می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های Xbox one دانست.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های فکری آیفون

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

26. Red Dead Redemption 2

رد دد ریدمپشن 2 از شرکت راک استار، بهترین نمایش از دنیای غرب وحشی در یک بازی است. در این بازی، شما نقش آرتور مورگان را دارید که یک تفنگدار از باند بدنام Van Der Linde است و در قالب این شخصیت، چالش‌ها و مشکلات مختلفی را پشت سر گذاشته، با دشمنان جنگیده و دوستانی جدید پیدا می‌کنید.

رد دد ریدمپشن 2 کاملاً شما را سرگرم نگه می‌دارد. در این بازی، ساعت‌ها مشغول به مأموریت‌های داستانی، مینی گیم‌های داخل بازی و فعالیت‌ها و مأموریت‌های مختلف خواهید شد. این نسخه به عنوان یکی از جدیدترین بازی های ایکس باکس ، مفصل‌ترین بازی فانتزی است که دنیای غرب را با جزئیات کامل به تصویر کشیده است. این بازی، در کنسول‌های ایکس باکس بسیار زیبا به نظر می‌رسد و قطعاً یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری وان است.

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به بهترین بازی های ایکس باکس 2024 داشتیم و با انواع بازی‌های این کنسول از جمله بهترین بازی های ریسینگ و بهترین بازی های هیرویی آشنا شدیم. بازی‌های انتخاب شده برای این مطلب، شامل بازی‌های شناخته شده و پرطرفدار و همچنین بازی‌هایی با بهترین استقبال و بازخورد از سمت کاربران بودند؛ اما قطعاً انتخاب بازی یک موضوع سلیقه‌ای است و احتمال اختلاف نظر در این زمینه وجود دارد.

امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین بازی های ایکس باکس و ایجاد تجربیاتی لذت بخش کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین بازی های ایکس باکس وان کدامند؟

انتخاب بهترین بازی یک موضوع سلیقه‌ای است اما مثلاً فورتزا هورایزن، برای علاقمندان به بازی‌های ریسینگ و کنترل برای علاقمندان به ماجراجویی‌های اکشن توصیه می‌شود. اگر به دنبال یک بازی چند نفره آنلاین دریایی هستید، می‌توانید دریای دزدان را تجربه کنید.

بهترین بازی های ایکس باکس 2024 کدامند؟

نسخه جدید شاهزاده فارسی، تکن 8، مثل یک اژدها و پرسونا 3 ریلود جزء بهترین بازی های ایکس باکس در سال جدید هستند.

پرطرفدارترین بازی ایکس باکس کدام است؟

در حال حاضر، فورتنایت بین بهترین بازی های ایکس باکس رتبه اول را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های ایکس باکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ممنون بابت معرفی بازی هاتون

    پاسخ

    کاش تو این مقاله فقط انحصاری هاش رو نام میبردید ببینم چیزی میمونه ازش(:

    پاسخ

    یک عدد بچه سال یافت شد -_-

    پاسخ