;
coinex

فصل نهم بازی کالاف دیوتی موبایل رسما معرفی شد

بالاخره پس از مدت ها انتظار فصل نهم بازی کالاف دیوتی موبایل رونمایی شده است و قرار شده در تاریخ 29 مهر ماه برای سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شود.

استودیو اکتیویژن از فصل نهم بازی کال آف دیوتی با نام کابوس رونمایی نمود و اعلام کرد که در حال آماده سازی خود برای رویداد هالووین است. این بازی در 29 مهر ماه فصل جدید خود را روی سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس آغاز می‌کند.

در فصل جدید بازی کال آف دیوتی که برای موبایل و در تاریخ 29 مهر ماه عرضه خواهد شد، شاهد بازگشت Undead Siege هستیم. فصل نهم قرار است با تم دراپ زون و در رویداد تریک اند تریت همراه باشد.

فصل نهم بازی کالاف دیوتی موبایل

همان‌طور که گفتیم فصل جدید و نهم بازی کا آف دیوتی که با نام کابوس رونمایی شده است، قرار است در تاریخ 29 مهر ماه 1400 برای دو سیستم عامل اندروید و ios عرضه شود. در این فصل اتفاقات و تغییرات جدیدی را شاهد هستیم.

در Undead Siege تماشاگر اسپاون داینامیکی در هر دو مدل کژوال و هارد خواهیم بود. در هر دو حالت این بازی زامبی‌ها تنوع زیاد و رضایت بخشی دارند و سه نقشه جدید به مجموع نقشه‌های قبلی افزوده می‌شود.

فصل نهم بازی کالاف دیوتی موبایل

همچنین چون رویداد هالووین نزدیک است، قرار است که شاهد بازگشت مپ هالووین استندآف باشیم. در کنار همه اینها دو سلاح جدید حتما برای طرفداران این بازی آشنا است.

The Thumper یک نارنجک انداز است که در فرانچایزهای مختلف این بازی دیده شده است. همچنین در کنار این اسلحه باید از سلاح محبوب کال آف دیوتی بلک آپس یعنی Swordfish که به صورت شلیک‌های چهارگلوله ای بود یاد کرد.
همچنین شما علاقه مندان به فیلم و سریال میتوانید با کلیک بر روی اینجا از اخبار جدیدترین فیلم و سریال های روز دنیا مطلع شوید.

احتمال زیاد در نسخه بتل پس از این بازی شاهد تغییرات عمده اس هستیم. همچنین با توجه به نزدیک بودن هالووین این بتل پر از آیتم های مرتبط خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل نهم بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر