;
coinex

تریلر بتمن (The Batman) منتشر شد

در رویداد DC FanDome تریلر بتمن (The Batman) منتشر شد و در ابتدای آن، شخصیت ریدلر را می‌بینیم که پل دینو نقش آن را بازی می‌کند.

درست یک سال پیش بود که با انتشار تریلر فیلم بتمن (The Batman)، برای نخستین بار چشممان به جمال رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن روشن شد. اکنون نیز کمپانی برادران وارنر تریلر جدید دیگری از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است.

در جریان رویداد DC FanDome که در این چند روز گذشته برگزار شد، کمپانی برادران وارنر تریلر جدید این فیلم که توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی شده است را به علاقه‌مندان نشان داد. در حال حاضر این مجموعه مخاطبان بسیار زیادی دارد که در انتظار پخش آن هستند.

تریلر بتمن (The Batman)

درست در چند هفته گذشته بود که اخبار و شایعات بسیاری درباره پخش تریلر فیلم بتمن پخش شد و چشم انتظاری مخاطبان را چند برابر کرد.

اولین تریلر این مجموعه دوست داشتنی در جریان رویداد سال گذشته به نمایش درآمد که برای اولین بار شخصیت‌های بتمن و جیم گوردون با بازی «جفری رایت» را به تصویر کشید و همچنین مشخص کرد که ریدلر شخصیت اصلی داستان فیلم است. از فیلم های مورد انتظاری که قبل از بتمن باید ببینید فیلم تل ماسه است که قبل تر لیچ نمونه ای از آن را ساخته بود. حالا شما می‌توانید فیلم Dune را به شکل و با نگاهی متفاوت ببینید و از طریق صفحه نقد فیلم Dune (تل ماسه 2021) ؛ گفت و گو در اوج انکار هراس ! از این فیلم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حال تریلر دوم پخش شده است و ما در این تریلر شاهد لحظات جذاب و هیجان انگیزی هستیم که جزئیات بیشتری را به ما نشان می‌دهد. در ابتدای تریلر شاهد ریدلر با بازی پل دینو هستیم که دستگیر می‌شود اما به نظر می‌رسد این شخصیت شرور، یکی از پایه‌های اصلی داستان فیلم است.

تریلر بتمن (The Batman)
تریلر The Batman / تریلر فیلم بتمن 2022

همچنین در ادامه تریلر شاهد شخصیت‌های دیگری از جمله زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای هستیم که ظاهری جدید به خود گرفته است. سپس نوبت به پنگوئن و کالین فارل می‌رسد در قسمتی از فیلم با بتمن درگیر خواهد شد.

در تریلر جدید فیلم The Batmanبیش از هرچی دیگری روی ویلن و ضد قهرمان‌های داستان مانند ریدلر و پنگوئن و البته تاریک بودن شهر گاتهام تمرکز دارد. هرچند فارل عنوان کرده بود که شخصیت پنگوئن در این فیلم مانند کمیک‌ها یک نوع ویلن محسوب نمی‌شود.

به نظر می‌رسد در این تریلر به ویژه در صحنه‌های پایانی با بتمن درگیر شده است و لحظات هیجان انگیز بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است.

همچنین به نظر می‌رسد زن گربه‌ای از لحاظ پیچیده‌ای با بتمن در ارتباط است. در مجموع تریلر فیلم The Batman همان چیزی بود که انتظار آن را داشتیم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه یکی از بهترین کارهای مت ریوز شناخته می‌شود.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

برای تماشای تریلر The Batman در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر بتمن (The Batman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر