;
coinex

ردمی اسمارت تی وی ایکس (Redmi Smart TV X) رسما رونمایی شد

کمپانی شیائومی به تازگی از ردمی اسمارت تی وی ایکس رونمایی نموده است و قرار است که به زودی این محصول را عرضه کند. در ادامه به مشخصات آن می پردازیم.

ردمی به تازگی از تلویزیون هوشمند خود تحت عنوان ردمی اسمارت تی وی ایکس رونمایی نموده است. این مدل 55 اینچی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. ناگفته نماند که این تی وی مدل 65 اینچی نیز دارد.

طبق اخبار منتشر شده این تی وی قیمتی 420 تا 550 دلاری دارد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این تی وی بپردازیم.

ردمی اسمارت تی وی ایکس

کمپانی شیائومی بالاخره از اسمارت تی وی خود با نام سری ایکس رونمایی کرد. این تلویزیون در دو مدل 55 اینچی و 65 اینچی رونمایی شده است و مجهز به صفحه نمایشی 120 هرتزی است.

اسمارت تی وی ردمی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی برای گیمینگ و مسابقات ورزشی است. این دو مدل مجهز به درگاه اچ دی ام آی 2.1 است و نرخ نوسازی آنها نیز متغیر خواهد بود. متغیر بودن یعنی اینکه به محض تغییر محتوای بصری نرخ نوسازی نیز با آن تطبیق می‌یابد.

ردمی اسمارت تی وی ایکس

این اسمارت تی وی نمایشگری دارد که از 4k پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به اچ دی آر و دالبی ویژن اشاره کرد. تراشه و قلب تپنده این گوشی چهار هسته است و از کورتکس A73 بهره می‌برد.

این محصول کمپانی شیائومی قرار است که در تاریخ 9 آبان ماه 1400 در چین عرضه شود. قیمت مدل 55 اینچی این اسمارت تی وی جذاب 420 دلار و قیمت مدل 65 اینچی نیز 550 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ردمی اسمارت تی وی ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر