;
coinex

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) ؛ بررسی، معرفی توکن، نحوه خرید و بهترین کیف پول

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) ارزی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید که ارز دیجیتال FINE را بیشتر بشناسید، با تکراتو همراه باشید.

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) یکی از ارزهای دیجیتال برتر است که شناختن آن برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ضروری بوده و در مقاله امروز نیز می‌خواهیم به آن بپردازیم. توکن‌های غیرتعویضی یا همان NFTها از جمله توکن‌های جالب در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. حتما شما نیز تاکنون نام این توکن‌ها را شنیده‌اید و شاید حتی با چنین توکن‌هایی روبه‌رو شده باشید.

این توکن‌های مبتکرانه را معمولا پدیده بزرگ بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال می‌دانند که این عرصه را به جایگاه بالایی می‌رساند. حالا نیز سال 2021 و عملکرد خوب این توکن‌ها در این سال، مهر تأییدی بر تصور و باور افراد در رابطه با این توکن زده است و آن‌ها را مطمئن کرده است که این توکن، قطعا قدم بزرگ بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال است.

سال 2021، با خود چندین و چند فروش رکوردشکن توکن‌های غیرتعویضی را به ارمغان آورد. در این سال بود که مقبولیت NFTها، هم در میان سازندگان آن و هم در میان مصرف‌کنندگان، به اوج خود رسید. امروز نیز می‌خواهیم ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) را خدمت شما عزیزان بررسی کنیم که پروژه‌ای مربوط به همین توکن‌های محبوب است.

می‌توان گفت که محبوبیت توکن‌های غیرتعویضی در میان سازندگان، به‌علت سودآور بودن و خلاقیت نهفته در آن‌هاست. دلیل محبوبیت آن‌ها در میان مصرف‌کنندگان نیز باز هم سودآور بودن، به‌علاوه جذابیت این توکن‌ها و کارآیی جالب آن‌هاست. همین محبوبیت موجب شده است که تمام پلتفرم‌ها و پروژه‌های مربوط به این توکن‌ها نیز به محبوبیت بالایی دست یابند.

امروز نیز می‌خواهیم به یکی از همین پلتفرم‌ها بپردازیم. به‌نظر می‌آید که ارز دیجیتال FINE پروژه‌ای پیشگام در سطح بعدی رشد NFTها باشد. این ارز دیجیتال با برخی از چالش‌های بزرگی که این صنعت امروز با آن روبه‌رو است مقابله کرده و راه را هرچه بیشتر برای این توکن‌های خلاقانه باز می‌کند. ریفاینبل همچنین از امکانات بسیار دیگری نیز بهره‌مند است.

اگر شما هم تاکنون نام این ارز دیجیتال را نشنیده‌اید و با کارآیی آن آشنا نیستید، پس حتما امروز با ما همراه باشید. ما این ارز دیجیتال را به‌خوبی به شما معرفی و همچنین نحوه خرید توکن ریفاینبل و بهترین کیف پول FINE را نیز برای شما بررسی می‌کنیم.

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)

ارز ریفاینبل (Refinable) قصد دارد تا به مرکز اصلی NFT در زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) تبدیل شود. ریفاینبل می‌خواهد به تمام سازندگان NFT، بازار و مرکزی را ارائه دهد که از آن برای ساختن NFTهای خود، استفاده کنند. بدین ترتیب نیز سازندگان قادرند تا NFTهای خود را به دست مشتریان و کاربران خود، برسانند. این ارز دیجیتال مبتکرانه به‌دنبال آن است تا راهکاری برای چهار وجه اصلی NFTها بسازد. این چهار وجه نیز عبارتند از تولید، توزیع، کشف، کاربرد.

پس به‌نظر می‌آید که ارز ریفاینبل به‌خوبی تمام وجوه این توکن‌ها را در نظر گرفته است. سازندگان توکن‌های غیرتعویضی، قادر خواهند بود که از طریق ریفاینبل به‌سادگی محتوای خود را توکنیزه کرده و آن را به توکن، تبدیل کنند. سپس نیز آن‌ها می‌توانند محتوای توکنیزه‌شده خود را از طریق یک دسته از مکانیسم‌ها، به کاربران نهایی توزیع کنند.

مکانیسم‌هایی همچون: حراج، هدایا و امتیازات گوناگون، از جمله مکانیسم‌های قابل استفاده سازندگان در این پلتفرم هستند. از طرف دیگر، کاربران قادر خواهند بود تا از طریق طیفی از منابع، NFTهای دلخواه خود را به‌راحتی پیدا کرده و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. سپس نیز می‌توانند از آن‌ها در پورتفولیوی NFT خود استفاده کنند تا از طریق چشم‌انداز وسیع‌تری از دیفای، ارزش و سود اضافه‌ای را از آن‌ها به‌دست آورند.

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)، برخی نقاط عمده اصطکاک را به سازندگان و همچنین کاربران توکن‌های غیرتعویضی نشان می‌دهد. نقاط اصطکاک مهمی همچون: هزینه‌های بالا، قابلیت کشف ضعیف و انعطاف‌پذیری بسیار پایین و غیره. ارز ریفاینبل بدین وسیله به‌دنبال آن است که از پتانسیل استفاده‌نشده NFTها استفاده کرده و آن‌ها را حتی به مخاطبان بزرگ‌تری ارائه دهد.

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
پیش بینی ریفاینبل 2021

ارز دیجیتال FINE نیز مانند بیشتر پلتفرم‌های دارای بلاک چین، از یک توکن کاربردی محلی استفاده می‌کند. این توکن نیز $FINE نام دارد که بهترین کیف پول FINE را نیز برای ذخیره آن به شما معرفی می‌کنیم. توکن فاین به هسته اکوسیستم ریفاینبل متصل است.

این توکن به دارندگان، مزایای گوناگونی شامل: توزیع افزایش‌یافته و محدودیت‌های حق امتیاز، دسترسی به فروش‌های اختصاصی و لیستی از ارتقاهای کاربردی و سودآور را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از این توکن برای تنظیم هزینه‌ها در بازار ریفاینبل و همچنین برای انواع اهداف حکومتی، استفاده کنند.

پلتفرم ریفاینبل، آخرین افزایش قیمت خود را در ماه آوریل سال 2021 از طریق عرضه اولیه صرافی (IDO) پولکا استارتر (Polkastarter) انجام داد. این پلتفرم کمی بعدتر در صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap) راه‌اندازی شد. تا به اینجا، تمام اطلاعات مهم این ارز دیجیتال را خدمت شما ارائه دادیم، اما با ما همراه باشید تا دیگر امکانات جالب این پلتفرم را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

نحوه عملکرد ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده ارز FINE / پیش بینی ریفاینبل 2021

پلتفرم ریفاینبل باعث می‌شود که کاربران و سازندگان NFT بتوانند به‌راحتی از طریق یک پلتفرم غیرمتمرکز بصری، با یکدیگر تعامل کنند. کاربران می‌توانند در این پلتفرم، طیف متنوعی از NFTها را از هنرمندان، برندها و افراد مورد علاقه خود از دنیای سرگرمی، پیدا کرده و استفاده کنند.

این پلتفرم، طراحی شده است تا به سازندگان اجازه دهد که خط NFT خود را بدون هیچ تجربه برنامه‌نویسی، راه‌اندازی کنند. در عین حال نیز آن‌ها می‌توانند هزینه‌ها و کمیسیون کارها را در پایین‌ترین حد خود نگه دارند. بدین صورت این پلتفرم، هم جذب سازندگان مجزا و هم شرکای بزرگ‌تر این صنعت را به حداکثر خود می‌رساند.

ریفاینبل در حال حاضر در نیمه راه نقشه توسعه خود است. تیم پشت این پروژه هدف دارد تا امکان تولید و معامله NFT ریفاینبل را نیز در ربع دوم سال 2021، به وجود آورد. این پلتفرم انتظار دارد تا امکانات اجتماعی و حکومتی را در ربع بعدی سال نیز منتشر کند.

ریفاینبل در نهایت، عملکردهای پیشرفته‌تری را همچون محافظت IP، حقوق تجاری و غیرتجاری و حق امتیاز قابل تنظیم به شبکه خود می‌آورد. همین امر موجب می‌شود که NFTها به پدیده‌ای جذاب‌تر برای کاربران سازمانی و برندها، تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

وجه تمایز ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده ارز FINE / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریفاینبل / پیش بینی ریفاینبل 2021

معرفی و آوردن NFTها به انبوهی از جمعیت و مخاطبین، هرگز کار آسانی نیست. این ارز دیجیتال همچنین شامل تعدادی از امکانات خاص نیز است که تمام فرصت‌های موفقیت‌آمیز را به شما هدیه می‌دهد. در این قسمت قصد داریم امکانات فوق‌العاده این ارز دیجیتال که موفقیت آن را تضمین می‌کند، به شما معرفی کنیم.

کشف آسان: ریفاینبل به شما کمک می‌کند که با یکی از بزرگ‌ترین موانع مقبولیت NFT، مقابله کنید. این مانع نیز قابلیت کشف نام دارد. ریفاینبل مشکل قابلیت کشف را از طریق ارائه یک بازار کاربردی به شما، حل می‌کند.

کاربران می‌توانند در این بازار به‌راحتی دارایی‌هایی را پیدا کنند که به سلیقه شخصی آن‌ها نزدیک باشد. این دارایی‌ها با استفاده از برچسب، مجموعه، شبکه‌های اجتماعی و موارد بیشتر، بازار را هدایت کرده و خود را با سلیقه اشخاص، متناسب می‌کنند.

پلتفرم ریفاینبل، امکانات متنوعی را به سازندگان NFT ارائه می‌دهد. این امکانات دردسرهای رفتن از مرحله تولید NFT به مرحله فروش نهایی آن را به حداقل می‌رساند. امکانات ریفاینبل در این زمینه شامل: حق امتیاز خودکار، مقررات انعطاف‌پذیر و آسان فروش و همچنین وجود چندین ارز صورت‌حساب است. به همین ترتیب، کار کاربران را بسیار آسان می‌کند.

آگنوستیک محتوا: سازندگان می‌توانند از طریق ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) عملا هر نوع محتوایی را توکنیزه کرده، فروخته و یا توزیع کنند. این محتواها نیز شامل: تصاویر متحرک و یا ساکن، دامنه‌ها و آلبوم‌های موسیقی می‌شود. کاربران قادر خواهند بود تا این موارد را از طریق بازار مبنی بر قرارداد هوشمند ریفاینبل، به‌آسانی خریداری و یا معامله کنند.

به‌علاوه، کاربران می‌توانند از طریق مشارکت ریفاینبل با شرکت‌های بزرگ LABs و Ethernity سرانجام قادر به خرید و یا فروش NFTهای دارای املاک و مستغلات باشند. همچنین آن‌ها می‌توانند از توکن‌های نسخه محدودی که اشخاص مشهور مورد علاقه آن‌ها تأیید کرده است نیز استفاده کنند.

پشتیبانی هم از توکن ERC721 و هم از ERC1155:  ریفاینبل یکی از محدود پلتفرم‌های NFT است که از هر دو استاندارد توکن غیرتعویضی اصلی اتریوم، پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب نیز این ارز دیجیتال به سازندگان این توکن‌ها اجازه می‌دهد تا از توانایی‌های خاص خود استفاده کنند تا NFTهای همیشه کاربردی و مطلوب‌تری را بسازند. در عین حال نیز آن‌ها هزینه‌ها را کاهش داده و ترکیب‌پذیری دیفای را نیز بهبود می‌بخشند.

ساخته‌شده بر روی زنجیره هوشمند بایننس: برخلاف اکثریت مجموعه محصولات NFT که بر روی شبکه اتریوم اجرا می‌شوند، ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته می‌شود که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم. زنجیره هوشمند بایننس نیز یک پلتفرم است که از طریق مکانیسم اجماع جدیدی به‌نام اثبات اعتبار استیک‌شده (PoSA)، ایمن شده است.

همین موجب می‌شود که تعامل و کار با این پلتفرم نیز به‌اندازه کار با پلتفرم‌های مبنی بر اتریوم، آسان شود. در عین حال نیز با استفاده از آن، می‌توانید از هزینه‌های معامله و زمان‌های تأییدیه معاملات بهبودیافته و بهتر، سود ببرید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

زنجیره هوشمند بایننس چیست؟

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده ارز FINE / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریفاینبل / پیش بینی ریفاینبل 2021

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، ریفاینبل بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است. زنجیره هوشمند بایننس، یک بلاک چین بوده که در حال تبدیل‌شدن به جایگزین محبوب و روبه‌رشدی برای اتریوم است. این نیز به دلیل هزینه‌های پایین و اکوسیستم دیفای سریعا در حال رشد آن است.

این بلاک چین در سپتامبر 2020 راه‌اندازی شد. زنجیره هوشمند بایننس توسط نوع متفاوتی از اثبات سهام که اثبات اقتدار استیک‌شده نام دارد، ایمن شده است. این نوع اثبات کار نیازمند آن است که کاربران، هویت و یا آوازه خود را استیک کنند تا بتوانند در روند تأییدیه معامله، شرکت کنند.

زنجیره هوشمند بایننس، از یک زمان بلاک سه ثانیه‌ای و هزینه‌های معامله‌ای که به سِنت محاسبه می‌شوند، بهره می‌برد. چنین بلاک چین فوق‌العاده‌ای حالا بستر راه‌اندازی ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) است. جالب است بدانید که زنجیره هوشمند بایننس، در حقیقت یک فورک تغییریافته از اتریوم است. به‌عنوان چنین فورکی، این بلاک چین فورا در دسترس توسعه‌دهندگان بوده و همچنین با بیشتر کیف پول‌های وب3 یکسان، سازگار است.

همین موضوع را می‌توان در بهترین کیف پول FINE نیز مشاهده کرد. البته این موضوع، نوعی تجربه ثابت و یک‌دست را نیز برای کاربرانی پدید می‌آورد که با استفاده از اپلیکیشن‌های دیفای اتریوم، به‌خوبی آشنایی دارند. ریفاینبل اولین مرکز NFT بزرگی است که بر روی این زنجیره ساخته می‌شود. همچنین این ارز دیجیتال هدف دارد تا از دارایی‌های خاص خود استفاده کند تا به رشد صنعت NFT از پایه کمک کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

تفاوت‌ها و شباهت‌های ریفاینبل و اوپن سی

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده رمز ارز ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز FINE

ریفاینبل با تعدادی از مراکز NFT، نقاط مشترک بسیاری دارد. اما در این بین پلتفرم اوپن سی (OpenSea) مسلما مستقیم‌ترین رقیب این پلتفرم به‌حساب می‌رود.

امکانات هردو پلتفرم ریفاینبل و اوپن سی، به‌لطف سازگاری با ERC721 و ERC1155، عملا از هر نوع توکن غیرتعویضی پشتیبانی می‌کنند. این پلتفرم‌ها به همین ترتیب به کاربران اجازه می‌دهند تا به‌سرعت NFTهای موردنظر خود را به‌دست آورند.

اگرچه که هم اوپن سی و هم ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) بر روی پلتفرم‌های زیرساختی متفاوتی ساخته شده‌اند، با این وجود مشترکات جالبی دارند. در حقیقت، اوپن سی بر روی اتریوم و ریفاینبل بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است.

هردوی آن‌ها از این نظر نیز شبیه به هم هستند که به کاربران اجازه می‌دهند به‌راحتی NFTهای خود را بسازند و آن‌ها را برای فروش در یک بازار بصری نیز قرار دهند. اما باید گفت که علاوه بر این‌ها، این دو پلتفرم در عملکردی که ارائه می‌دهند متفاوت هستند.

ریفاینبل ساخته شده است تا هم از موارد استفاده مصرف‌کننده و هم موارد استفاده شرکت‌ها و پروژه‌ها پشتیبانی کند. با این حال، اوپن سی به‌طور عمده برای جمع‌کنندگان و علاقه‌مندان به NFT، طراحی‌شده است.

به‌علاوه، ریفاینبل بر توکن کاربردی $FINE متمرکز است. همین به جامعه این ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا رشد و توسعه این پلتفرم را اداره کنند و همچنین موفقیت خود را نیز با آن‌ها سهیم می‌شود. اما اوپن سی در حال حاضر، کمبود توکن کاربردی دارد.

در مجموع، ریفاینبل اساسا نسخه سطوح اولیه اوپن سی است که در زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و چندین پیشرفت بزرگ را در درون خود دارد. شما می‌توانید بیشتر در رابطه با هر دوی پلتفرم‌ها و شباهت و تفاوت آن‌ها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

نحوه خرید توکن ریفاینبل

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده رمز ارز ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز FINE

در این قسمت قصد داریم نحوه خرید ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) را به ساده‌ترین روش خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. توکن ریفاینبل از آن دسته توکن‌هایی است که نمی‌توان به‌صورت مستقیم آن را خریداری کرد. اما نگران نباشید! در این قسمت نحوه خرید توکن ریفاینبل از روش غیرمستقیم را خدمت شما شرح می‌دهیم.

