;
coinex

گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4) رسما رونمایی شد

روز گذشته گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4) رونمایی شد و اکنون در برخی بازارهای منتخب قابل سفارش است. این محصول از زیبایی شناسی خاص خود بهره مند شده است.

هنوز هم همکاری سامسونگ و Maison Kitsune با هم منجر به ساخت محصولات ویژه‌ای مانند گلکسی واچ 4 می‌شود که با همان نام Maison Kitsune شناخته می‌شوند.

در رویداد جدید سامسونگ یکی از محصولاتی که رونمایی شده است گلکسی واچ 4 است که با نما Maison Kitsune عرضه شده است. طراحی و زیبایی شناسی این دستگاه در تمام ساختار و روح بدنه این محصول رخنه کرده است.

گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4)

همان‌طور که گفتیم محصول جدید سامسونگ با نماد Maison Kitsune رونمایی شده است و اکنون طرفداران این محصول می‌توانند بندهای مخصوص این ساعت را به همراه رنگ بندی‌های جدید در دست داشته باشند.

گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4)

بنیانگذار برند Maison Kitsune طی رویداد پیش روی خود می‌گوید که:

ما از اینکه سبک متمایز و لوگوی روباه خود را به دستگاه‌های پوشیدنی Samsung Galaxy بیاوریم، بسیار خشنود هستیم. ما ایده عبور Maison Kitsuné Fox از کهکشان را دوست داشتیم و با انتخاب رنگ بژ Moonrock جدید و دیگر نقوش ظریف و عناصر طراحی که سفر روباه را در زمان و مکان نشان می‌دهد، بسیار خوشحال شدیم.

گلکسی واچ 4 در نسخه ادیشن خود دارای بندهایی به رنگ بژ است و روباهی زیبا روی آن حک شده است. در کنار این ساعت یک بند اضافی نیز وجود دارد که به رنگ خاکستری است.

گلکسی واچ 4 از امروز و در تعداد محدودی و نیز در بازارهای منتخب قابل سفارش‌اند و می‌توانید با رجوع به سایت سامسونگ از تمام اطلاعات راجع به آن مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر