;
coinex

حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of The Galaxy مشخص شد

پس از آپدیتی که بازی Guardians of The Galaxy شد حالا اطلاعات تازه ای از آن منتشر شده است. حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of The Galaxy را بررسی میکنیم

اخیرا بازی Guardians of The Galaxy توسط اسکوئر انیکس آپدیت شده است و در این بروزرسانی حجم نسخه این بازی معین شده است. این بروزرسانی نشان می‌دهد که حجم بازی برای پی سی 150 گیگابایت فضا می‌خواهد.

اسکوئر انیکس از سیستم مورد نیاز برای بازی Guardians of The Galaxy اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. بر طبق بروزرسانی اخیری که انجام شده است شاهد هستیم که برای نصب این بازی روی کامپیوتر به 150 گیگابایت فضای خالی احتیاج داریم.

حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of The Galaxy

همان‌طور که گفتیم، اسکوئر انیکس با آپدیت جدیدی که بر روی بازی Guardians of The Galaxy انجام داده حجم این بازی را مشخص نموده است. بر این اساس برای اجرای این بازی روی پی سی به حافظه‌ای در حدود 150 گیگابایت نیاز است و گفته شده بهتر است تا عملکرد حافظه اس اس دی ارتقا یابد.

حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of The Galaxy

البته لازم به ذکر است که برای اجرای بازی باید چیزی در حدود 32 گیگابایت از حافظه داخلی‌تان مصرف شود. در خصوص سایر مشخصات سیستم بازی باید بگوییم که به پردازنده‌ای ام دی ریزن 5 یا اینتل کور آی سون نیاز دارید.

برای اجرای بازی باید ویندوزتان 10 باشد و رم 16 گیگابایتی داشته باشید. با این اوصاف حداقل رم مورد نیاز برای اجرای این بازی 8 گیگابایت و اینتل کور آی فایو نیاز پیدا می‌کنید. بازی نگهبانان کهکشان در تاریخ 4 آبان برای کنسول‌های مخنلف عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of The Galaxy چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر