;
coinex

بهترین فیلم های ترسناک کره ای ؛ از کمد تا داستان دو خواهر

اگر از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای هستید در این مقاله همراه ما باشید زیرا قصد داریم به بهترین فیلم های ترسناک کره ای بپردازیم.

وقتی بحث فیلم‌های ترسناک در میان است، کره جنوبی در این زمینه بی‌تجربه نیست و در طول سال‌های زیاد فیلم‌های ترسناک با کیفیتی را منتشر کرده است.

در طول سال‌های اخیر رقابتی بین کشورهای شرق آسیا درباره نشر بهترین سریال‌های ترسناک پیدا شده است. می‌توان گفت کره جنوبی از آن دسته کشورهایی به حساب می‌آید که نمره خوبی را در این رقابت کسب کرده است.

فیلم‌های ترسناک کره‌ای به روش و شیوه خاص خود کره جنوبی معروف هستند، در واقع در ژانر ترسناک فیلم‌های کره جنوبی ما انتظاراتی متفاوتی از آن داریم و این انتظارات با آنچه در فیلم‌های ترسناک آمریکایی مشاهده می‌کنیم متفاوت است.

فیلم‌های ترسناک کره‌ای بر خلاف دیگر فیلم‌ها با ترس‌های ناگهانی و دلهره‌آور همراه نمی‌شوند بلکه عمیق‌ترین قسمت‌های نا‌خودآگاه مغز انسان را نشانه می‌گیرند، جایی که افکار تاریک مانند قارچ‌های سمی رشد می‌کنند.

این خلاقیت و ارزش تولید سینمای کره جنوبی بوده که موجب شده طرفداران زیادی از سراسر دنیا علاقه‌مند به فیلم‌های ترسناک کره‌ای بشوند در ادامه با لیستی از بهترین فیلم های ترسناک کره ای همراه ما باشید.

بهترین فیلم های ترسناک کره ای


همانطور که می‌دانید صنعت فیلم کشور کره جنوبی روزبه‌روز با سریال‌ها و فیلم‌های متنوع و جذاب در حال پیشرفت است. فیلم‌های ترسناک کره‌ای از ابتدای سینمای کره جنوبی وجود داشته‌اند، با این وجود این فیلم‌ها شهرت خود را در در اواخر دهه 1990 به دست آورده‌اند.

وقتی بحث فرهنگ پاپ در میان باشد کره جنوبی به دو دلیل معروف است: کی درما و کی پاپ اما کره جنوبی به جز صنعت کی پاپ با گروه‌های خوانندگی مانند بی تی اس و بلک پینک و صنعت کی درما مانند سریال‌های فانتزی و درام متنوع، چیزهای بیشتری از جمله فیلم‌های ترسناک را برای ارائه دارد.

مانند کشور ژاپن کره جنوبی نیز هنر خاصی برای ساخت بهترین فیلم‌های ترسناک را دارد. این فیلم‌های ترسناک در میان طرفداران به قدری محبوب شده‌اند که آن‌ها همواره منتظر ساخت بیشتر فیلم‌های ترسناک کره‌ای هستند و زمانی که به تماشای یکی از این فیلم‌ها می‌نشینند مجذوب آن می‌شوند.

به همین دلیل ما در این مقاله لیستی از بهترین فیلم های ترسناک کره ای را برای شما گرد آوری کرده‌ایم. در این لیست به معروف ترین‌ها و ترسناک ترین فیلم های کره ای پرداخته‌ایم. توجه داشته باشید که قبل از ارائه لیست به تک تک فیلم‌ها به همراه اسامی بازیگران، داستان و سال تولید خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

 کمد (The Closet)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های ترسناک کره ای / فیلم ترسناک کره ای جدید
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • بازیگران: Ha Jung-woo, Kim Nam-gil, Heo Yool

فیلم کمد محصول سال 2020 بوده و به عنوان یکی از جدید ترین فیلم های ترسناک کره ای به حساب می‌رود. داستان این سریال درباره مردی به نام سانگ وون بوده که همسر خود را از دست می‌دهد و قصد دارد با دختر خود به یک خانه جدید نقل مکان کند.

وی قصد دارد با دختر خود یک رابطه نزذیک و دوستانه پس از آنکه دخترش مادر خود را از دست داد، ایجاد کند اما نقشه او برای اینکار عملی نمی‌شود زیرا دوست جدید دخترش که یک روح است، او را به داخل یک کمد می‌کشاند و دختر را ناپدید می‌کند.

با انتشار اخباری مبنی بر ناپدید شدن یک کودک مردی مرموز به نام کیونگ هون با سانگ وون پدر این بچه ملاقاتی می‌کند و به او اطلاع می‌دهد که 32 کودک دیگر در خانه ناپدید شده‌اند.

کیونگ هون بر روی این پرونده‌ها کار می‌کند. سانگ وون برای پیدا کردن دخترش هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهد به همین دلیل چاره‌ای نمی‌بینید جز آنکه با کیونگ هون برای پیدا کردن دخترش همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

خشم الهی (The Divine Fury)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های ترسناک کره ای / فیلم ترسناک کره ای جدید
  • سال تولید: 2019
  • ژانر: اکشن، ترسناک، هیجان انگیز
  • بازیگران: Park Seo-joon, Ahn Sung-ki, Woo Do-hwan

این فیلم به عنوان یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های کره‌ای به شمار می‌رود. این فیلم نیز تقریبا به عنوان یک فیلم ترسناک کره ای جدید محسوب می‌شود. داستان این فیلم درباره یک مبارز MMA بوده که پس از آنکه پدرش را در یک تصادف از دست می‌دهد دیگر به قدرت‌های بالاتر ایمانی ندارد و اعتقاد خود را از دست می‌دهد.

یونگ هو زمانی که زخمی بر روی کف دستش ظاهر می‌شود به ناچار برای کمک به یک جنگیر مراجعه می‌کند وی پس از مدتی خود را درگیر مبارزه‌ای با شیطان پیدا می‌کند و این قطعا چیزی نیست که او انتظارش را می‌کشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بیمارستان متروکه گنجیام (Gonjiam: Haunted Asylum)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های ترسناک کره ای / فیلم ترسناک کره ای جدید
  • محصول سال: 2018
  • ژانر: هیجان انگیز، ترسناک
  • بازیگران: Park Ji-hyun, Moon Ye-won, Lee Seung-wook, Park Sung-hoon, Wi Ha-joon, Oh Ah-yeon, Yoo Je-yoon

بیمارستان متروکه گنجیام از بهترین فیلم های کره ای ترسناک شناخته می‌شود. داستان این سریال همانطور که از نامش پیداست درباره یک بیمارستان متروکه است. داستان این سریال بر پایه گروهی متشکل از شش نفر است که می‌خواهند تخقیقات خود را در یک بیمارستان انجام دهند.

بیمارستان گنجیام یک مکان واقعی است که حتی در CNN در فهرست 10 مکان متروکه و ترسناک ذکر شده است. شما می‌توانید فقط بدترین‌ها را برای این شش نفر انتظار داشته باشید. در این بیمارستان برای این شش نفر اتفاقاتی رخ می‌دهد که آن‌ها را تا سر حد مرگ می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

تقلید (The Mimic)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های ترسناک کره ای / فیلم ترسناک کره ای جدید
  • محصول سال: 2017
  • ژانر: ترسناک، رمز آلود
  • بازیگران: Yum Jung-ah, Park Hyuk-kwon, Shin Rin-ah, Heo Jin

این سریال نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم های کره ای ترسناک به حساب می‌رود. داستان این فیلم درباره هی یون بوده که پسر خود را گم می‌کند. وی تصمیم می‌گیرد با خانواده خود به حومه شهر نقل مکان کند تا بتواند با غم از دست دادن پسر گمشده‌اش کنار بیاید.

هی یون در آنجا با یک دختر بچه‌ای که راه خود را در جنگل گم کرده است مواجه می‌شود. وی متوجه تشابه صدای این دختر با پسر گم شده‌اش می‌شود به همین دلیل او نمی‌تواند این دختر را نپذیرد.

افسانه‌ای در کره جنوبی درباره یک موجود منحصر به فرد که می‌تواند صداهای دیگران را تقلید کند وجود دارد. وقتی اتفاقات غیر عادی شروع به رخ دادن در آن خانواده می‌کند. اعضای خانواده به انسان بودن دختر بچه شک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

قطاری به بوسان (Train to Busan)

ترسناک ترین فیلم های کره ای
ترسناک ترین فیلم های کره ای / بهترین فیلم های ترسناک کره ای
  • محصول سال: 2016
  • ژانر: اکشن، ترسناک، هیجان انگیز
  • بازیگران: Gong Yoo, Yeon Sang-ho, MA Dong-seok, Kim Su-an

قطار بوسان نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک کره ای به حساب می‌رود. این فیلم یکی از فیلم‌های کلاسیک کره جنوبی به شمار می‌رود که در آن مسافران یک قطار تبدیل به یک زامبی می‌شوند.

سئوک وو به همراه دخترش سو آن سوار یک قطار می‌شوند تا از سئول به بوسان بروند اما به طور ناگهانی در قطار حال و هوای آخر زمانی پدیدار شده که در آن بیشتر مردم تبدیل به زامبی‌های گرسنه و گوشت خوار می‌شوند. در حالی که قطار راهی بوسان است مسافران باید برای حفظ جان خود در برابر زامبی‌ها بجنگند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جی سانگ

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

شیون (The Wailing)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
ترسناک ترین فیلم های کره ای / بهترین فیلم های ترسناک کره ای
  • محصول سال: 2016
  • ژانر: معمایی، ترسناک
  • بازیگران: Chun Woo-Hee, Kwak Do-won, Jun Kunimura, Hwang Jung-min

شیون یک فیلم ترسناک هیجان انگیز است که در آن یک غریبه به یک روستایی به نام گوکسونگ می رود تا بتواند بیماری مرموزی را که در آن روستا پخش شده است را شناسایی کند.

همچنین یک پلیس به نام جونگ گو درگیر این حادثه می‌شود تا قربانی‌ها با مرگ‌های عجیب این بیماری مرموز را برسی کند.

در همین حین دختر این مامور پلیس گم می‌شود. حالا این مامور پلیس برای پیدا کردن دختر گمشده‌اش باید این معما‌ها را حل کند.

بیشتر بخوانید:

سریال پاچینکو (Pachinko)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

فلوت زن (The Piper)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های ترسناک کره ای / ترسناک ترین فیلم های کره ای
  • محصول سال: 2015
  • ژانر: ترسناک، معمایی
  • بازیگران: Ryu Seung-ryong, Lee Sung-min, Chun Woo-hee, Lee Joon

داستان این فیلم در دورانی پس از جنگ کره جنوبی اتفاق می‌افتد. وو ریونگ که یک نوازنده فلوت است همراه با پسرش در جستجوی یک خانه جدید به جنگل می‌روند. آن‌ها با دهکده‌ای مواجه می‌شوند که در آن موش‌هایی را در برگرفته که گوشت انسان را می‌خورند.

وو ریونگ با سر دسته آن دهکده یک قراری می‌گذارد. وو ریونگ قول می‌دهد به سر دسته آن دهکده کمک کند تا از شر حیوانات موذی خلاص شوند و از طرفی از او گاو می‌خواهد اما این کار انقدرها که به نظر می‌رسد ساده نیست.

بیشتر بخوانید:

گروه کیپاپ کارد (KARD)

بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021

سکوت (The Silenced)‌

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های کره ای ترسناک / ترسناک ترین فیلم های کره ای
  • سال تولید: 2015
  • ژانر: ترسناک، درام، راز آلود
  • بازیگران: Park Bo-young, Uhm Ji-won, Park So-dam

داستان این فیلم در زمان اشغال کره توسط ژاپن اتفاق می‌افتد. در این فیلم پارک بو یونگ نقش یک دختر دبیرستانی به نام جو ران را بازی می‌کند. وی به تازگی به مدرسه شبانه روزی کیجو، همان سئول کنونی منتقل شده تا بدن ضعیف خود را درمان کند.

همه چیز به نظر خوب می‌رسد تا اینکه تک تک هم کلاسی‌های جو ران به ترتیب ناپدید می‌شوند. وی همچنین تغییرات عجیبی را در بدن خود مانند ناتوانی در کنترل احساسات و بالا رفتن قدرت بدنی خود حس می‌کند.

وی به همراه بهترین دوستش پس از آنکه متوجه می‌شود تمام دختران آن مدرسه از جمله خودشان موش آزمایشگاهی برای تولیدات داروهای جدید ژاپن هستند سعی در فرار دارد اما فرار کردن از آن مدرسه اصلا کار ساده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین فیلم های کره ای کمدی

قایم موشک (Hide and Seek)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های کره ای ترسناک
  • سال تولید: 2013
  • ژانر: معمایی، ترسناک
  • بازیگران: Son Hyun-joo, Jeon Mi-sun, Moon Jung-hee, Jung Joon-won

این فیلم نیز یکی از بهترین فیلم های ترسناک کره ای به شمار می‌رود. داستان این سریال نمایانگر آن است که چطور یک بازی ساده قایم موشک به شکل دلهره آوری عوض می‌شود. سونگ سو یک بیزینس بسیار عالی را راه انداخته و در یک آپارتمان لوکس زندگی می‌کند.

با این حال وی همیشه به فکر برادر خود بوده و تصمیم می‌گیرد که در آپارتمان برادرش او را ببیند. در آن آپارتمان سونگ سو با یکی از همسایگان برادرش برخورد می‌کند. آن زن که بسیار ترسیده بود، از او کمک می‌خواهد و می‌گوید که برادرش او و دخترش را اذیت می‌کند.

سونگ سو که بسیار گیج شده تصمیم می‌گیرد آپارتمان را زیر نظر بگیرد. وی متوجه می‌شود که هر واحد با علائم و نشانه‌های مختلفی مشخص شده که نشان دهنده تعداد و جنسیت افرادی که در آن واحد زندگی می‌کنند است. وی در یکی از روزها این علائم و نشانه‌ها را در ساختمان خود نیز می‌بیند و درگیر یک بازی قایم ماشک که برادرش مسئول آن است می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های چینی

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

کلیک نکن (Don’t Click)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
بهترین فیلم های کره ای ترسناک
  • محصول سال: 2012
  • ژانر: جنایی، ترسناک
  • بازیگران: Park Bo-young, Joo Won, Kang Byul

داستان این فیلم ترسناک و هیجان انگیز درباره یک دختری به نام جانگ می بوده که به طور مرتب ویدیوهایی را جهت کسب درآمدی برای خود و خواهرش در اینترنت آپلود می‌کند.

در یکی از روزها با پوشه‌ای با عنوان ویدیو ممنوعه روبه‌رو می‌شود وی با دوست پسر خواهرش تماس می‌گیرد تا در باز کردن این پوشه رمزنگاری شده به او کمک کند.

پس از آنکه آن‌ها آن ویدیو را باهم تماشا کردند، زندگی جانگ می و خواهرش سه هی تبدیل به یک کابوس واقعی می‌شود. آن‌ها توسط روحی تسخیر می‌شوند به طوری که نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

من شیطان را دیدم (I Saw the Devil)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
جدید ترین فیلم های ترسناک کره ای
  • محصول سال: 2011
  • ژانر: هیجان انگیز، ترسناک
  • بازیگران: Lee Byung-hun, Choi Min-sik, Oh San-ha, Jeon Gook-hwan

این فیلم نیز یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های ترسناک کره‌ای است. داستان این سریال بدین گونه است که در یک شب سرنوشت ساز، ماشین جو یون در بزرگراهی خلوت متوقف می‌شود. کیونگ چول که یک قاتل سریالی است، به او کمک می‌کند.

چند روز بعد، جنازه جو یون پیدا می‌شود. نامزد جو یون، سو هیون با خود عهد می‌بندد کیونگ چول را پیدا کند، حتی اگر مجبور شود مانند او به یک قاتل سریالی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

بهترین فیلم های کره ای

آواز مرگ (White: Melody of Death)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای
جدید ترین فیلم های ترسناک کره ای
  • محصول سال: 2011
  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • بازیگران: Ham Eun-jung, May Doni Kim, Choi Ah-ra, Jin Se-yeon

این فیلم جذاب و هیجان انگیز کره‌ای که قصد معرفی آن را داریم، آواز مرگ نام دارد. داستان این فیلم درباره یک گروه دخترانه خواننده به نام عروسک‌های صورتی است که چهار عضو دارد.

آن‌ها پس از بازسازی یکی از آهنگ‌های قدیمی خود به نام سفید، آن را منتشر می‌کنند. گروه بلافاصله با انتشار این آهنگ به شهرت می‌رسد اما چیزی که آن‌ها نمی‌دانند این بوده که این آهنگ نفرین شده است، سپس تمام اعضای گروه به جز یک نفر کشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

گربه (The Cat)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

  • محصول سال: 2011
  • ژانر: ترسناک، معمایی
  • بازیگران: Park Min-young, Kim Ye-ron, Kim Dong-wook, Shin Da-eun

داستان این فیلم ترسناک کره‌ای درباره یک مربی حیوانات خانگی به نام سو یئون است. وی گربه‌ای را پس از مرگ صاحبش که در یک آسانسور مرده است را به عنوان حیوان خانگی خود قبول می‌کند.

زندگی سو یئون پس از وارد شدن آن گربه به خانه‌اش وارونه می‌شود. او کابوس‌هایی را درباره یک دختر کوچک به طور مکرر می‌بیند.

نه تنها حال وی بهتر نمی‌شود بلکه او بهترین دوست خود را در کنار آن گربه‌ای که به تازگی مسئولیش را گرفته است، مرده پیدا می‌کند. سو یئون بپس از این حوادث با یک افسر پلیس برای آشکار شدن حقیقت همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سریال کره ای big mouth

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

ملافه (Bedevilled)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

  • محصول سال: 2010
  • ژانر: درام، ترسناک
  • بازیگران: Seo Young-hee, Ji Sung-won, Park Jeong-hak, Baek Su-ryun

داستان این فیلم ترسناک بر پایه فردی به نام ها وون بوده که پس از خستگی و استرس بسیار زیاد در محل کار خود برای استراحت تصمیم می‌گیرد از زادگاه پدربزرگش که یک جزیره خلوت در کره جنوبی است دیدن کند.

در طول سفر خود به آن جزیره وی با دوست قدیمی خود بوک نام که بنظر می‌رسد روزهای سختی را در آن جزیره سپری کرده ملاقات می‌کند.

ذوست او در آنجا مورد سو استفاده و اذیت همسر خود قرار گرفته است. ها وون از کمک به دوست خود و دختر دوستش برای فرار از آن جزیره خودداری می‌کند.

بوک نام پس از آنکه فهمید دختر او توسط پدرش مورد تجاوز قرار می‌گیرد، با تلاش خود در نهایت موفق می‌شود برای فرار سوار هواپیمایی بشود اما در آخر همسر بوک نام مانع فرار آن‌ها شده و باعث مرگ دخترش می‌شود. در اینجا بوک نام که بسیار خشمگین است، دست به انجام برخی کارها برای انتقام و خالی کردن خشم خود می‌زند.

بیشتر بخوانید:

سریال نقاب

سریال زن بی نظیر

عطش (Thirst)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

  • محصول سال: 2009
  • ژانر: درام، هیجان انگیز، تزسناک
  • بازیگران: Song Kang-ho, Kim Ok-bin, Shin Ha-kyun, Kim Hae-sook

در این فیلم هیجانی و ترسناک سانگ کانگ هو نقش یک کشیش فداکار کاتولیک را بازی می‌کند که سالهاست وفادارنه به مردم خدمت می‌کند. وی تصمیم می‌گیرد برای پروژه‌ای داوطلب شود که هدف آن ایجاد واکسن برای از بین بردن یک بیماری کشنده است.

وی در نهایت قراردادی را با آن افراد امضا می‌کند. وی پس از آنکه خونی به او تزریق می‌شود به طور معجزه آسایی سلامتی خود را به دست می آورد.

خبر سلامت او به سرعت در بین افراد پخش می‌شود. برخی اعتقاد دارند که خون یک خون آشام در بدن او جریان دارد، سپس میل خون در او شدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

زنگ مرگ (Death Bell)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

  • محصول سال: 2008
  • ژانر: ترسناک، جنایی
  • بازیگران: Lee Beom-soo, Kim Bum, Nam Gyu-ri, Yoon Jung-hee

داستان این فیلم جذاب و ترسناکی را که قصد معرفی داریم بدین گونه است که یک سری دانش آموزان ممتاز به همراه معلم‌هایشان در محوطه مدرسه حبس می‌شوند و گیر می‌افتند.

آن‌ها باید در یک مدت زمان مشخص شده به یک پرسش پاسخ دهند در غیر این صورت دانش آموزی که در مخزن آب گیر افتاده است غرق شده و می‌میرد.

آن‌ها در این تست شکست می‌خورند و منجر به مرگ آن دانش آموز می‌شوند. آن‌ها سعی در خارج شدن از آن محیط را دارند اما گویا داستان تمام نشده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

داستان دو خواهر (A Tale of Two Sisters)

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

  • محصول سال: 2003
  • ژانر: ترسناک، هیجان انگیز
  • بازیگران: Im Soo-jung, Moon Geun-young, Yum Jung-ah, Kim Kap-soo

داستان این فیلم هیجان انگیز همانطور که از نامش پیداست درباره دو خواهر است که هر دو به خانه پدری خود برمی‌گردند و با نا مادری بی رحم خود رو به رو می‌شوند. این دو خواهر که مدتی را در یک موسسه روانی سپری کرده بودند، بنظر نمی‌رسد که رنجشان تمام شده باشد.

آن دو خواهر مجبور می‌شوند با رویدادهای نگران کننده‌ای ب دلیل تسخیر روح در خانه آن‌ها و وجود نا مادری روانی و بی‌رحمشان مواجه شوند. همه این وقایع در نهایت به گذشته و تایخچه آن خانواده مربوط می‌شود.

بهترین فیلم های ترسناک کره ای در یک نگاه

  • The Closet، کمد (2020)
  • The Divine Fury، خشم الهی (2019)
  • Gonjiam: Haunted Asylum، بیمارستان متروکه گنجیام (2018)
  • The Mimic، تقلید (2017)
  • Train to Busan، قطاری به بوسان (2016)
  • The Wailing، شیون (2016)
  • The Piper، فلوت زن (2015)
  • The Silenced، سکوت (2015)
  • Hide and Seek، قایم موشک (2013)
  • Don’t Click، کلیک نکن (2012)
  • I Saw the Devil، من شیطان را دیدم (2011)
  • White: Melody of Death، آواز مرگ (2011)
  • The Cat، گربه (2011)
  • Bedevilled، ملافه (2010)
  • Thirst، عطش (2009)
  • Death Bell، زنگ مرگ (2008)
  • A Tale of Two Sisters، داستان دو خواهر (2003)

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thesmartlocal , trendpickle

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های ترسناک کره ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من همه فیلمای لیست رو دیدم و مظرم اینه که ه خاطر ترسناک بودنشون به این لیست اضافه نسن بلکه به خاطر عالی بودن داستانشون.
    چون زنگ مرگ اصلا ترسناک نبود و صحنه های ترسناک خوبی نداشت اما آخرش خیلی خوب تموم شد و هنوز متاسفانه قسمت دومشو ندیدم.
    و اینکه فلوت زن هم آخرش دارک بود.
    و اینکه قایم موشک در دقیقه های آخر شما رو غافلگیر خواهد کرد چون شما نمیدونید فاتل کیه و بعد اینکه بدونید شگفت زده میشید

    پاسخ

    چرا توی این لیست فیلم خاطرات قتل نیست؟ بهترینهای لیست بنظرم من شیون و خاطرات قتل هست

    پاسخ