;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال نیفای یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال نیفای (NIIFI): Nahmii یک بستر منحصر به فرد است که برای ایجاد راه حل بر روی بلاک چین مورد نیاز است. فناوری پایه NiiFi، یک محصول کاملا قابل استفاده و تجاری با تمام مزایای بلاک چین را ارتقا می دهد.

امروزه هیچ راه حل مقیاس بندی در اتریوم وجود ندارد که عملکرد nahmii را ارائه دهد. Nahmii State Pools  یک فناوری در حال ثبت اختراع که ابزارهای مناسب را برای ایجاد راه حل های آسان در اتریوم در مقیاس بالا ارائه می دهد. صرافی های برتر برای معاملات در NiiFi در حال حاضر ZT ،Gate.io ،Uniswap (V3) ،Uniswap (V2) و DODO هستند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال نیفای (NIIFI)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز نیفای (NIIFI) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز نیفای (NIIFI) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت نیفای (NIIFI) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت نیفای (NIIFI)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز نیفای (NIIFI) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز نیفای (NIIFI) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)  از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت نیفای (NIIFI) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

پلت فرم NiiFi، یک بستر باز است که به راحتی قابل تطبیق است و بومی DeFi را در صنایع مختلف جهانی مانند بازی، فن آوری و وفاداری ادغام می‌کند. NiiFi که توسط nahmii 2.0 طراحی شده است، مقیاس واقعی و بی رقیبی را در بلاک چین اتریوم ایجاد می کند. ابزارهایی که از ابتدا ساخته شده اند و بر اساس سادگی برای حل موارد استفاده در دنیای واقعی طراحی شده اند.

توکن NIIFI یک مدل کاملاً غیر متمرکز حکمرانی را تضمین می‌کند. همه ذینفعان در هدایت روند توسعه پروتکل با مکانیزم های رای دهی سهیم خواهند بود. بنابراین این توکن یک نشانه حکمرانی برای اکوسیستم است.

بسیار مهم است که دارندگان توکن، که به آنها امکان رای دادن در مورد حکمرانی داده شده است، به نحوی با موفقیت پروتکل ارتباط داشته باشند. این مدل روشی کاملاً شناخته شده و موفق برای اطمینان از همسویی بین دارندگان توکن و بهترین منافع پروتکل را تضمین می کند.

این امر می تواند بسته به دارایی های مختلف، به صورت ردیف های مختلف تخفیف هزینه انجام شود. به طور مشابه برای وام/استقراض، می توان نرخ های ترجیحی را اعمال کرد.

این تصمیم اولیه برای دارندگان توکن خواهد بود. ما همچنین مکانیک های توکن اضافه شده توسط سایر پروتکل های موفق (به عنوان مثال Uniswap) را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم آیا مکانیسم های تشویقی آنها می تواند ابزار توکن NIIFI را تکمیل کند.

این مکانیک ها را می توان به عنوان توصیه های بیشتر برای رای گیری به دارندگان توکن آورد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در یک صرافی که از مبادلات با ارز فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: با ارز فیات خود به خرید بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری بیت کوین را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را با هر مقداری که نیفای می‌خواهید خرید و فروش کنید.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نیفای (NIIFI)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نیفای (NIIFI) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر