;
coinex

ساخت نسخه جدید بازی Splinter Cell تائید شد

سازندگان بازی قدیمی اسپلینتر سل از ساخت نسخه جدید بازی Splinter Cell خبر دادند. این بازی به درخواست هواداران و توسط یوبیسافت در حال ساخت است.

حدود هشت سال از زمان عرضه آخرین سری بازی اسپلینتر سل می‌گذرد و حالا سازندگان این بازی اعلام نموده‌اند که قصد دارند نسخه جدید آن را بسازند. در ادامه با جزئیات بیشتری از این بازی همراه ما باشید.

طی سال‌های اخیر و به علت درخواست‌های زیاد طرفداران بازی‌های قدیمی برخی ناشران به سمت ساختو عرضه بازی‌های نوستالژی شان رفته‌اند. یکی از این بازی‌ها که نینتندو به ساخت آن پرداخت، Metroid است که چندی پیش عرضه شد. حالا سازندگان بازی اسپلینتر سل قصد ساخت نسخه جدید این بازی را دارند.

ساخت نسخه جدید بازی Splinter Cell

سرانجام پس از درخواست‌های بسیار طرفداران بازی اسپلینتر سل اکنون سازندگان آن اعلام کرده‌اند که می‌خواهند به درخواست‌های هواداران پاسخ مثبت دهند. به نظر می‌رسد این بازی سال آینده رونمایی شود.

نخستین نمونه بازی اسپلینتر سل در سال 2002 و برای کنسول ایکس باکس عرضه شد. در آن بازی گیمرها در نقش مامور فیشر بودند و می‌بایست با تروریست‌ها مبارزه می‌کردند.

ساخت نسخه جدید بازی Splinter Cell

در ادامه موفقیت‌های یوبیسافت، این بازی برای سایر کنسول‌ها مانند پلی استیشن 2 و پی سی عرضه شد. قسمت بعدی بازی در 2004 عرضه شد ولی نتوانست موفقیت اول یوبیسافت را کسب کند و رکودزنی نماید.

طرفداران از زمان شکست این بازی در 2004 به بعد از ناشر این بازی درخواست داشته‌اند که بازی را مطابق با پیشرفت‌های نسل نهم کنسول‌ها بسازند. اکنون تام هندرسون که یکی از افشاگران مشهور بازی‌های ویدئویی است اعلام کرده که یوبیسافت در حال ساخت این بازی است.

به نظر می‌رسد که این بازی توسط استودیو مونترال ساخته نمی‌شود بلکه یوبیسافت ساخت آن را به تیم توسعه دهنده دیگری واگذار کرده است. این بازی در مراحل ابتدایی ساخت است و به احتمال قوی در رویداد سال آینده یوبیسافت 2022 رونمایی و معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت نسخه جدید بازی Splinter Cell چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خبر خیلی خوبیه مخصوصا برای کسایی که مثل من طرفدار پروپا قرص این بازی هستند

    پاسخ