;
coinex

تریلر جدید بازی Gotham Knights منتشر شد

قرار بود که بازی شوالیه های گاتهام سال 2021 عرضه شود اما تا 2022 به تعویق افتاد. اکنون تریلر جدید بازی Gotham Knights منتشر شده است.

حدود یک سال از زمان معرفی بازی شوالیه‌های گاتهام می‌گذرد و تا امروز اخبار چندانی پیرامون این بازی منتشر نشده بود. امروز تریلر جدید داستانی این بازی منتشر شد تا طرفداران آن امیدوار بمانند.

در رویداد فندوم و پس از یک سال از معرفی رسمی بازی شوالیه‌های گاتهام، بالاخره سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا از تریلر آن رونمایی نمایند. داستان این بازی در جهان بتمن به وقوع می‌پیوندد. در ادامه با ما باشید تا به شرح این تریلر بپردازیم.

تریلر جدید بازی Gotham Knights

در تریلر جدید بازی شوالیه‌های گاتهام شاهد صحبت پنگوئن با نایت وینگ هستیم. این دو درباره گروه خلافکار کورت آو اُولز گفتگو می‌کنند و پس از این صحنه شاهد ورود خانواده بتمن به دادگاه هستیم. متاسفانه این تریلر اطلاعات چندانی راجع به گیم پلی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

تریلر جدید بازی Gotham Knights

در کنار این تریلر ویدئوی پشت صحنه‌ای از این بازی منتشر شده است که روی حالت سینگل مود بازی متمرکز است. از دیگر اخبار ناامید کننده این بازی عدم اعلام تاریخ عرضه بازی است. تنها به سال 2022 اشاره می‌شود و دیگر هیچ!

بازی شوالیه‌های گاتهام یک بازی در ژانر اکشن است که عده‌ای به مقایسه آن با مارول پرداخته‌اند. در این بازی می‌توانید از میان چندین شخصیت یکی را انتخاب کنید و در نقش آن بازی کنید. این بازی ماموریت محور است و با شروع تریلر می‌بینیم که بر مرگ بتمن تائید می‌شود.

در کنار حالت تک نفره باید از حالت چندنفره نیز یاد کرد. این بازی قرار بود تا سال 2021 عرضه شود اما تصمیم بر این شد که تا سال 2022 به تعویق بیفتد. قرار است که بازی شوالیه‌های گاتهام برای پلی استیشن 4 و 5 و ایکس باس‌ها عرضه شود.

برای تماشای تریلر بازی Gotham Knights در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی Gotham Knights چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر