;
coinex

ساخت بازی Squid Game در دستور کار نتفلیکس!

پس از موفقیت های چشمگیر سریال بازی مرکب ساخت بازی Squid Game در دستور کار نتفلیکس قرار گرفته است و به نظر می رسد به زودی ساخته خواهد شد.

سریال بازی مرکب این روزها تبدیل به یک سریال محبوب شده و توانسته رکوردهای زیادی را جا به جا کند. حالا پس از موفقیتی که این سریال به دست آورده قرار است بازی آن نیز در دستور کار قرار بگیرد.

اخیرا معاون شبکه نتفلیکس طی مصاحبه‌ای گفته است که احتمال دارد بازی این سریال محبوب را بسازند. این شبکه در ابتدای سال جاری از برنامه‌های خود برای بازی‌های ویدئویی خبر داد و اظهار کرد که ممکن است بازی این سریال نیز ساخته شود. شنیده‌ها حاکی از این است که سازندگان فصل اول سریال بازی مرکب در حال برنامه ریزی برای فصل دوم آن هستند.

ساخت بازی Squid Game

طی هفته‌های اخیر و با پخش سریال بازی مرکب و طی چندین روز این سریال تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس شد. موفقت چشمگیر این سریال باورکردنی نیست و مقامات ارشد این شبکه در تکاپوی ساخت فصل دوم آن هستند.

در همین هنگام اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه بازی ویدئویی این سریال نیز ساخته خواهد شد. علاوه بر این طرفداران و علاقه‌مندان این سریال خواستار ساخته شدن بازی ویدئویی آن هستند و معاون این شبکه گفته:

ساخت بازی Squid Game

ما درخواست‌های زیادی از سوی برخی سازمان‌ها مانند بخش محصولات مصرف کننده، گروه بازی و دیگر تیم‌های بین المللی خود برای ساخت این بازی دریافت کردیم.

مین یونگ کیم همچنین با بیان اینکه در حال برنامه ریزی و روشن ساختن نقشه راه هستند گفت:

نقش تیم من این است که تمام فرصت‌های موجود را بررسی کنند و برای IP بازی مرکب دستورالعملی ایجاد نمایند.

از زمان پخش این سریال کمتر از یک ماه می‌گذرد و بازی مرکب توانسته بهترین سریال و پربیننده‌ترین سریال در تاریخ نتفلیکس شود. تقاضا برای دیدن این سریال به حدی است که یکی از سرویس دهنده‌های اینترنت در کره از نتفلیکس شکایت کرد و ترافیک شبکه را دلیل شکایت خود دانست.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت بازی Squid Game چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر