;
coinex

گوشی نوکیا 6310 ؛ نسخه جدید «پاره آجر» بعد از 20 سال!

کمپانی نوکیا پس از گذشت 20 سال از عرضه گوشی نوستالژی خود حالا از گوشی نوکیا 6310 رونمایی نموده و قرار است که با مشخصات بهبود یافته عرضه شود.

20 از زمان عرضه اولین گوشی نوکیا می‌گذرد و حالا این کمپانی نسخه جدید آن را که موسوم به پاره آجر است با باتری و صفحه نمایش بهتر عرضه کرده است. این گوشی نوستالژیک همچنان از بازی مار بهره می‌برد.

شرکت نوکیا دیگر مانند گذشته طرفدار چندانی ندارد و با ظهور کمپانی‌های قدرتمند و گوشی‌های هوشمند از دور رقابت‌ها خارج شده است. فعالیت‌های این کمپانی محدود به چندین گوشی میان‌رده و پایین رده شده که به تازگی تولید تبلت هم به آن اضافه شده است.

گوشی نوکیا 6310

سال‌ها پیش نوکیا از گوشی نوکیا 6310 رونمایی کرد و در آن زمان بسیار غوغا به پا کرد اما دیری نپایید که گوشی‌های هوشمند دیگر گوی سبقت را از این کمپانی ربودند. یکی از تغییرات این گوشی بزرگ‌تر شدن نمایشگر است. در نسخه قدیمی اندازه این صفحه نمایش 1.8 بود که الان به 2.8 اینچ رسیده.

گوشی نوکیا 6310

از دیگر تغییرات این گوشی پیشرفت رزولوشن آن است که به 240 در 320 رسیده است. خود وب سایت نوکیا پیرامون این گوشی گفته است:

نوکیا 6310 جدید ظاهر و طراحی بسیار پرطرفدار نسخه اصلی را حفظ کرده و آن را با برخی موارد جدید مانند نمایشگر بزرگتر خمیده و خوانایی بهتر به روز می‌کند.

در کنار حفظ ویژگی‌های نسخه اصلی که مورد پسند دوستداران این گوشی است باید از رادیو اف ام و باتری قدرتمند یاد کرد. این باتری کاربران را برای هفته‌ها از شارژ کردن گوشی بی‌نیاز می‌کند. جنس بدنه این گوشی از پلی کربنات است و ظاهری مدرن دارد.

نوکیا 6310 جدید در سه رنگ مشکی، زرد و سبز تیره روانه بازار می‌شود. همچنین میزان حافظه رم این گوشی 16 مگابایت و فضای ذخیره سازی آن 8 مگابایت است. این گوشی خوشبختانه از دو سیمکارت پشتیبانی می‌نماید. قیمت موکیا 6310 در بازار 82 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی نوکیا 6310 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط و فقط نوکیا

    پاسخ