;
coinex

لپ تاپ msi Creator 15 A11 U رونمایی شد ؛ اولین لپ تاپ با نمایشگر OLED 4K

لپ تاپ msi Creator 15 A11 U با نمایشگر OLED 4K رونمایی شده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

کمپانی ام‌اس‌ای یکی دیگر از محصولات جذاب خود را رونمایی کرده است. این محصول اولین لپ تاپ باریک و سبک این کمپاتی است که با نمایشگر OLED 4K به عنوان یک محصول درجه یک معرفی شده است. در ادامه به معرفی لپ تاپ msi Creator 15 A11 U می‌پردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

لپ تاپ msi Creator 15 A11 U

همانطور که کمی قبل گفتیم این محصول یکی از  اولین لپ تاپ‌های باریک و سبک کمپانی ام‌اس آی بوده که از قیمت بسیار بالایی هم برخوردار است.

از ویژگی‌های این لپ تاپ گران قیمت، پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-11800H و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 3080 بوده که این پردازنده و کارت گرافیک توسط ۱ ترابایت حافظه SSD NVMe و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 همراهی می‌شود.

لپ‌تاپ ام‌اس‌آی Creator 15 A11 U به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۴K مجهز شده که از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

لپ تاپ msi Creator 15 A11 U رونمایی شد
لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم / لپ تاپ MSI Delta 15 / ویژگی لپ تاپ MSI Delta 15

همچنین لازم به ذکر است این لپ تاپ از سیستم عامل ویندوز 10 پرو هم بهره‌مند است. اما کاربران این محوصل می‌توانند سیستم عامل آن را به ویندوز 11 هم ارتقا دهند.

در این لپ‌تاپ کاربران به یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB 3.2 Gen Type-C، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دست پیدا می‌کنند.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گران قیمت فناوری +Cooler Boost Trinity بوده که توسط ۶ لوله حرارتی و ۳ فن خنک‌کننده کار می‌کند.

این لپ‌تاپ همچنین از فناوری اسپیکر Duo Wave پشتیبانی می‌کند و در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. ابعاد لپ‌تاپ ام‌اس‌آی Creator 15 A11 U برابر 358.3 در ۲۴۸ در 19.8 میلی‌متر است.

علاوه بر این، در کنار این محصول شگفت انگیز از لپ تاپ دیگری به نام MSI Delta 15 هم برای بازار ژاپن رونمایی کرده که به پردازنده رایزن ۹ ۵۹۰۰HX‌ شرکت AMD و کارت گرافیک رادئون RX 6700M‌ مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص این لپ تاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر