;
coinex

کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت خبر می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

زمانی که بیماری کویید 19 وارد کشور شد، تمامی اقشار و نهادهای جامعه دچار مشکل شدند و در زمینه صدور کارت سوخت نیز مشکلاتی به وجود آمد چرا که این شرایط خاص موجب شده بود حجم زیادی از درخواست‌ها در صف صدور باشند و در پاسخگویی به درخواست‌های جدید چند ماه تاخیر بیافتد. اما حال به نظر می‌رسد این مشکل برطرف شده و مسئولین از کاهش زمان صدور کارت سوخت خبر می‌دهند.

کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت

مریم کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن اشاره به اینکه زمان صدور کارت‌های سوخت کاهش یافته است به مردم یادآور شد که کارت‌های سوخت صادر شده از 6 ماه گذشته که همچنان در پست هستند و به دست صاحبان خود نرسیده‌اند، باطل می‌شوند.

وی با اشاره به زمان صدور کارت سوخت بیان کرده که این فرآیند به روز شده و به محض اینکه فرد درخواست خود را در پلیس +۱۰ ثبت می‌کند ۲۰ روز زمان فرآیند صدور کارت طول می‌کشد.

در این 20 روز، راستی آزمایی ناجا، راستی آزمایی شرکت ملی پخش، شخصی‌سازی اطلاعات کارت سوخت و در نهایت، پاکت‌گذاری کارت انجام شده و پس از آن کارت تحویل اداره پست می‌شود.

کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت

مریم کاهی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر صدور کارت سوخت به روز بوده و پس از آنکه مالکان خودرو درخواست خود را ثبت می‌کنند، می‌توانند به سامانه WWW.EPOLICE.IR مراجعه و فرآیند را مشاهده کنند. او در ادامه گفت:

در این سامانه تمام مراحل صدور کارت سوخت درج شده و زمانی که کارت صادر می‌شود مالک خودرو می‌تواند پس از صدور کارت سوخت و تعیین بارکد پستی آن در سایت مذکور با مراجعه به باجه پستی مشخص و به همراه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کند.

در نهایت وی به این موضوع اشاره کرد که تمام کارت‌هایی که از سال‌های قبل تا ۶ ماه اخیر در اداره پست قرار داشته، تعیین تکلیف شده اما از این به بعد کارت‌هایی که بیش از ۶ ماه در باجه معطله باقی می‌ماند، ابطال می‌شود. بنابراین بهتر است هموطنان نسبت به دریافت کارت‌های صادر شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر