;
coinex

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL) ؛ آینده، نحوه خرید، بهترین کیف پول و پیش بینی

ارز دیجیتال کت گرل و مواردی همچون نحوه خرید توکن کت گرل از مواردی است که قصد داریم در مقاله امروز، مورد بررسی قرار دهیم. پس با بررسی ارز دیجیتال CATGIRL تکراتو همراه باشید.

ارز دیجیتال کت گرل از ارزهای دیجیتال مبتکرانه‌ای است که قصد داریم در مقاله امروز بررسی کنیم و مهم‌ترین نکات آن را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. توکن‌های غیرتعویضی یا همان NFTها در حال حاضر به ترند تازه‌ای در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند که استقبال زیادی را به‌همراه داشته و طرفداران بسیاری را در سرتاسر جهان پیدا کرده‌اند.

حتما شما نیز به‌عنوان یکی از علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، تاکنون نام این نوع از توکن‌ها را شنیده و با کارآیی آن‌ها نیز آشنایی دارید. به‌دلیل همین گستردگی مقبولیت توکن‌های غیرتعویضی، در حال حاضر تقریبا تمام پروژه‌های نوظهور در جهان ارزهای دیجیتال در حال یافتن راه‌هایی برای به‌کارگیری این توکن‌های محبوب در پلتفرم‌های خود هستند.

اگرچه که هدف NFTها آن است که فراتر از جمع‌آوری آثار دیجیتالی رفته و به زمینه‌ای بسیار گسترده‌تر بدل شوند که امکانات و کاربردهای بسیار بیشتری را در بر می‌گیرد. این توکن‌های جالب، دسترسی به جهانی مملو از احتمالات ممکن را حتی در صنایع مالی به وجود می‌آورد.

حال ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL) نیز یکی از پروژه‌های مبتکرانه همین نوع از توکن‌هاست. کت گرل، قصد دارد تا این توکن‌های غیرتعویضی جالب را به مخاطبان گسترده‌تری ارائه دهد؛ اما با یک تفاوت. آن هم اینکه این ارز دیجیتال، درحقیقت قصد دارد که NFTها را با پس‌زمینه‌ای از فرهنگ انیمه‌ای مهیج و سرگرم‌کننده به مخاطبان جهانی خود هدیه کند.

اگر با انیمه آشنا نیستید، انیمه‌ها همان انیمیشن‌ها به سبک ژاپنی هستند که چشمان بزرگی دارند و در زمان بچگی خود آن‌ها را تماشا می‌کردیم. حال آن انیمیشن‌ها را با دنیای NFTها تلفیق کنید. جالب می‌شود، این‌طور نیست؟ پروژه کت گرل ادعا می‌کند که می‌تواند به کاربران خود امکان کسب درآمد مجهول را در عین به‌کارگیری فرهنگ انیمه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال، هدیه دهد.

همین موضوع نیز به‌نوبه خود، عصری جدید از توکن‌های غیرتعویضی را به‌وجود می‌آورد که از همین حالا پیش‌بینی می‌شود که با مخاطبان بسیاری از سرتاسر جهان روبه‌رو خواهد شد.

اگر شما نیز مشتاق هستید که ارز دیجیتال CATGIRL را بیشتر بشناسید، با ما همراه باشید تا امروز این ارز، نحوه خرید توکن کت گرل و بهترین کیف پول CATGIRL را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کنیم.

ارز دیجیتال کت گرل

کت گرل (Catgirl) یک پروژه ارزهای دیجیتال است که در ربع سوم سال 2021 خود را به‌عنوان یک ارز دیجیتال NFT جامعه‌محور، معرفی نمود. البته تفاوت این پروژه دیجیتالی با عمده پروژه‌های موجود در این زمینه آن بود که از کت گرل می‌شد در دنیای واقعی و برای کارکردهای حقیقی نیز استفاده نمود.

سازندگان ارز کت گرل تاکنون به بهترین شکل عمل کرده‌اند تا مخاطبین خود را راضی نگه‌دارند. آن‌ها همچنین تلاش کرده‌اند تا مزایای خود را از طریق پاداش‌های تورم‌زا و فوری، برای مخاطبان خود به حداکثر برسانند.

وبسایت رسمی این ارز دیجیتال بیان کرده است که کاربران می‌توانند NFTهای قابل جمع‌آوری خاصی را در بازار ارز کت گرل (Catgirl Marketplace) نیز به‌راحتی پیدا کرده و بدست آورند.

آن‌ها همچنین قادرند که کاراکترهای خود و ظاهر آن‌ها را به‌خوبی در کارگاه کت گرل (Catgirl Workshop) ارتقا بخشند. تیم کت گرل به‌ویژه طراحان و هنرمندان بااستعداد خود را برجسته می‌کند که در ساخت ارز دیجیتال CATGIRL و تمام آثار تصویری آن، دست دارند.

توسعه‌دهندگان پلتفرم کت گرل کاملا متوجه هستند که پروژه آن‌ها از طرف مخاطبین به‌عنوان نوعی میم کوین (meme coin) تلقی می‌شود. با این وجود، آن‌ها بر تعهد جدی خود برای ابتکارات و سرمایه‌گذاری‌ها، تأکید دارند.

ارز دیجیتال کت گرل یک ایده محصولی شفاف و نقشه راه واقع‌بینانه دارد که در ادامه به آن نیز می‌پردازیم. شرکت کت گرل، یک شرکت جوان و نوپاست. این شرکت در اواخر ماه می 2021 راه‌اندازی شد. هدف اصلی توسعه‌دهندگان آن نیز انتشار یک محصول و همچنین اثبات جدیت خود در آینده این کوین بوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

بنیان‌گذاران کت گرل (Catgirl)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

کت گرل توسط سه نفر تأسیس شد که تصمیم دارند فعلا هویت خود را فاش نکنند و ما نیز به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذاریم. این تیم در وهله اول از یک توسعه‌دهنده پیشرو تشکیل شده است.

این توسعه‌دهنده برتر نیز یک متخصص حرفه‌ای با ده سال سابقه در توسعه نرم‌افزار و همچنین دانش چندین زبان برنامه‌نویسی است. دیگر عضو این تیم نیز یک طراح گرافیکی و توسعه‌دهنده وب است.

این توسعه‌دهنده نیز در توسعه وب از طریق HTML، CSS، Javascript، چهار سال و در طراحی گرافیکی، نه سال سابقه کار دارد. عضو دیگر آن‌ها رئیس بخش بازاریابی است. وی یک نویسنده است که وظیفه تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی را نیز بر عهده دارد.

او همچنین یک هنرمند است و کاراکترهای اصلی را می‌سازد. به‌علاوه او در زمینه سئو و کمپین‌های تبلیغاتی مجازی نیز تجربه داشته و در ابتدای ظهور اینستاگرام، چندین پروژه محبوب انیمه‌ای را راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چه چیزی ارز دیجیتال کت گرل را خاص می‌کند؟

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

پلتفرم کت گرل با هدف معرفی و ارائه NFT به مخاطبان گسترده‌تر و جذب کاربران به تم و زمینه، رابط و گرایش فرهنگ انیمه‌ای خود، به وجود آمد. این پروژه قطعا برخی ویژگی‌های میم کوین را داراست اما به‌غیر از آن، این کوین بیشتر یک نوع توکن غیرتعویضی یا NFT به‌شمار می‌رود.

به‌همین دلیل نیز الویت توسعه‌دهندگان کت گرل آن است که یک پلتفرم بازی تمام عیار را بسازند، نه یک الگو برای بازارسازی انبوه. این پروژه ادعا می‌کند که ادغام انیمه با دنیای ارزهای دیجیتال، درهای بیشتری را به روی بازار NFT می‌گشاید، فرصت‌های بیشتری را در اختیار آن قرار می‌دهد و همچنین یک عصر کاملا متفاوت را در این زمینه به راه می‌اندازد.

همین موضوع موجب شده است که سرمایه‌گذاران بسیاری به خرید این ارز دیجیتال رو بیاورند. در ادامه نیز نحوه خرید این ارز و بهترین کیف پول CATGIRL را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. پیش از آن با ما همراه باشید تا دیگر اهداف کت گرل را با هم بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

اهداف اصلی پلتفرم کت گرل

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

تاکنون اهداف زیادی از این پلتفرم را بررسی نمودیم؛ اما مهم‌ترین هدف ارز دیجیتال کت گرل و سازندگان آن، این است که فناوری بلاک چین، مکانیسم‌های بازی و دیفای را با یکدیگر ترکیب کند. بدین‌وسیله نیز این پلتفرم می‌تواند توجهات را به سمت NFT جلب کرده و این توکن‌های جالب را به یک سطح کاملا متفاوت ببرد.

تیم کت گرل قصد دارد تا پروژه خود را از تمام رقبا متمایز کند. بنابراین آن‌ها کاربرد ارزهای دیجیتال را در دنیای واقعی ارزیابی کرده و به دارندگان توکن کت گرل اجازه استفاده از کوین‌های خود برای سرگرمی را می‌دهند. البته این توکن‌ها نیز توکن‌های بسیار جالب و کاربردی هستند که در بهترین کیف پول CATGIRL می‌توانید با امنیت کامل از آن‌ها نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

کت گرل (CATGIRL) به چه معناست؟

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

درحقیقت نام این ارز دیجیتال نیز خود متشکل از معنا و مفهومی منحصربه‌فرد است که در این قسمت به آن می‌پردازیم. قسمت اول نام این ارز دیجیتال CAT است که مخفف: C به معنای کنجکاوی (Curiosity)، A به معنای عمل (Act) و T به معنای اعتماد (Trust) است.

کنجکاوی این ارز دیجیتال از آن جهت است که این تیم دائما در حال یادگیری برای بهبود هر چه بیشتر این پروژه هستند. عمل نیز بدان جهت است که این تیم تمام مدت در حال پردازش، کار و رفتن به سمت اهداف موردنظر خود است.

در نهایت، اعتماد نیز به آن دلیل است که ارز دیجیتال کت گرل در حال تلاش برای تضمین نهایت اعتماد میان این تیم و انجمن خود است. پس می‌توان گفت که این تیم در مجموع اهداف بسیار مهم و مورد نیاز برای یک پروژه سودآور ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کند که آینده خوبی را برای آن رقم می‌زند.

توسعه‌دهندگان کت گرل، جهان مخصوص یا کتی ورس (Cativerse، متشکل از Cat + universe، جهان گربه‌ای) خود را ساخته‌اند. این جهان، شامل بازاری برای معامله و خریدوفروش توکن‌های غیرتعویضی یا همان مجموعه‌های کت گرل می‌شود.

همچنین این ارز دیجیتال یک کارگاه نیز دارد که مکانی برای آن است تا صاحبان توکن‌ها بتوانند کت گرل‌های خود را شخصی‌سازی کرده و یا آن‌ها را ارتقا بخشند. به‌علاوه این جهان از یک بخش کشاورزی و مزرعه نیز تشکیل شده است که برای استیکینگ NFTهای کت گرل و همچنین کسب توکن‌های آن است.

در کنار آن‌ها یک فضای مجازی نیز در این جهان وجود دارد که کاربران می‌توانند در این فضا به‌راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از نظرات یکدیگر باخبر شوند.

به تمام موارد بالا این را نیز اضافه کنید که کت گرل از یک جعبه اسرارآمیز (Mystery Box) نیز برخوردار است که برای دستیابی به NFTهای ارز دیجیتال کت گرل ساخته شده است. شما می‌توانید موارد بسیاری را از سطوح کمیاب مختلف از این جعبه‌ها جمع‌آوری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

چه تعداد کوین کت گرل در گردش وجود دارد؟

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

پلتفرم کت گرل یک توکن تورم‌زا را نیز به شما ارائه می‌دهد. این توکن در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و با یک ماشین تلگرافی کت گرلی ساخته می‌شود. گردش کلی این کوین‌ها در حال حاضر 100 کوادریلیون است که از این مقدار نیز 50 کوادریلیون آن‌ها سوخته است.

پس عرض گردش این ارز دیجیتال در مجموع 50 کوادریلیون بوده و همچنین در حال کاهش است. شما می‌توانید از توکن کت گرل برای شرکت در بخت‌آزمایی کیتی (Kitty Lottery) نیز استفاده کرده و بدین‌وسیله پاداش‌های خوبی را به‌دست آورید.

هزینه‌های معاملات نیز به شرح روبه‌رو است:‌ 4% پاداش به تمام دارندگان توکن می‌رسد، 5% به‌صورت خودکار به استخرهای نقدینگی اضافه می‌شود و 1% نیز به بودجه بازاریابی می‌رسد. درمورد بودجه اختصاص‌یافته به تیم نیز باید گفت که 1% از کل بودجه تا 4 سال در DxSale قفل است.

توکن‌های کت گرل هیچ پیش‌فروشی ندارند و تنها تا مدت یکسال با قفل LP راه‌اندازی می‌شوند. حسابرسی ارز دیجیتال کت گرل و توکن آن نیز از طرف شرکت « Solidity Finance» انجام می‌گیرد.

این شرکت نیز در ژانویه سال 2021 به ثبت رسیده است. اگر بخواهیم به‌طور خلاصه بگوییم، شرکت Solidity Finance، خدمات حسابرسی قرارداد هوشمند مقرون‌به‌صرفه اما در عین حال متمرکزی را برای شما فراهم می‌آورد. از طرف دیگر نیز وجود گزینه‌هایی از بهترین کیف پول CATGIRL نیز موجب ایجاد امنیت برای نگهداری توکن‌های آن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

کوین کت گرل چطور کار می‌کند؟

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز کت گرل / ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

کوین کت گرل درحقیقت دارای یک جعبه اسرارآمیز است که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم. این جعبه، راه‌هایی را برای کسب NFTهای کت گرل به کاربران ارائه می‌دهد.

بدین‌ترتیب باعث می‌شود که تمام افراد بتوانند به‌صورت یکسان، NFTهای مورد علاقه خود را بدست آورند و از آن‌ها نیز کسب درآمد کنند. باید گفت که ایده اصلی این جعبه‌ها بدین‌صورت است که آیتم‌های مختلفی از سطوح مختلف و کمیاب در آن‌ها وجود دارد که با دریافت این جعبه‌ها می‌توانید آن موارد را نیز به‌راحتی به‌دست آورید.

از دیگر امکانات ارز کت گرل نیز باید به کارگاه آن اشاره کرد که پیش از این در رابطه با آن صحبت کردیم و در این قسمت می‌خواهیم بشتر به آن بپردازیم. در این کارگاه‌های جالب نیز کاربران می‌توانند ارز دیجیتال کت گرل خود را به شکلی که می‌خواهند درآورند.

در این کارگاه‌ها، لوازم پوشیدنی و بدلیجات بسیاری وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها، توکن‌ها و NFTهای خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین شما وقت دارید تا زمان نهایی کردن این موارد، آن‌ها را با یکدیگر تعویض کرده و بهترین لوازم را از میان آن‌ها برگزینید.

پیش‌تر به جهان اختصاصی کت گرل نیز اشاره نمودیم. باید گفت که شخصی‌سازی توکن‌ها می‌تواند دائما امتیاز Nya کاربران را در این جهان مخصوص، افزایش دهد. این امتیاز نیز به دارندگان توکن‌های کت گرل کمک می‌کند تا پاداش بیشتری را در مزرعه‌های NFT به‌دست آورند.

از اوت 2021، توکن کت گرل در شبکه اصلی بایننس (Binance) قرار می‌گیرد و شما می‌توانید آن را از پنکیک سواپ (PancakeSwap (V2)) خریداری نمایید. پنکیک سواپ (V2) نیز یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر مبنای زنجیره هوشمند بایننس است.

به‌علاوه، کت گرل یک صرافی غیرمتمرکز دیگر نیز بر مبنای پنکیک سواپ (V2) دارد که نام آن کت گرل سواپ (Catgirl Swap) است. بنابراین، دارندگان توکن‌های کت گرل می‌توانند از طریق کت گرل سواپ نیز BNB را با CATGIRL و یا دیگر استیبل کوین‌ها معامله کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه خرید توکن کت گرل

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز کت گرل

تاکنون درباره کارآیی و مزایای ارز دیجیتال کت گرل صحبت کردیم و در این قسمت قصد داریم نحوه خرید توکن کت گرل را خدمت شما بررسی کنیم. این ارز دیجیتال یک گزینه فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری‌های شما به‌حساب می‌آید که می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

قیمت کنونی کت گرل 0.00 دلار است و در Coinmarketcap در جایگاه 3085 قرار می‌گیرد. اخیرا نیز این ارز دیجیتال، 66.94 درصد افزایش قیمت داشته است. کت گرل در تعدادی از صرافی‌های برتر برای معامله شما عزیزان وجود دارد.

اما نکته‌ای که باید در رابطه با نحوه خرید آن بدانید، این است که کوین کت گرل برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ، قابلیت خرید و معامله با ارز فیات را ندارد. بدین‌ترتیب شما تنها می‌توانید این ارز دیجیتال را از روش غیرمستقیم خریداری کنید. برای خرید این ارز دیجیتال، تنها کافی است به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا در یک صرافی تبدیل فیات به ارز دیجیتال ثبت نام کنید
  • سپس یکی از ارزهای دیجیتال عمده را با پول فیات خریداری کنید
  • ارز دیجیتال خود را به صرافی مخصوص آلت کوین انتقال دهید
  • سپس ارز خود را به BNB تبدیل کنید
  • سرانجام با BNB خود کوین CATGIRL را خریداری نمایید

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین کیف پول CATGIRL

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال CATGIRL

پس از آنکه توکن کت گرل خود را با موفقیت خریداری کردید، حالا نوبت آن است که کوین‌های خود را در مکانی مناسب ذخیره کنید. درحقیقت، کیف پول مهم‌ترین بخش در خرید تمام ارزهای دیجیتالی از جمله ارز دیجیتال کت گرل است. در این بخش می‌خواهیم چند کیف پول مناسب برای نگهداری ارزهای دیجیتال کت گرل را به شما معرفی کنیم.

کیف پول لجر نانو اس

لجر نانو اس (Ledger Nano S) یک نوع کیف پول سخت‌افزار است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری تمام ارزهای دیجیتال از جمله کت گرل است. در این بخش مزایای این کیف پول را خدمت شما بررسی می‌کنیم:

  • سهولت ثبت نام و رابطی کاربرپسند
  • سهولت استفاده در دسکتاپ و لپ‌تاپ
  • سبک و قابل حمل
  • پشتیبانی از بیشتر بلاک چین‌ها و طیف گسترده‌ای از توکن‌ها
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • ساخته‌شده توسط شرکتی باتجربه که در سال 2014 تأسیس شد
  • کیف پولی مقرون‌به‌صرفه

کیف پول لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نیز دیگر کیف پول سخت‌افزاری از خانواده کیف پول قبلی است که بهترین کیف پول CATGIRL به‌شمار می‌رود و کاربردهای بیشتری نسبت به کیف پول قبلی دارد. از جمله:

  • چیپ المان ایمن‌تر و قدرتمندتر نسبت به لجر نانو اس
  • قابل استفاده در دسکتاپ یا لپ‌تاپ و حتی از طریق گوشی موبایل و تبلت با استفاده از بلوتوث
  • صفحه بزرگ‌تر
  • فضای ذخیره بیشتر نسبت به لجر نانو اس
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از توکن‌ها
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • مقرون‌به‌صرفه

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

جمع‌بندی

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)
ارز دیجیتال CATGIRL

ارز دیجیتال کت گرل از ارزهای دیجیتال برتر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و مهم‌ترین نکات در رابطه با آن را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. اگر به‌دنبال ارز دیجیتالی با قیمت مناسب، هزینه‌های پایین و کارآیی‌های بالا هستید که چاشنی از فرهنگ انیمه‌ای مهیج نیز داشته باشد، کت گرل مناسب شماست.

این ارز دیجیتال سودآور با ارائه امکانات خاص خود، شرایط را برای کسب پاداش و سود چندین برابر در اختیار شما قرار می‌دهد. این ارز دیجیتال نوعی پروژه NFT محور است که نه‌تنها در زمینه ارزهای دیجیتال، بلکه در موارد استفاده دنیای واقعی نیز به‌کار می‌آید. ما امروز این ارز دیجیتال، توکن، امکانات، نحوه خرید و برترین کیف پول‌ها برای نگهداری از آن را خدمت شما عزیزان بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptobuyingtips.com , coinmarketcap.com

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال کت گرل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر