;
coinex

گوشی شیائومی Poco X3 GT ؛ با قابلیت شارژ فوق سریع کم‌نظیر 67 واتی !

گوشی شیائومی Poco X3 GT ؛ شرکت پوکو (POCO) یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی (Xiaomi) است که با تولید گوشی‌های گیمینگ میان‌رده و به‌نوعی قاتل پرچمدار در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را جذب کرده‌است.

از جدیدترین گوشی‌های شیائومی تحت برند زیر مجموعه خود یعنی پوکو می‌توان به Poco X3 GT اشاره کرد. این گوشی نسخه پیشرفته‌تر گوشی‌های Poco X3 و Poco X3 Pro است که با پسوند GT با مضمون ارائه سرعت بیشتر در این گوشی نسبت به 2 برادر کوچک‌تر خود به‌همراه قیمتی بسیار به‌صرفه به بازار عرضه می‌شود. ما در فروشگاه اینترنتی هدیش قصد داریم این گوشی جذاب را به‌شما معرفی و آن‌را بررسی کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب برای اطلاع دقیق از ویژگی‌های کم‌نظیر گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT با ما همراه باشید. همچنین، شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اقدام به خرید این گوشی و دیگر گوشی‌های موبایل از برندهای معتبر، کنید.

طراحی و صفحه نمایش با کیفیت گوشی شیائومی Poco X3 GT

در نگاه اول احتمالا متوجه شباهت طراحی Poco X3 GT نسبت به گوشی‌های سری Redmi Note 10 شیائومی خواهید شد. این گوشی با الهام گرفتن از سری محبوب Redmi Note 10 شرکت شیائومی؛ یک طراحی زیبا و تمام عیار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

با وجود ابعاد 163.3 × 75.9 × 8.9 میلی‌متر در کنار وزن 193 گرمی، به‌واقع می‌توان گفت با یک گوشی خوش‌دست روبه‌رو هستیم. فریم دور گوشی و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است و با قاب جلویی که محافظت Gorilla Glass Victus را به‌همراه دارد؛ طراحی جذاب این گوشی تکمیل می‌شود.

استاندارد IP53 در گوشی شیائومی Poco X3 GT به‌کار رفته که باعث می‌شود این گوشی در برابر گرد و غبار و همچنین پاشش آب مقاومتی نسبی را ارائه دهد. اما به‌طور کلی باید در نظر داشته باشید که این گوشی کاملا ضد آب نیست!

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT با رنگ‌های بسیار جذاب مشکی، آبی و سفید به بازار جهانی عرضه می‌شود.

دیگر نکته قابل توجه در مورد طراحی این گوشی استفاده از حسگر انگشت با دقت بالا بر روی دکمه پاور آن است که امکان باز و بسته کردن قفل گوشی را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌شما می‌دهد.

Poco X3 GT، از صفحه نمایش 6.6 اینچی با کیفیت FHD Plus، نسبت تصویر 20 به 9 و پنل IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر به قابلیت‌های کابردی هم‌چون HDR10، حداکثر روشنایی 450 نیتی و نرخ به‌روز رسانی 120 هرتزی مجهز شده است که در این بازه قیمت می‌تواند راضی‌کننده باشد. نکته قابل توجه در رابطه با نرخ به‌روز رسانی گوشی موبایل Poco X3 GT این است که در حین استفاده از محتوای در حال پخش، این نرخ بین 30 که کمترین حالت آن است تا 120 هرتز که بالاترین میزان آن است، متغیر خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مثبت و کاربردی این گوشی وجود کنتراست با نسبت 1400 به 1 است که می‌تواند رنگ‌های سیاه را به‌صورت واقعی تر نسبت به‌دیگر LCD های به‌کار رفته در دیگر گوشی‌ها به نمایش بگذارد.

دیگر قابلیت کاربردی گوشی Poco X3 GT، تنظیم دلخواه میزان روشنایی صفحه نمایش است که با وجود سه حالت استاندارد، خودکار و اشباع‌شده؛ آزادی عمل بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر روشنایی در حالت استاندارد باشد، فضای رنگی sRGB را در اختیار خواهید داشت که معمولا این حالت، می‌تواند بهترین گزینه باشد. دیگر حالت موجود، حالت خودکار است و رنگ‌ها بر اساس نور محیط اطراف شما تنظیم می‌شوند و به‌این صورت فضای رنگی DCI-P3 پوشش داده خواهد شد. حالت اشباع‌شده نیز رنگ‌ها را به‌صورت گرم‌تر و به‌نوعی پر رنگ‌تر از حالت استاندارد در اختیارتان قرار می‌دهد.

طراحی و صفحه نمایش با کیفیت گوشی شیائومی Poco X3 GT
طراحی و صفحه نمایش با کیفیت گوشی شیائومی Poco X3 GT

گوشی شیائومی Poco X3 GT ؛ میان‌رده‌ای قدرتمند

گوشی شیائومی Poco X3 GT، به پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 1100 5G با معماری 6 نانومتری و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 مجهز شده‌است. این پردازنده فرکانس‌های 2.0 و 2.6 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد که در زمان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های بسیار سنگین نیز عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش می‌گذارد.

با وجود چنین پردازنده‌ای که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، این امکان را خواهید داشت که به سریع‌ترین شبکه اینترنت اتصال پیدا کنید. در کنار این تکنولوژی نیز شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) و بلوتوث نسخه 5.2 برای این گوشی در نظر گرفته شده تا سخت‌افزاری قدرتمند به‌همراه ویژگی‌های نرم‌افزاری کاربردی و به‌روز در اختیار داشته باشید.

با وجود ارائه Poco X3 GT در نسخه‌های 128/6 و 256/8 گیگابایتی، نگرانی از در اختیار داشتن فضای کافی و اجرای چندین برنامه و بازی با هم نخواهید داشت. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 3.1 است که می‌تواند به سرعت انتقال اطلاعات کمک کند.

گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT با نرم افزار Android 11 و رابط کاربری مخصوص پوکو با نام MIUI 12.5 For POCO عرضه می‌شود. با توجه به گفته‌های شیائومی گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت تا 2 سال از آپدیت نرم‌افزاری به‌روز بهره خواهند برد. به‌این ترتیب دیگر نگرانی از بابت نصب جدیدترین برنامه‌ها و بازی‌ها بر روی گوشی خود نخواهید داشت.

لازم به‌ذکر است که در حال حاضر گوشی Poco X3 GT، با نسخه 256/8 گیگابایت و قیمت 8,450,000 تومانی در سایت فروشگاه اینترنتی هدیش موجود و آماده خرید برای شما عزیزان است.

دوربین‌های گوشی شیائومی Poco X3 GT

در قسمت پشتی گوشی Poco X3 GT، شاهد یک ماژول دوربین 3 گانه با لنزهای واید، اولترا واید و ماکرو هستیم. دوربین واید 64 مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر بسیار با کیفیت را به‌شما می‌دهد. دوربین اولترا واید با زاویه 120 درجه‌ای که ارائه می‌دهد، منطقه عریض‌تری برای ثبت تصاویر در اختیارتان قرار دهد. دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در این بازه قیمتی عملکرد قابل قبولی دارد و می‌توانید در فاصله حدودا 4 سانتی‌متری از سوژه تصاویر بسیار جذابی را به ثبت برسانید.

امکان ضبط ویدیوهای 4K و 30 فریم در ثانیه و همچنین 1080p با فریم ریت‌های 30، 60 و 120 در ثانیه نیز با دوربین پشت گوشی وجود دارد.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز واید نیز در بالا و وسط صفحه نمایش به‌صورت حفره‌ای تعبیه شده که امکان ضبط ویدیوهای 1080p و 30 فریم در ثانیه و همچنین، 720p با فریم ریت‌های 120 و 960 در ثانیه در در اختیارتان قرار می‌دهد. در عین‌حال تصاویر ثبت شده با این گوشی با کیفیت هستند و می‌توانند راضی‌کننده باشند.

باتری کم‌نظیر و قدرتمند گوشی شیائومی Poco X3 GT

به‌‌واقع می‌توان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT را بزرگ‎ترین نقطه قوت آن دانست. این باتری فوق‌العاده قدرتمند، شارژ فوق سریع 67 واتی کم‌نظیر را در این بازه قیمتی به‌شما ارائه می‌دهد. به‌این صورت و طبق گفته شیائومی، امکان شارژ فوق‌العاده سریع را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید باتری گوشی را در 42 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کنید.

ویژگی USB Power Delivery 3.0 نیز به قدرت شارژ کم‌نظیر گوشی Poco X3 GT کمک خواهد کرد.

بنابراین، با یک بار شارژ حدودا تا یک روز کامل را با استفاده نسبتا معمولی می‌توانید از گوشی استفاده کنید و درصورتی‌که نیاز به شارژ باتری داشته باشید؛ به‌راحتی و در زمانی بسیار اندک می‌توانید این‌کار را انجام دهید.

باتری کم‌نظیر و قدرتمند گوشی شیائومی Poco X3 GT

جمع‌بندی

با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده و کم‌نظیر به‌کار رفته در گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT در کنار قیمت مناسب و مقرون‌ به‌صرفه‌ای که دارد، به‌طور قطع می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای خرید یک گوشی موبایل شیائومی با کیفیت برای شما عزیزان باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و موجودی به‌روز انواع گوشی‌های موبایل از برندهای معتبر به سایت فروشگاه هدیش مراجعه کنید و خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

در عین‌حال، شما می‌توانید برای مشاهده بررسی و مقایسه تخصصی انواع گوشی‌های موبایل به مجله اینترنتی هدیش نیز مراجعه کنید و به جدیدترین اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی و به‌خصوص گوشی‌های موبایل به‌راحتی دسترسی داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر