;
coinex

بازیگران سریال اسپین آف جان ویک (The Continental) مشخص شدند

طبق اعلام سازندگان سریال اسپین آف جان ویک که قرار است با نام کانتیننتال پخش شود، بازیگران سریال اسپین آف جان ویک مشخص شدند.

در همین هفته خبری منتشر شد که نشان می‌داد مل گیبسون در اسپین آف سریال جان ویک حضور دارد و اکنون مطلع شدیم که بازیگر اصلی سریال کولین وودل است.

پیش تر از اینها گفته شد که قرار است اسپین آف سریال جان ویک با نام کانتیننتال ساخته شود و در واقع پیش‌درآمدی باشد بر جان ویک با بازی کیانو ریوز که البته خود این بازیگر در آن حضور نخواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با مل گیبسون آشنا شویم.

بازیگران سریال اسپین آف جان ویک

همان‌طور که گفتیم قرار است اسپین آف جان ویک ساخته شود و اکنون بازیگر اصلی این سریال معرفی شده است. این در حالی است که سازندگان این سریال تائید نموده‌اند که قرار است کیانو ریوز در این سریال حضور نداشته باشد.

بازیگران سریال اسپین آف جان ویک

در این سریال سازندگان قصد دارند بینندگان را با هتل کانتیننتال که در فیلم‌ها دیده‌ایم، آشنا کنند. شخصیت اصلی این سریال کولین وودل است که ورژن جدیدتر و جوان‌تر وینستون اسکات خواهد بود.

در کنار نقش اصلی این سریال که بر عهده کولین وودل است می‌توان به دیگر بازیگران این سریال اشاره کرد. هوبرت پوینت، جسیکا الین، نهونگ کیت، میشل پرادا و بن رابسون از بازیگران این سریال هستند که اخیرا به جمع بازیگران پیوسته‌اند.

در قسمتی از فیلمنامه این سریال می‌خوانیم که:

وینستون یک مسیر مرگبار در دنیای اسرارآمیز نیویورک ترسیم می‌کند که در تلاش برای تصرف هتل مشهور، محل ملاقات خطرناک ترین جنایتکاران جهان است.

در کنار این مینی سریال که قرار است در سه شب و با قسمت های 90 دقیقه‌ای پخش شود، فیلم جان ویک 4 نیز در حال ساخت است که تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال اسپین آف جان ویک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر