;
coinex

نسخه شخصی سازی شده گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی شد

در رویداد آنپکد 2 سامسونگ که به تازگی برگزار شده است از نسخه شخصی سازی شده گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی گردیده که مشخصات فنی عالی و طراحی دلخواه دارد.

امروز رویداد گلکسی آنپکد 2 سامسونگ برگزار شد و طی آن از محصولات تازه‌ای رونمایی شد. یکی از این محصولات نسخه ادیشن گلکسی زد فلیپ است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

در مراسم آنپکد 2 سامسونگ که برگزار شد از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ادیشن رونمایی شد. این اسمارت فون قابلیت شخصی سازی جدیدی دارد که برای کاربران خوشایند خواهد بود.

نسخه شخصی سازی شده گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ از گلکسی زد فلیپ ادیشن خود در حالی رونمایی کرد که این گوشی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد خود ندارد و صرفا قابلیت شخصی سازی جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که این گوشی رنگ‌های شخصی سازی شده جدیدی دارد و کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند. سامسونگ با آزمایشاتی که انجام داده است توانسته 49 رنگ احتمالی را برای این نسخه آماده کند. کاربران قادر خواهند بود با انتخاب قاب‌های رنگارنگ مختلف و ترکیب‌های دیگر رنگ گوشی خود را منحصر به فرد سازند.

نسخه شخصی سازی شده گلکسی زد فلیپ 3

کاربران می‌توانند در صورت تمایل و زمانی که می‌خواهند ترکیب رنگ گوشی را تغییر دهند در سایت سامسونگ ثبت نام کنند. همچنین کاربران می‌توانند در سایت مذکور ثبت نام کنند و طراحی دلخواه خود را برای این گوشی اعمال کنند. این سایت محصولاتش را با پیش نمایش 360 درجه‌ای در معرض نمایش می‌گذارد.

پس از ثبت طراحی دلخواه کاربر محصول مطابق با آن ساخته می‌شود و برای وی ارسال می‌گردد. این محصول در حال حاضر برای بازارهای برخی کشورها مانند آمریکا، انگلیس و آلمان و فرانسه در دسترس است.

این گوشی همچنین از نمایشگری 6.7 اینچی منعطف و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. در قسمت بیرونی خود نیز یک پنل سوپرآمولد 1.9 اینچی دارد. نوع تراشه این پرچمدار نیز اسنپدراگون 888 با لیتوگرافی 5 نانومتری است.

ظرفیت باتری این اسمارت فون گران قیمت 3300 میلی‌آمپر است و فست شارژ 15 واتی دارد. اندروید پیش فرض گوشی 11 است و از گواهی مقاومت IP نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه شخصی سازی شده گلکسی زد فلیپ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر