;
coinex

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

سریال های تاریخی چینی در ایران طرفداران بسیاری دارند. ما در این نوشتار بهترین سریال های چینی تاریخی را به شما معرفی می‌کنیم، تا پایان با ما باشید.

در این نوشتار بهترین سریال های چینی تاریخی که ارزش زیادی برای به تماشا نشستن دارند را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم و جزییات و مشخصات آن را در اختیار شما قرار می دهیم. در ادامه این نوشتار ما را با معرفی بهترین سریال های چینی تاریخی همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2022

بهترین سریال های چینی 2022

بهترین سریال های چینی تاریخی

سریال‌های افسانه‌ای و تاریخی چینی در ایران به صورت ویژه‌تری مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند و تاکنون نیز آثار تاریخی چینی بسیاری به زبان فارسی، دوبله و پخش شده‌اند.

صدا و سیمای ایران نیز نسبت به پخش سریال‌های تاریخی و افسانه‌ای چینی و کره‌ای توجه خاصی دارد و معمولا سالی یک یا دو سریال چینی یا کره‌ای از تلویزیون ایران پخش می‌شود. به همین بهانه در ادامه نوشتار بهترین سریال های چینی تاریخی را به شما معرفی خواهیم کرد.

افسانه اژدها پرل (Legend of Dragon Pearl)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2017
  • بازیگران: یانگ زی، چین جونجیه، شو چانگ و مائو زیجون
  • تعداد قسمت‌ها: 90

داستان سریال افسانه اژدها پرل روایتگر داستان عاشقانه میان «کنگ سی» امپراتور جوان سلسله چینگ و آخرین شاهزاده خانم سلسله مینگ است. افسانه اژدها پرل که از بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه است، کنگ سی پس از مرگ پدرش در سن جوانی به امپراتوری و قدرت می‌رسد و در این میان نیز رقبای پدرش سعی بر دسیسه‌چینی و مغلوب ساختن او دارند. کنگ سی بسیار محافظه کار است و با مردم ارتباط برقرار نمی‌کند، اما پس از ملاقات شاهزاده خانم، عاشقش می‌شود.

سریال افسانه اژدها پرل نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی تاریخی و یکی از سریال‌های پربیننده سال 2017 اعلام شده است. این سریال برای اولین بار از شبکه Anhui TV چین به نمایش درآمد و با پخش 90 قسمت به پایان رسید.

سریال افسانه اژدها پرل بهترین سریال تاریخی چینی که تلفیقی از ژانر تاریخی، عاشقانه، کمدی و درام بوده که در زمان پخش توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این عنوان همچنین یکی از سریال‌های برتر IMDb اعلام شده است و منتقدان نیز نقدها و بازخوردهای مثبتی نسبت به آن داشتند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین فیلم های 2022

نیروانا در آتش (Nirvana In Fire)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2015
  • بازیگران: هو جی، لیو تائو و ونگ کای
  • تعداد قسمت‌ها: 54

داستان بهترین سریال تاریخی چینی یعنی نیروانا در آتش در قرن چهارم و میان دو سلسله قدرتمند شمالی و جنوبی روایت می‌شود که جنگ سختی میان آنان درمی‌گیرد. پادشاه لیانگ برای پیروزی در این جنگ مجبور می‌شود فرزند 17 ساله و بی‌تجربه خود به نام «لین شو» را به میدان جنگ بفرستد. اما لین شو در این جنگ، مغلوب حریف می‌شود.

سریال نیروانا در آتش یکی از بهترین سریال های چینی تاریخی محسوب می‌شود که در زمان انتشار توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. قسمت اول این سریال در سال 2015 از شبکه Beijing TV پکن به نمایش درآمد و با پخش 54 قسمت در یک فصل به پایان رسید.

این عنوان در زمان پخش به موفقیت تجاری دست پیدا کرد و یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های چینی بود. سریال نیروانا در آتش در سال 2016 به عنوان یکی از 20 سریال برتر و پرطرفدار درام چینی معرفی شد. این سریال چینی همچنین در بیست و دومین دوره جشنواره تلویزیونی شانگهای نیز نامزد دریافت جایزه ماگنولیا برای بهترین سریال تلویزیونی شد. سری دوم این سریال نیز با نام «نیروانا در آتش 2» در سال 2017-2018 در 50 قسمت منتشر گردید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

خدای جنگ، ژائو یان (God of War, Zhao Yun)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2016
  • بازیگران: لین گنگشین، ایم یونا و کیم جئونگ هون
  • تعداد قسمت‌ها: 60

داستان سریال خدای جنگ، ژائو یان که بهترین سریال تاریخی چینی بوده درباره یک ژنرال قدرتمند به نام « ژائو زی لانگ» است که در گذشته به خدای جنگ زان گونگ سان خدمتگذاری می‌کرد. اما به طور ناگهانی راهش را از او جدا کرده و عضو یک گروه معروف به نام «پنج ژنرال اژدها» می‌شود.

سریال چینی خدای جنگ، ژائو یان نیز یکی دیگر از سریال های تاریخی چینی محسوب می‌شود که در زمان پخش، طرفداران بسیاری داشت. این سریال در اصل اقتباسی از یک رمان کلاسیک چینی به نام «داستان عاشقانه سه پادشاهی» است که قسمت اول آن در سال 2016 از شبکه Hunan TV چین پخش شد.

بهترین سریال تاریخی چینی خدای جنگ، ژائو یان ترکیبی از ژانر تاریخی و عاشقانه است که در زمان پخش توانست توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند. جالب است بدانید که هر قسمت از این سریال با قیمت 50.000 دلار به ژاپن فروخته شد و به یکی از گران‌ترین سریال‌های فروخته شده در تاریخ سینمای چین تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سرزمین ارواح (Douluo Continent)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2021
  • بازیگران: Sean Xiao, Wu Xuan Yi, Gao Tai Yu
  • تعداد قسمت‌ها: 40

سرزمین ارواح یکی از بهترین سریال های چینی تاریخی است که طرفداران زیادی در انتظار فصل دوم آن هستند. داستان سریال چینی تاریخی فانتزی درباره تنگ سان است که مادرش را در کودکی از دست داده است. او با تکیه و پشتوانه پدرش بزرگ می‌شود و در سن خود دارای استعداد و هوش فوق‌العاده ای است.

در سن 6 سالگی او را به آکادمی رودینگ فرستادند تا آرزویش که رسیدن به مقام استادی روح بزرگ بود را بدست آورد. در آنجا، او تحت آموزش یو شیائو بود، همچنین در آنجا او با یتیمی به نام گو شیائو وو دوست می‌شود و سفر طولانی و دشواری را با هم آغاز می‌کنند. Douluo Continent  در لیست سریال های چینی عاشقانه تاریخی حضور دارد و مخاطبان زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

پزشک زن سلطنتی (The Imperial Doctress)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2016
  • بازیگران: لیو شیشی، والاس هوو و هوانگ شوان
  • تعداد قسمت‌ها: 50

داستان سریال پزشک زن سلطنتی درباره دختری به نام «تان یون شیان» است که علم پزشکی می‌داند و به طبابت علاقه بسیاری دارد. اما کشور او، زنان را از انجام امور پزشکی منع کرده است و به همین دلیل تان یون شیان مجبور می‌شود این کار را به صورت مخفیانه انجام دهد. این کار مخفیانه ادامه پیدا یافت تا اینکه تان یون شیان با امپراتور ملاقات کرد.

سریال پزشک زن سلطنتی نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی تاریخی محسوب می‌شود که بر اساس داستان زندگی «تان یونسیان» پزشک سلطنتی در زمان سلسله دودمان مینگ ساخته شده است. قسمت اول این سریال در سال 2016 از شبکه Jiangsu TV چین به نمایش درآمد و با پخش 50 قسمت جذاب به پایان رسید.

سریال پزشک زن سلطنتی، تلفیقی از ژانر تاریخی، عاشقانه و درام است که در زمان پخش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، که  در معرفی بهترین سریال های چینی تاریخی نمی توان از آن چشم پوشی کرد و در جشنواره‌های چینی مختلف، جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن و غیره را دریافت کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

چینی همسر پادشاه (The King’s Woman)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟

  • سال ساخت: 2017
  • بازیگران: دلربا دل‌مراد، وین ژانگ، لی تای و لیو چانگ
  • تعداد قسمت‌ها: 48

سریال همسر پادشاه که از بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه است درباره دختری به نام «گونگ سان لی» است که در جوانی جان پسری به نام «بینگ ژنگ» را نجات می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. روزی سربازهای چینی به بانو لی حمله می‌کنند و سربازهای محافظ او مسموم می‌شوند. بانو لی برای دریافت پادزهر مجبور می‌شود با شخص دیگری به نام «یین ژنگ» ازدواج کند.

سریال همسر پادشاه نیز بهترین سریال تاریخی چینی سال 2017 محسوب می‌شود که ترکیبی از ژانر تاریخی، عاشقانه و اکشن است. این سریال در واقع اقتباسی از یک رمان به نام «افسانه شین: داستان لی جی» است که برای اولین بار از شبکه Zhejiang TV چین منتشر شد. این عنوان در زمان پخش به یکی از سریال‌های پربیننده تبدیل شد و طرفداران بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جی سانگ

عشق ابدی (Eternal Love)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
سریال چینی تاریخی فانتزی
  • سال ساخت: 2017
  • بازیگران: یانگ می و مارک چائو
  • تعداد قسمت‌ها: 58

سریال عشق ابدی روایتگر داستانی افسانه‌ای است که پس از یک جنگ بزرگ و ویرانگر شروع می‌شود. قبیله جاویدان هزینه گزافی را برای مهر و موم کردن ارباب شیطانی پرداخت می‌کند، اما هفتاد هزار سال بعد این ارباب آزاد شد و دنیای فانی آمد.

این ارباب، «بای کیان» نام دارد و پس از آمدن به دنیا خیلی زود عاشق «یه هوآ» می‌شود. اما در این میان، شخصی به رابطه آنها حسادت می‌کند و با توطئه‌چینی میان این دو عاشق را برهم می‌زند.

سریال عشق ابدی نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی  این فهرست محسوب می‌شود که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. این سریال در چین با نام‌های «سه زندگی، سه جهان» و «10 مایل از شکوفه‌های هلو» نیز شناخته می‌شود که تلفیقی از ژانر تاریخی، عاشقانه و فانتزی است.

سریال عشق ابدی برای اولین بار در سال 2017 از شبکه Zhejiang TV چین پخش شد و با 58 قسمت جذاب به پایان رسید. این عنوان اقتباسی از یک رمان با همین نام است و به همین دلیل در زمان پخش، مخاطبان بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2022 

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

خاکسترهای عشق (Ashes of Love)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
سریال چینی تاریخی فانتزی
  • سال ساخت: 2018
  • بازیگران: یانگ زی، دنگ لون، لوو یونکسی و چم یوکی
  • تعداد قسمت‌ها: 63

از بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه خاکسترهای عشق است که درباره دختری به نام «جین می» بوده که مادرش در حین زایمان او فوت می‌کند. جین می بر اثر جادو، احساساتش از بین رفته‌اند و هیچگونه احساسی ندارد. در این میان نیز شاهزاده‌ای به نام «شو فنگ» عاشق او می‌شود. اما جین می پس از مدتی متوجه می‌شود که شو فنگ، قاتل پدرش است.

سریال خاکسترهای عشق نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی محسوب می‌شود که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. این سریال برای اولین بار در سال 2018 از شبکه Jiangsu TV چین به نمایش درآمد که سریال چینی تاریخی فانتزی با پخش 63 قسمت هیجانی به پایان رسید.

سریال چینی تاریخی جدید خاکسترهای عشق تلفیقی از ژانر تاریخی، عاشقانه و اکشن بوده و اقتباسی از یک رمان عاشقانه چینی است. این عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال های چینی است که تا ژانویه 2019 حدود 15 میلیارد بازدید داشت و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2022

بهترین فیلم های کمدی 2022

تصنیف طولانی (The Long Ballad)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
معرفی بهترین سریال های چینی تاریخی
  • سال ساخت: 2021
  • بازیگران: Dilraba Dilmurat, Leo Wu, Liu Yu Ning
  • تعداد قسمت‌ها: 49

داستان این سریال درباره دختری به نام لی چانگ جن است که خانواده‌اش در جریان حادثه دروازه ژوانو توسط لی شی مین، امپراطور تانگ به قتل می‌رسند. او با لباس شخصی و به امید اینکه ارتش انتقام مرگ خانواده‌اش را از لی شی مین بگیرد راهی استان شو می‌شود.

سریال تصنیف طولانی از بهترین سریال های چینی به حساب می‌آید و اگر به این ژانر علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم این سریال چینی جدید 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بهترین فیلم های DC در سال 2022

عشق خونین (Bloody Romance)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
معرفی بهترین سریال های چینی تاریخی
  • سال ساخت: 2018
  • بازیگران: لی یتونگ و کو چوشیو
  • تعداد قسمت‌ها: 36

سریال عشق خونین نیز یکی از سریال چینی تاریخی جدید محسوب می‌شود که در زمان پخش توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. داستان سریال عشق خونین روایتگر زندگی زنی است که در گذشته مورد تعرض قرار گرفته و پس از آنکه به جهنم می‌رود، پس از مدتی به عنوان یک آدمکش به دنیا برمی‌گردد.

این مجموعه تلفیقی از ژانر تاریخی، عاشقانه، درام و فانتزی است که یکی از برترین سریال‌های سال 2018 محسوب می‌شود. سریال عشق خونین در زمان پخش به موفقیت تجاری دست پیدا کرد و تا آگوست 2018 حدود 600 میلیون بازدید آنلاین داشت. این سریال علیرغم کمبود بودجه، با کیفیت بسیار بالا و خوبی تولید شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

این سریال برای اولین بار در سال 2018 از شبکه Youku به نمایش درآمد و با پخش 36 قسمت به پایان رسید. این عنوان به صورت بین‌المللی در 13 کشور خارجی از طریق شبکه‌های Youku و Dramafever نیز پخش می‌شد و بینندگان بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین فیلم های چینی

عشق سلطنتی روئی در قصر (Ruyi’s Royal Love in the Palace)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
معرفی بهترین سریال های چینی تاریخی
  • سال ساخت: 2018
  • بازیگران: ژو ژان و والاس هوو
  • تعداد قسمت‌ها: 87

داستان سریال چینی تاریخی جدید عشق سلطنتی روئی در قصر درباره زنی به نام «روئی» است که برای رسیدن به مقام و قدرت در قصر دست به هر کاری می‌زند و دائما در حال دسیسه‌چینی است. روئی پس از تلاش‌های بسیار، ملکه قصر می‌شود، اما رابطه‌اش با امپراتور سرد شده و رو به نابودی کشیده می‌شود. در این حال ملکه روئی باید جایگاه خود را حفظ کند.

سریال عشق سلطنتی روئی در قصر نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی محسوب می‌شود که ترکیبی از ژانر تاریخی و عاشقانه است. این سریال برای اولین بار در سال 2018 از شبکه Tencent به نمایش درآمد و مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

این سریال در اصل اقتباسی از یک رمان عاشقانه و تاریخی چینی است و به همین دلیل در زمان پخش توانست بینندگان زیادی داشته باشد و مورد تحسین منتقدان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

 

همیشه شب (Ever Night)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه
  • سال ساخت: 2018
  • بازیگران: آرتور چن، دیلان وانگ و سونگ یرن
  • تعداد قسمت‌ها: 103

سریال همیشه شب که سریال چینی تاریخی جدید بوده در سلسله تانگ روایت می‌شود که در آن خانواده ژنرال لین گوانگ یوان به طور بی‌رحمانه‌ای کشته می‌شوند. از این خانواده تنها پسر کوچک آنها زنده می‌ماند و به طریقی از آنجا فرار می‌کند. این پسر سال‌های بعد برای گرفتن انتقام خانواده خود بازمی‌گردد.

سریال همیشه شب نیز یکی دیگر از بهترین سریال های چینی این فهرست محسوب می‌شود که در زمان پخش توانست به یکی از سریال‌های برتر سال 2018 تبدیل شود. فصل اول این سریال برای اولین بار در سال 2018 از طریق وب‌سایت Tencent Video چین به نمایش درآمد و توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

سریال همیشه شب تلفیقی از ژانر تاریخی، فانتزی و ماجراجویی بوده که بر اساس یک رمان چینی پرطرفدار ساخته شده است. پس از پایان فصل اول و با یک سال وقفه، فصل دوم این سریال چینی تاریخی جدید نیز در سال 2020 به نمایش درآمد و به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

بهترین فیلم های کره ای

قول شرف (Word of Honor)

بهترین سریال های چینی تاریخی ؛ سریال تاریخی چینی چی ببینیم؟
بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه
  • سال ساخت: 2021
  • بازیگران: Zhang Zhe Han, Simon Gong, Zhou Ye
  • تعداد قسمت‌ها: 36

سریال قول شرف نیز یکی دیگر از سریال چینی تاریخی فانتزی است که پسری به نام ژو زی شو را بیان می‌کند. او پس از ترک شغل خود به عنوان رهبر سازمانی که وظیفه محافظت از سلطنت را بر عهده دارد، درگیر توطئه‌ای در دنیای هنرهای رزمی می‌شود.

او با ون که زینگ، یک رزمی کار اسرارآمیز که درحال فرار از دره شبح برای گرفتن انتقام پدر و مادرش است ملاقات می‌کند. آنها با هم دوست می‌شوند و ماجراجویی را برای یافتن گنجینه افسانه‌ای آغاز می‌کنند. این سریال در لیست سریال های چینی عاشقانه تاریخی قرار دارد.

 تاریخی بی وقفه (The Untamed)

بهترین سریال های چینی تاریخی
بهترین سریال های چینی تاریخی
  • سال ساخت: 2019
  • بازیگران: شیائو ژان، وانگ ییبو و لیو هایکوان
  • تعداد قسمت‌ها: 50

سریال بی وقفه می‌تواند عنوان برترین مجموعه تاریخی چینی را به خودش اختصاص دهد. این مجموعه بر اساس یک رمان ساخته شده و درباره ماجراجویی‌های دو دوست صمیمی است که برای حل موضوعاتی اسرارآمیز که با گذشته آن‌ها در ارتباط است راهی سفر می‌شوند. این سریال چینی تاریخی عاشقانه از شبکه Tencent Video پخش می‌شد و دو اسپین آف از آن نیز ساخته شده است.

در این مجموعه جذاب بازگران محبوبی همچون شیائو ژان، وانگ ییبو و لیو هایکوان به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های چینی تاریخی عاشقانه هستید سریال  تاریخی بی وقفه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های چینی چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    دنبال یه فیلم هستم ولی اسمش یادم نمیاد یه راهبه توی تابوت داشت که کل هنرهای رزمیش فول بود وی یه دختره بود که شمشیر زن تیز بهش میگفتن و یه شمشیر یشم داشت و شمشیر آتش و شمشیر قلب و خدای نیزه

    پاسخ

    این 3 تا کاربر پایین این صفحه رو با جستجوی گوگل اشتباه گرفتن
    طرف نوشته این سریالی که ما قبلاً دیدیم چی بود!!!!!
    ولی بنظرم آت و آشغال های چینی ارزش سرچ هم نداره

    پاسخ

    سلام دوستان ممنون میشم یک سریال رو بهم بگید زیر دوهزارو ده ساخته شده اسمش نمیدونم اما یه تکه از داستان که یادمه یه دختری رو زندانی کردن تو قلمروعه اسمانی پسره برای نجات دختره میره اونجا شاه و ملکه اسمان میگه باید قدرتاتو از بین ببری ما دختره رو ازاد میکنیم( البته من زبان چینی دیدم و دقیق نمیدونم چی میگن از رو تصویر دارم صحبت میکنم) پسره هم قدرتاشو از بین میبره از اونورم شاه و ملکه واقعی میاد این شاه و ملکه ساختگی بودن پسره میگه اونام قبول نمیکنن پسسرو میندازن پایین بعدا ها پسره یه قدرت روباه مانند پیدا میکنه و یه تبر میره کوه رو میشکافه دختره رو ازاد میکنن روباهه هم به دختره بر میگرده انگار مال اون بوده و همیشه هم سریاله شروع میشد یه شمعدان یشمی رو صفحه بود که ربطی به داستان اصلی سریاله داشت که یاد نمیاد بقیش ممنون میشم بگید اسم این چیه

    پاسخ

    آیا شوکای توش بازی کرده 😂من دیدم

    پاسخ

    سلام سریال چینی تاریخی می‌خوام که شبیه سریال ملکه کی باشه ، من عاشق این سریالم و شبیهشو نمیتونم پیدا کنم متاسفانه😭

    خلاصشم اینه که یه دختر نقش اصلی باشه قوی باشه با همه بجنگه ولی در این هنگام سریال عاشقانه هم داشته باشه
    لطفاااا معرفی کنین

    پاسخ

    خب من سریال کیمیای روح رو بهت پیشنهاد میکنم نگاه کن اگه خوشت نیومد روباه نه دم رو نگاه کن البطه روباه نه دم یکم ا کیمیای روح و ملکه کی فرق داره

    پاسخ

    خب من سریال کیمیای روح رو بهت پیشنهاد میکنم نگاه کن اگه خوشت نیومد روباه نه دم رو نگاه کن البطه روباه نه دم یکم با کیمیای روح و ملکه کی فرق داره

    پاسخ

    یه سریال بهت میگم ببینش خیلی قشنگه مم چند بار دیدمش چینی هست پرنسس چانگ

    پاسخ

    یه سوال یه سریالی هست پسره قدرت بالایی نداره بعد خونش ریخته میشه روی یک عصا و عصا خیلی قدرت داره مثل سلسله جیده بعد دختره میمیره و پسره کلی سعی میکنه دختره رو دوباره به زندگی برگردونه

    پاسخ

    سریال افسانه چوسان یا ارمان بزرگ هم میگن ۲ فصل است اول باید فصل۱ رو نگاه کنی تا متوجه بشی

    پاسخ

    سلام یه فیلم هست دختره میخاد ازدواج کنه ولی روز ازدواجش فرار میکنه با یه پسر آشنا میشه ازش میخاد استادش بشه بد میفهمه با همون قرار بوده ازدواج کنه شما میتونی اسمش بهم بگید اسمشو پیدا نمیکنم

    پاسخ

    سلام میدونم کدوم سریال رو میگی اما اسمش رو یادم نمیاد ولی فکر کنم هنوز پخش نشده احتمالا 2023 دیگه پخش بشه

    پاسخ

    سلام ، سریال نوولند : افول مروارید وااااقعا قشنگ و عالیه و تو لیستتون معرفی نشده

    پاسخ

    سلام و درود. ی سریال چینی هست که دختره میره به زمان گذشته در بدن ملکه ، که اتفاقا پادشاه هیلی از ملکه متنفره. میشه اسمشو بگید نمیدونم چطور پیداش کنم

    پاسخ

    من یه سریال دیدم که یه مرد میره تو بدن ملکه و پادشاهم از ملکه متنفره و چینی نیس کره ایه اسمش آقای ملکه س

    پاسخ

    سلام یکی از این سریالایی که گفته بود همین آقای ملکه است که کره ای هست
    اما یه سریال دیگه هم هست که چینی و یه مرد روحش نیره تو بدن ملکه اما چینیه اسمشم برو پرنسس برو هستش
    دیگه نمیدونم خودشو میگی یا نه

    پاسخ

    برو پرنسس هست

    پاسخ

    سریال چینی ملکه حمله

    پاسخ