;
coinex

بسته اینترنت رایگان رایتل برای آموزش مجازی عرضه شد

طبق گزارشات به دست رسیده بسته اینترنت رایگان رایتل برای آموزش مجازی عرضه شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطور که می دانیم رایتل، سومین اپراتور خدمات ارتباطی تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را با نام تجاری RighTel ارائه می‌کند.

حال اخباری به دست رسیده که گویا این اپراتور خدمات ارتباطی بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی در اختیار کاربران خود گذاشته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بسته اینترنت رایگان رایتل برای آموزش مجازی

چندی پیش روابط عمومی رایل گزارشی در راستای رایگان شدن بسته‌های اینترنت مجازی کاربران خود گفت. طبق این گزارش اپراتور خدمات ارتباطی رایتل در راستای ایفای مسئولیت‌ اجتماعی و ارتقای ظرفیت‌ آموزشی کشور مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته‌های هدیه متنوعی را ارائه کرد.

بسته اینترنت رایگان رایتل برای آموزش مجازی
اینترنت دانشجویی / اینترنت رایگان / اینترنت هدیه رایتل

بسته‌های هدیه رایتل که بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعال شده، شامل: ۳۰ گیگابایت اینترنت برای دانشجویان و طلاب، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای اساتید دانشگاه است که به مدت ۶ ماه اعتبار و قابلیت استفاده دارد.

همچنین این اپراتور به کاربران خود این مژده را داد که ممکن است در هفته‌های پیش رو سامانه امکان استفاده از سامانه آموزشی شاد را برای مشترکین خود در سراسر کشور به صورت رایگان فراهم کرد. از این رو دانش‌آموزان، والدین، معلمان، مدیران و مسئولان مدارس می‌توانند از سامانه آموزشی شاد بدون محاسبه مصرف اینترنت، بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بسته اینترنت رایگان رایتل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر