;
coinex

تصاویر گلکسی اس 22 حکایت از نمایشگری بدون حاشیه دارد

به تازگی اخباری در رابطه با تصاویر گلکسی اس 22 منتشر شده و نشان می‌دهد کمپانی سامسونگ سخت مشغول کار بر روی نمایشگر‌های اس 22 است.

همانطور که می‌دانید گلگسی اس 22 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ بوده که از ابتدای رونمایی تا به الان طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

طبق اخبار به دست رسیده صفحه نمایشگر اس 22 داری معایب بسیار اندکی بوده که حاشیه‌های بسیاری را ساخته است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

تصاویر گلکسی اس 22

چندی پیش تصویری از محافظ نمایشگر پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده که صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 پلاس را بدون هیچ حاشیه‌ای نشان می‌دهد.

در تصویر به دست رسیده نه ماژول شیشه نمایشگر گلکسی S22 بلکه محافظ آن دیده می‌شود. سازندگان لوازم جانبی از جمله کیس و محافظ نمایشگر معمولا خیلی زودتر ابعاد و طراحی کلی دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند تا خطوط تولید خود را راه بیندازند. این تصویر هم احتمالا از همین منبع به دست آمده است.

گلگسی اس 22 کمی عریض‌تر از نسل قبلی خود بوده و ضخامت و ارتفاع آن کمتر شده است. همچنین لبه‌های بدنه هم کمی گرد‌تر شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. در اطراف نمایشگر کمترین میزان حاشیه دیده می‌شود و اندازه آن تقریبا در تمامی جهات یکسان است.

تصاویر گلکسی اس 22 حکایت از نمایشگری بدون حاشیه دارد
گلکسی اس 22 اولترا / S22 ultra قیمت / مشخصات گوشی سامسونگ s22 / تصاویر گلکسی اس 22

با این وجود نمی‌توان به طراحی این محافظ صفحه از بابت مقدار حاشیه‌های نمایشگر اعتماد کنیم. با توجه به شایعات قبلی هر سه مدل خانواده گلگسی S22 احتمالا برای دوربین سلفی از حفره‌ای در بالای نمایشگر استفاده می‌کند.

همچنین این خانوداده دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و S22 پلاس صفحه‌ای ۶.۶ اینچی خواهد بود. فعلا مشخص نیست که مدل اولترا چه نمایشگری دارد.

S22 و S22 پلاس در دوربین عقب به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکلسی ایزوسل GN5 مجهز می‌شوند که فوکوس خودکار تمام جهته و پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری دارد.

به نظر می‌رسد قلب تپنده خانواده جدید پرچمداران سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود که پردازشگر گرافیکی آن با همکاری AMD ساخته می‌شود.

طبق اطلاعات مرجع ۳C چین، هر سه مدل S22 باید شارژ سریع ۲۵ واتی داشته باشند. باتری گلکسی S22 احتمالا ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، گلکسی S22 پلاس ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی S22 اولترا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

افزون بر این، گفته می‌شود که مدل اولترا شکاف ویژه‌ای برای قلم S Pen خواهد داشت. به همین علت طرفداران کمپانی سامسونگ بی صبرانه در انتظار عرضه این محصولات به بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تصاویر گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر