;
coinex

دومین تریلر بازی ریمستر GTA منتشر شد [+تریلر و تاریخ عرضه]

پس از انتشار تریلر اول بازی GTA ریمستر و انتشار اطلاعاتی پیرامون بازی، اکنون شاهد انتشار دومین تریلر بازی ریمستر GTA و تاریخ عرضه آن هستیم.

پس از انتشار اولین تریلر و رسمی شدن ساخت بازی ریمستر جی تی ای حالا دومین تریلر این مجموعه بازی به همراه تاریخ انتشار آن مشخص شده است. در ادامه همراه تکراتو باشید تا به جزئیات این بازی برسیم.

پس از ماه انتظار و شنیدن اخبار زیادی پیرامون ریمستر GTA حالا تاریخ عرضه این بازی منتشر شده است. دومین تریلر این بازی اطلاعات خوبی درباره طراحی بازی در اختیار کارران می‌گذارد. در این ریمستر قرار است که سه بازی قدیمی جی تی ای در یک کالکشن گرد هم عرضه شود و البته با گرافیکی بهتر.

دومین تریلر بازی ریمستر GTA

بالاخره بعد از خبر ساخت بازی ریمستر جی تی ای حالا اخبار بیشتری در دست داریم. قرار است که سه نسخه از بازی GTA مانند GTA 3، وایس سیتی و سن آندریاس با بهبودهای قابل توجه در گرافیک و نورپردازی و بافت کاراکترها عرضه شود.

دومین تریلر بازی ریمستر GTA

این بازی گر چه برای نسل‌های قبلی کنسول‌ها است اما برای کنسول‌های جدید با کنترل جدیدی نیز عرضه می‌شود و راکستار گفته است که بازی به سبک و سیاق جی تی ای وی است. از دیگر قابلیت‌های جذاب بازی این است که می‌توانید به محض شکست خوردن در ماموریت بازی را بلافاصله از سر بگیرید.

همزمان با پخش تریلر جدید این بازی، تاریخ انتشار و عرضه آن نیز مشخص شده است. ریمستر GTA قرار است که در 20 آبان ماه به صورت دیجیتالی و از 15 آذر به صورت دیسک فیزیکی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

قیمت این مجموعه بازی برای تمامی کنسول‌ها 60 دلار است و خبر خوب برای دارندگان ایکس باکس این است که قادر خواهند بود این نسخه را پس از انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم پس ببینند و خبر خوب برای پلی استیشنی‌ها این که از 15 آذر نیز این بازی روی PS Now در دسترس است.

برای تماشای تریلر بازی GTA در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دومین تریلر بازی ریمستر GTA چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر