;
coinex

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام کدام است ؟ 

ربات های سرگرم کننده‌ و جذابی برای تلگرام ساخته شده است. ما در نوشتار به معرفی بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

تلگرام ( Telegram) یک سرویس پیام‌رسان محبوب متن‌باز، چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است. تلگرام به طور رسمی برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (مانند تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است.

نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخهٔ وب، نسخهٔ اواس ده، نسخهٔ لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ مایکروسافت ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی کاربردی تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.

در ایران، براساس نظرسنجی انجام‌شده از سمت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، تلگرام تا پیش از فیلتر شدن، به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان شناخته می‌شد. به‌گونه‌ای که در سال ۱۳۹۶، ۶۲٫۲ درصد ایرانیان در تلگرام عضو بوده‌اند.

کاربران این پیام رسان محبوب امکان ارسال پیام، نگاره، ویدئو و همه گونه پرونده‌های خودویرانگر و رمزنگاری‌شده را تا حجم ۲ گیگابایت دارند. در ژوئن ۲۰۱۵، تلگرام اجازه ساخت ربات را به کاربران ثالث داد. این ربات‌ها حساب‌های کاربری هستند که از روی یک برنامه اجرا می‌شوند.

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید نظر صادقانه و بدون تعارف اطرافیان و یا دوستان خود را درباره خودتان را بدانید، اما شنیدن مستقیم آن با در نظر گرفتن رودربایستی های متفاوت کاری غیر ممکن به نظر می رسد.

اما شاید راه های دیگری برای شنیدن نظر دوستانتان در مورد شما باشد، یکی از این راه ها که امروز قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم استفاده از یک ربات پیام ناشناس تلگرام جالب به نام حرفتو ناشناس بهم بزن است، که احتمالا شما هم در بیوگرافی شبکه های اجتماعی دوستانتان با لینکی تلگرامی روبرو شده اید که با کلیک بر روی آن می توانید حرف خود را به طور ناشناس به دوستتان بزنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار تلگرام

ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

ربات پیام ناشناس تلگرام

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام
بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام

تا به امروز ربات های چت گوناگون و سرگرم کننده ای برای تلگرام ساخته شده است. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام کدام است ؟

ما در این نوشتار به معرف بهترین ربات چت ناشناس رایگان تلگرام که با نام ربات حرفتو ناشناس بزن هم شناخته می‌شود، می‌پردازیم تا علاوه بر استفاده از آن در تلگرام بتوانید در اینستاگرام نیز از آن استفاده کنید. تا پایان همراه ما باشید.

پیش از آغاز  معرفی ربات پیام ناشناس تلگرام این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ تضمینی برای فاش شدن اطلاعات وجود ندارد و تکراتو تنها معرف این ربات است.

بنابراین کاربرانی که قصد استفاده از این ربات را دارند بهتر است تلاش نمایید تا در موارد خاص و مهم از ربات پیام ناشناس تلگرام استفاده نکنید و بیشتر به عنوان یک سرگرمی کارآمد و بازی جذاب به ربات پیام ناشناس تلگرام نگاه کنید.

بیشتر بخوانید:

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام

ربات حرفتو ناشناس بهم بزن

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام کدام است ؟
بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام / بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام / بهترین ربات چت ناشناس رایگان تلگرام
ربات‌ تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه است که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام (در این مورد پیام ناشناس) طراحی شده است و کاربران می‌توانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات‌ها در ارتباط باشند. این ارتباط می‌تواند در گفتگو شخصی یا در گروه ایجاد شود. شما می‌توانید ربات خود را از طریق API تلگرام و با درخواست های HTTPS مدیریت کنید.
برای انجام این کار ابتدا باید ربات پیام ناشناس تلگرام  که با نام ربات حرفتو ناشناس بهم بزن هم شناخته می‌شود را با لینک Harfbemanbot@ اضافه کنید. سپس روی گزینه شروع ربات کلیک کنید. در گام بعدی زبان فارسی رو انتخاب کنید.

سپس چند گزینه مشاهده خواهید کرد که آن‌ها بهطور خلاصه توضیح می‌دهیم.

لینک من برای دریافت پیام ناشناس: با انتخاب این گزینه ربات به شما یک لینک اختصاصی می‌دهد که با به اشتراک گذاشتن آن لینک کسانی که لینک را دارند می‌توانند به شما پیام ناشناس بدهند.

پیام های دریافت شده: شما با انتخاب این گزینه می‌توانید تمامی پیام هایی که برای شما ارسال شده را مشاهده نمایید.

ارسال مستقیم: با استفاده از این گزینه می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید.

به پیام هایی که برای شما ارسال شده است به طور ناشناس پاسخ دهید. برای سایر کاربران که از ربات پیام ناشناس تلگرام استفاده می‎‌کنند پیام , ویدئو یا Voice بفرستید. همچنین لازم به ذکر است ربات حرفتو ناشناس بهم بزن Harfbemanbot@ رایگان نیست و برای استفاده باید آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

دکمه شیشه ای تلگرام چیست؟

مینی پروفایل تلگرام چیست؟

آیا ربات پیام ناشناس تلگرام امنیت دارد؟

اگر ربات حرفتو ناشناس بهم بزن را دوستان‌تان در برنامه تلگرام برای شما فرستاده‌اند، دقت کنید! به هر درخواستی، از هر شخصی که باشد، پاسخ مثبت ندهید، چرا که  همیشه ماجرا آن چیزی که می‌گویند و شما حدس می‌زنید، نخواهد بود.

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام کدام است ؟
بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام / بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام / بهترین ربات چت ناشناس رایگان تلگرام

این ربات با پیامی جذاب و اغواگر آغاز می‌شود:

حرفتو ناشناس به من بزن. سلام — هستم
روی لینک زیر کلیک کن و هر انتقادی که نسبت به من داری یا اعتراف و حرفی که تو دلت هست رو با خیال راحت بنویس و بفرست. بدون اینکه از اسمت باخبر بشم متنت به من می‌رسه. خودتم می‌تونی امتحان کنی و از همه بخوای راحت و ناشناس بهت پیام بفرستن، حرفای خیلی جالبی می‌شنوی.

سبک تبلیغات اغراق آمیز همیشه در کالا و خدمات دیده اید، بهترین و ارزانترین و بزرگترین و این هم از آن دسته است. پس هنگام تصمیم گیری به کارکرد آن و هدف خودتان توجه کنید. نویسنده این روبات از نقطه ضعف‌های عمده‌ی ما ایرانیان بهترین بهره را می‌برد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • عدم شفافیت در ارتباطات انسانی (حرفتو ناشناس بهم بزن، بدون این که از اسمت باخبر بشم )
  • کنجکاوی بیش حد (حرف‌های خیلی جالبی می‌شنوی)

ربات چت ناشناس یک نکته جالب دیگر دارد و آن این که این است که فرستنده‌ی این پیام یعنی دوستی که برای شما این پیام را فرستاده که به صورت ناشناس اعتراف‌ها و انتقادها را درمورد شخصیت او بگویید و خیالتان راحت باشد که ناشناس هستید و از شما ناراحت نخواهد شد. اگر این پیام را فـقـط بـرای شما فرستاده باشد، ناشناس بودن شما برای فرستنده‌ی پیام بی‌معنا خواهد بود.

اما اگر شما به عنوان فرستنده یا سؤال کننده بخواهید از ربات ناشناس تلگرام استفاده کنید، ونظرتان این باشد که برای دیگران و مخاطبانم بفرستم و منتظر نظرات سازنده و ناگفته‌ی آن‌ها باشم، روبات harfbemanbot می‌گوید که نظرات جالبی دریافت خواهم کرد!

اما شما پس از دریافت چند پیام متوجه خواهید شد که اعتراف به یک خیانت یا دروغ از طرف یک دوست ناشناس! هر گفتاری که باشد، ذهن شما را درگیر می‌کند و درواقع خوشایند نیست؛ چون نظر خوشایند را معمولا مستقیم خطاب به خودمان می‌گویند.

بنابراین هنگامی که فرستنده قصد ارسال نظرش، به طور ناشناس را دارد، به این معناست که آنچه می‌خواهد بگوید در حالت عادی قابل بیان نیست. یعنی یا بازخورد نمی‌گیریم، یا با انبوهی از حرف‌هایی روبرو می‌شویم که می‌تواند ما را نسبت به تمام فرستنده‌هایی که ناشناس هستند بدبین کند. (البته اگر زرنگی نکرده باشیم و فقط برای یک مخاطب نفرستاده باشیم)

هـر پـیـامی کـه بـه هـر شـکـلـی، (حس وطن‌پرستی، حس انسان‌دوستی، التماس) از دریافت کننده‌ی پیام بخواهد که متن را بـرای دیـگـران هم بفرستد، در استاندارد پیام رسانی اسپم محسوب می شود، حتی اگر بخواهد یک مورد ضروری را اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید:

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی شود

آموزش قراردادن ویدیو در پروفایل تلگرام

بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام کدام است ؟
بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام / بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام

بنابراین استفاده از ربات حرفتو بهم بزن که یکی از بهترین ربات چت ناشناس رایگان تلگرام معرفی می‌شود، در حالی که باید آن را خریداری کنید و رایگان هم نیست هر دو طرف پرسش‌گر و پاسخ‌گو دست به بی‌احتیاطی می‌زنند.

حتی اگر هنگام استفاده از این ربات فرستنده ناشناس بمانند، تمام اطلاعاتی که افراد راجع به یکدیگر می‌نویسند با نام و مشخصات، روی سرورهای این ربات ذخیره می‌شود. وقتی اطلاعات در بخشی خارج از سرورهای اصلی تلگرام ذخیره شده باشد، همیشه خطر دسترسی ناخواسته وجود دارد. چون چنین بخشی قطعا برای نفوذگرها جذابیت دارد.

اگر بخواهید که یک موضوع محرمانه و خصوصی را با شیرین‌کاری از طریق ربات چت ناشناس تلگرام به اطلاع دوست‌تان برسانید. چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ درواقع پیام شما محرمانه نیست و پیام شما همراه با مشخصات شما به ثبت رسیده است.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که: «چه اشکالی دارد یک غریبه چهار ویژگی محرمانه یا راز شما را بداند! چه می‌شود؟» واقعیت این است که چنین اطلاعاتی راجع به اسرار افراد یا نقاط ضعف آن‌ها، شاید به صورت جزئی بی‌ارزش باشند، اما وقتی به صورت انبوه در بیایند دقیقا برای بسیاری از افراد مربوط یا نامربوط جذاب خواهند بود.

بنابراین شاید به ظاهر و در حالت عادی کسی دنبال اطلاعات شخصی شما نیست، اما به یاد داشته باشید، بهتر است هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی هیچ گونه اطلاعات مهم و محرمانه‌ای از خودتان را به اشتراک نگذارید، و در دنیای مجازی هم مسائل حریم خصوصی دیگران را رعایت نمایید. اکنون تصمیم با شماست! که در جستجوی بهترین ربات چت ناشناس رایگان تلگرام و یا همان ربات ناشناس حرفتو بهم بزن، باشید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین ربات های چت ناشناس تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ربات موجوچت هم خوبه میتونید امتحان کنید

    پاسخ