;
coinex

تریلر فصل دوم انیمه دوتا: خون اژدها (Dota: Dragon’s Blood) منتشر شد

با همکاری ولو و نتفلیکس تریلر فصل دوم انیمه دوتا: خون اژدها منتشر شد. تاریخ پخش این انیمه احتمالا در دی یا بهمن سال جاری خواهد بود.

دو شبکه ولو و نتفلیکس اخیرا از تریلر انیمه Dota: Dragon’s Blood رونمایی کرده‌اند و این تریلر اولین پیش نمایش از آن چیزی است که در این انیمه رخ می‌دهد. همچنین در انیمه شاهد حضور یکی از کاراکترهای کلاسیک هستیم.

شیکه نتفلیکس از دومین فصل انیمه خون اژدها رونمایی به عمل آورد. لینا از جمله شخصیت‌های معروف این انیمه است که در کنار کلی اژدهای جدید سر و کله‌اش در انیمه پیدا شده است. هیجان این تریلر به قدری بالا است که مطمئنا طرفداران خودش را امیدوار می‌نماید.

تریلر فصل دوم انیمه دوتا: خون اژدها

کمپانی ولو و نتفلیکس تصمیم گرفتند از تریلر فصل دوم انیمه دوتا خون اژدها رونمایی نمایند. حالا با این تریلر می‌توانیم اطلاعات تازه‌ای درباره روند کلی انیمه کسب کنبم. با توجه به آنچه دیده‌ایم و مضمون این انیمه انتظار حضور لینا دور از ذهن نبود.

تریلر فصل دوم انیمه دوتا: خون اژدها

حالا وجود لینا این سوال را به وجود می‌آورد که آیا در کنار وی باید شاهد حضور خواهر یخی و رقیب لینا باشیم یا خیر؟! استودیو میر که سازنده این انیمه است در کارنامه خود ساخت انیمه‌های تحسین شده و فوق العاده‌ای مانند ویچر، کابوس گرگ را دارد.

هنوز در خصوص اینکه این انیمه چه زمانی پخش خواهد شد اطلاعات دقیقی نداریم اما به نظر می‌رسد که دی یا بهمن 1400 از راه می‌رسد. با این حال باید نتظر اخبار قطعی‌تری از زمان پخش این انیمه باشیم.

برای تماشای تریلر Dota: Dragon’s Blood در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر فصل دوم انیمه دوتا: خون اژدها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر