;
coinex

نسخه پی سی بازی خدای جنگ رگناروک (God Of War: Ragnarok) تائید شد

استودیو سانتا مونیکا که سازنده بازی خدای جنگ است اعلام نموده در دی ماه از نسخه پی سی بازی خدای جنگ رگناروک پرده برداری می‌کند.

پس از عرضه بازی خدای جنگ 4 یا همان رگناروک و موفقیت بی‌نظیر این بازی حالا کمپانی سونی تائید کرده است که نسخه این بازی برای پی سی نیز عرضه خواهد شد.

اکنون دارندگان رایانه های شخصی و پی سی نیز می‌توانند از اوایل سال میلادی جدید به بازی خدای جنگ روی رایانه شخصی‌شان بپردازند. بازی خدای جنگ 4 در سال 2018 و برای پلی استیشن 4 عرضه شد و امتیازات خوبی کسب نمود.

نسخه پی سی بازی خدای جنگ رگناروک

سال 2018 یکی از بهترین سال‌ها برای دوستداران گیم و علی الخصوص طرفداران بازی محبوب خدای جنگ بود زیرا سری جدید آن منتشر شد. در این بازی تمام صحنه‌ها برنامه ریزی شده و کیفیت بی‌نظیر بود و صحنه‌های اکشن و باس فایت‌ها نیز در حد عالی بودند.

کمی قبل شایعاتی منتشر شد که خبر عرضه این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی تائید می‌کرد و حالا این شایعات به حقیقت پیوسته است. گر چه استودیو سانتا مونیکا قصد عرضه این بازی برای پی سی را داشت اما انتظار عرضه به این زودی‌ها را نداشتیم.

نسخه پی سی بازی خدای جنگ رگناروک

سونی اعلام نموده است که گیمرها می‌توانند به زودی این بازی را روی پلتفرم‌های شخصی‌شان تجربه کنند. استودیو سازنده بازی تاکید کرده است که نسخه پی سی با بهبودهای بصری همراه خواهد بود.

خوشبختانه این بازی از فناوری دی ال اس اس برخوردار است و به واسطه آن کیفیت تصویر بسیار بالاتر خواهد بود. در خصوص لگ بازی نیز خبر خوب اینکه از فناوری انویدیا رفلکس بهره گرفته شده است و دیگر در مواجهه با دشمنان شاهد لگ نخواهیم بود.

سانتا مونیکا همچنین این اطمینان را داده است که نه تنها با کنترلر می‌توانید به تجربه بازی بپردازید بلکه قادر خواهید بود به راحتی با ماوس و کیبورد این بازی را تجربه نمائید.

سیستم مورد نیاز بازی هنوز اعلام نشده ولی برای نصب آن احتمالا به ویندوز 10 و 64 بیتی و بیش از 80 گیگابایت حافظه نیاز است. این بازی قرار است که در تاریخ 24 دی ماه 1400 برای پی سی و رایانه‌های شخصی انتشار یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه پی سی بازی خدای جنگ رگناروک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    گاد آف وار ۲۰۱۸ برای پی سی منتشر میشه
    گاد آف وار رگناروک که در حال ساخته
    بهار یا تابستون ۱۴۰۱ برای PS5 و ps4 میاد
    جالبه یه جای نوشتین گاد آف وار ۲۰۱۸ یا همان رگناروک
    گاد آف وار رگناروک که ۴ , ۵ سال دیگه شاید برای pc بیاد
    دیگه به پست گذاشتن فکر نکنید به نظرم .

    پاسخ

    چی میگید باو قراره نسخه 2018 برا پیسی منتشر بشه نه رگناروک رگناروک هنوز در د ساخته و قراره سال دیگه برای پلی استیشن 4و5 منتشر بشه. خدایی چقدر سطح اگاهیتون پایینه.

    پاسخ