;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم Warriors [+ داستان و بازیگران]

خبر خوبی برای طرفداران سریال مبارز داریم، این سریال در فصل سوم تمدید شد. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل سوم Warriors بپردازیم.

مبارز یک مجموعه تلوزیونی درام جنایی است که فصل اول آن در 5 آوریل 2019 از Cinemax منتشر شد. این سریال بر اساس داستان بروس لی بوده که توسط دخترش شانون لی و کارگردان سریال، جاستین لین ساخته شده است.

گمان بیشتر افراد بر این بود که فصل دوم این سریال به عنوان فصل آخر در نظر گرفته خواهد شد، متاسفانه شبکه Cinemax نیز اعلام کرده بود که دیگر این سریال را پخش نخواهد کرد.

این سریال به دلیل داستان هیجانی خود مورد توجه بسیاری از طرفداران خود قرار گرفته است. زمانی که فصل دوم به اتمام رسید طرفداران این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتند. طرفداران مشتاق بودند بدانند آیا فصل سومی وجود خواهد داشت؟ و اگر سریال مبارز در فصل سوم تمدید شود، فصل سوم سریال warrior کی میاد ؟

به دلیل طرفداران زیاد این سریال به تازگی اعلام شده که HBO Max فصل سوم آن را به جای Cinemax تمدید خواهد کرد، این خبر برای بسیاری از افراد خبر خوبی است. اما سوال اصلی طرفداران پس از آنکه از پخش فصل سوم مطمئن شدند درباره تاریخ شروع فصل سوم سریال مبارز خواهد بود. با ما در ادامه با تاریخ پخش فصل سوم Warriors همراه باشید.

تاریخ پخش فصل سوم Warriors

سریال مبارز یک سریال مهیج و هیجانی بوده که موضوع و پایه آن بر اساس داستان بروس لی است. فصل اول این سریال همانطور که اعلام کردیم در آوریل 2019 منتشر شده است. پس از آنکه این سریال با استقبال بی‌نظیری از سوی طرفداران مواجه شد، Cinemax این سریال را در فصل دوم نیز در تاریخ اکتبر 2020 منتشر کرد.

در آوریل 2021 اعلام شد که فصل سوم این سریال نیز به زودی منتشر می‌شود، با این تفاوت که به جای پخش از شبکه Cinemax سریال مبارز از HBO Max پخش خواهد شد. از آنجایی که خبر پخش فصل سوم این سریال در سال 2021 داده شد، نباید انتظاری زودتر از سال 2023 برای تاریخ پخش فصل سوم Warriors داشته باشیم.

متاسفانه از آنجایی که حتی فیلمنامه نویسان در حال کار کردن بر روی نمایشنامه این سریال هستند، تاریخ پخش سریال مبارز فصل 3 هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است و باید برای اطلاعات دقیق‌تر کمی بیشتر منتظر بمانیم.

در ارتبط با تاریخ پخش فصل سوم Warriors ، نمایشنامه نویس این سریال اعلام کرده: قصد ما این است که فصل سوم این سریال را در سال 2023 منتشر کنیم، بنابراین انتظار می‌رود که این سریال در سال 2023 پخش شود. هیچ صحبتی هم درباره تاریخ دقیق آن در میان نیست. در ادامه با داستان فصل سوم سریال warrior همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

داستان فصل سوم سریال warrior

تاریخ پخش فصل سوم Warriors
تاریخ پخش فصل سوم Warriors / فصل سوم سریال warrior کی میاد / تاریخ شروع فصل سوم سریال مبارز

به طور کلی می‌توان گفت داستان سریال مبارز در سال 1870 در سان فرانسیسکو اتفاق افتاده است. در این سریال Ah Sahm یک فردی اعجوبه در هنرهای رزمی بوده که از کشور خود چین مهاجرت کرده تا بتواند خواهر بزرگ‌تر خود را که به یک گروه چینی قدرتمند فروخته شده است را پیدا کند.

این سریال در فصل اول و دوم خود به داستان زندگی Ah Sahm و شخصیت‌هایی که به او مرتبط باشند می‌پردازد. برای فصل سوم این سریال، کارگردانان آن جزئیاتی را در ارتباط با داستان فصل سوم سریال warrior به اشتراک گذاشته‌اند.

جاناتان تروپر از تهیه کنندگان سریال مبارز در یکی از مصاحبه‌های خود گفته است: من نمی‌خواهم حرفی بزنم که در نهایت اشتباه باشد اما هدف ما در فصل سوم سریال مبارز این است که به همان رویه قبلی خود با همان تم ادامه دهیم به طوری که به وضعیت کشور در موج عظیمی از مهاجرت‌ها بپردازیم.

ما می‌خواهیم وارد حریم دولت در کشور شویم و نشان دهیم که چگونه مهاجران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. ما در فصل دوم برخی از مسائل را طی سریال جا انداخت‌ ایم و قصد داریم در فصل سوم به همه آن‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های کمدی خارجی

تاریخ پخش فصل سوم Warriors
تاریخ پخش فصل سوم Warriors / فصل سوم سریال warrior کی میاد

چیزی که درباره آن در ارتباط با فصل سوم این سریال مطمئن هستیم آن است که بحث مهاجرت و مهاجران به شکل خاصی اشاره خواهد شد. همچنین گفته شده که در فصل سوم سریال مبارز به تاریخچه کشور چین در دهه 80 نیز پرداخته خواهد شد.

از طرفی ما در فصل دوم سریال مبارز شاهد بیدار شدن پنلوپه بلیک در تیمارستان روانی بودیم، بیشتر طرفداران مشتاق هستند بدانند چه اتفاقی برای این شخصیت رخ خواهد داد که احتمالا در فصل سوم به این موضوع نیز پی خواهند برد.

چیزی که در ارتباط با داستان فصل سوم این سریال مشخص بوده این است که این سریال در فصل سوم جذاب‌تر از همیشه باز خواهد گشت. طرفداران می‌توانند انتظارات خود را از این سریال بالا ببرند. در ادامه قصد داریم به بازیگران سریال warrior فصل سوم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

بازیگران سریال warrior فصل سوم

تاریخ پخش فصل سوم Warriors
تاریخ شروع فصل سوم سریال مبارز / تاریخ پخش سریال مبارز فصل 3

اگرچه که هنوز اطلاعات زیادی در ارتباط با بازیگران فصل سوم سریال مبارز در اختیار ما نیست اما با توجه به داستان فصل دوم و جزئیاتی خلاصه از فصل سوم، حدس می‌زنیم که بیشتر بازیگران فصل دوم این سریال باری دیگر در فصل سوم حضور داشته باشند.

لیستی از این بازیگران را به همراه نقش آن‌ها در سریال مبارز را برای شما گرد آوری کرده‌ایم، پس از ارائه لیست به نقش چندین بازیگر در نقش‌های اصلی سریال خواهیم پرداخت.

  • Andrew Koji در نقش (Ah Sahm)
  • Dianne Doan در نقش (Mai Ling)
  • Jason Tobin در نقش (Young Jun)
  • Olivia Cheng در نقش (Ah Toy)
  • Dean Jagger در نقش (Leary)
  • Dustin Nguyen در نقش (Zing)

اندرو کوجی در نقش Ah Sahm باری دیگر ایفای نقش خواهد کرد که در واقع نقش اصلی سریال را نیز دارد. در فصل اول دیدیم که او برای پیدا کردن خواهر بزرگ‌تر خود از کشور چین به آمریکا می‌رود. Ah Sahm در امید پیدا کردن خواهرش در یک محله چینی در آمریکا عضو گروهی به نام Hop Wei می‌شود.

او بعدها متوجه می‌شود که خواهر او خود عضوی از گروه بوده و نام خود را به Mai Ling تغییر داده است. متاسفانه Mai Ling و Hop Wei باهم کنار نمی‌آیند که همین مساله موجب می‌شود که تغییری داینامیکی بین این برادر و خواهر ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

تاریخ پخش فصل سوم Warriors
بازیگران سریال warrior فصل سوم / تاریخ پخش سریال مبارز فصل 3

جیسون توبین نیز از بازیگران این سریال بوده که نقش Young Jun بازی کرده است. پدر Young Jun در حال حاضر سردسته گروه Hop Wei است، Young Jun امیدوار است که روزی بتواند مانند پدرش سردسته گروه شود. وی متوجه می‌شود که Ah Sahm یک فرد با استعداد است سپس آن دو باهم دوست می‌شوند.

رابطه بین Ah Sahm و Young Jun رابطه بسیار نزدیکی بوده، به طوری که می‌توان گفت رابطه برادری بین آن‌ها شکل گرفته است اما زمانی که حقیقت درباره خواهر Ah Sahm آشکار می‌شود، شکافی بین رابطه آن دو به وجود می‌آید. امیدوارم در فصل سوم این سریال باری دیگر شاهد روابط بین این دو بازیگر باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: meaww , nilsenreport

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم Warriors چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من الان قسمت پنجم فصل سوم رو دیدم و هنوز قسمت‌های بعدی نیومده و آپلود نشدن
    ولی تا اینجا به شدت عالی و زیبا بوده
    داستان یه جاهایی ضعف داره ولی در کل نقش آسام خیلی عالیه و مخصوصا بازی و هنرنمایی رزمیش

    امیدوارم داستانش به شکل خوبی به پایان برسه
    فرزاد

    پاسخ

    داداش مگه فصل سوم اومده که تو ۵ قسمت ازش دیدی؟از کجا دانلودش میکنی

    پاسخ

    سریال زیباییست واقعا بی صبرانه منتظر فصل سومش هستم

    پاسخ