  • قدم اول: از طریق صرافی که توکن بایننس (BNB) را ارائه می‌دهد، این توکن را خریداری نمایید.
  • قدم دوم: بهترین کیف پول FINE که یکی از گزینه‌های آن تراست والت (Trust Wallet) است را راه‌اندازی کرده و عبارت رمز خود را با خیال راحت در آن ذخیره کنید.
  • قدم سوم: در کیف پول تراست والت خود بر روی گزینه BNB کلیک کنید. سپس نیز گزینه دریافت را زده و آدرس ارائه‌شده را کپی کنید.
  • قدم چهارم: به صرافی رفته و توکن‌های BNB را به آدرس دریافتی برداشت کنید.
  • قدم پنجم: زمانی که BNBها را در تراست والت خود دریافت کردید، بر روی گزینه «بیشتر» کلیک کنید. سپس نیز گزینه «معامله به زنجیره هوشمند» را بزنید، مقدار موردنظر خود را انتخاب و معامله کنید.
  • قدم ششم: به برگه مرورگر بروید. اگر این برگه را ندارید نیز می‌توانید آن را از طریق این لینک فعال کنید: trust://browser_enable. فورا به آن اجازه دسترسی دهید و اپلیکیشن را یک دور از ابتدا اجرا کنید. این گزینه در خرید ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) به شما کمک بسیاری می‌کند.
  • قدم هفتم: در مرورگر خود به‌دنبال پنکیک سواپ بگردید و سپس آن را به کیف پول خود وصل کنید.
  • قدم هشتم: آدرس ریفاینبل زیر را کپی کنید: 0x4e6415a5727ea08aae4580057187923aec331227
  • قدم نهم: آدرس را جایگذاری کرده و گزینه ریفاینبل را انتخاب کنید. سپس بر روی مقدار موردنظر کلیک کرده و معامله را انجام دهید.
  • قدم دهم: نحوه خرید توکن ریفاینبل با موفقیت تکمیل شد و حالا توکن‌های ریفاینبل در کیف پول و در دسترس شما هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

بهترین کیف پول FINE

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE)
آینده رمز ارز ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریفاینبل / پیش بینی قیمت ارز FINE

در بخش پایانی نیز قصد داریم بهترین کیف پول FINE را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را با استفاده از کیف پول‌های سازگار با اتریوم بسیار خوبی نیز ذخیره کنید.

برای مثال کیف پول لجر (Ledger) را می‌توان بهترین کیف پول FINE دانست. این کیف پول، از محبوبیت جهانی برخوردار است و امنیت بسیار خوبی را نیز به شما عزیزان ارائه می‌دهد. ترزور (Trezor) یکی دیگر از کیف پول‌های برتر برای ریفاینبل به‌حساب می‌آید. البته شما باید هردوی این کیف پول‌ها را به مای اتر والت (MyEtherWallet) و یا مای کریپتو (MyCrypto) وصل کنید تا بتوانید از تمام امکانات آن، بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

جمع‌بندی

ارز دیجیتال ریفاینبل (FINE) از ارزهای دیجیتال بسیار خوب است که آشنایی با آن برای علاقه‌مندان به این زمینه ضروری بوده و در مقاله امروز نیز به آن پرداختیم. این ارز دیجیتال، یکی دیگر از پروژه‌های مربوط به دنیای NFT است؛ با این تفاوت که این پروژه، مهم‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آید.

ریفاینبل در حقیقت یک پروژ‌ه عادی نیست. این ارز دیجیتال قصد دارد تا با تبدیل شدن به بزرگ‌ترین مرکز NFT، بازار متمرکزی از امکانات مورد نیاز برای این نوع توکن‌ها را هم به مصرف‌کنندگان و هم به سازندگان این توکن‌ها، ارائه دهد. ما امروز این ارز دیجیتال، توکن، نحوه خرید و بهترین کیف پول FINE را نیز به شما معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: coinmarketcap.com , coinmarketbag.com

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال ریفاینبل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر