;
coinex

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

زمانی‌ که دسترسی به اینترنت نداریم یکی از راه‌های سرگرمی بهره بردن از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید است، که در این نوشتار آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

با گیر کردن در مکان‌های بدون اینترنت، احساس می‌کنید که ارتباطتان با دیگر نقاط جهان قطع شده. وحشت نکنید، راه‌حل، بازی‌های آفلاین است. بدیهی است هرچه بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید ساختار پیچیده‌تری داشته باشند، به گوشی‌هایی با پردازنده بالاتر نیاز دارید.

همین امر بر قیمت روز گوشی تاثیر مستقیمی خواهد داشت. بنابراین پیش از خرید گوشی توصیه می‌کنیم که درباره پردازنده موبایل مورد نظر، اطمینان کافی حاصل کنید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، از موبایل خود استفاده کنید، می توانید از بهترین بازی های آفلاین موبایل 2021 بهره ببرید. این مساله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به مدت زمان طولانی در شرایطی قرار می‌گیرید که هیچ‌ دسترسی به اینترنت ندارید.

گاهی وقت ها عمدا آفلاین می‌شویم تا از استرس رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های واتساپ، اخبار یا ایمیل‌های کاری فرار کنیم. با این وجود، موقعیت‌هایی بسیاری هم هستند که به ناچار آفلاینیم. یکی از این موقعیت‌ها، زمان‌هایی است که در قطار یا ایستگاه‌های مترو هستیم، قطع اتصال اینترنت در این مکان‌ها، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا پدیده‌ای معمول است.

در ادامه این نوشتار به معرفی لیستی از بهترین بازی های آفلاین iOS در سال 2021 و بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید پرداخته‌ایم که ژانرهای مختلفی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2021

گرید (Grid)

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

گرید یک مسابقه اتوموبیل‌رانی است. هیجان این بازی به علت وجود ماشین‌های بسیار، پیست‌های مختلف و حالت‌های زیادی است که نه تنها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند، بلکه باعث می‌شوند به سادگی صدای ضربان قلب خود را بشنوید.

در طول مسیر بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید شما قادر به آنلاک (Unlock) کردن گزینه‌های زیادی خواهید شد که انگیزه شما را برای ادامه دادن تقویت می‌کند.

این بازی، یکی از بازی‌های بی‌نظیر و نادر اتوموبیل‌رانی است که از همان لحظه اول، تقریبا همه چیز را ارائه می‌دهد. هزینه این بازی 10 دلار است که با توجه به کیفیت و هیجان بالایش، ارزش پولی که بابتش پرداخته می‌شود، دارد. در این بازی، برخلاف بازی‌های دیگر، پس از باخت در یک دور، مجبور نیستید برای آنکه نوبتتان شود، منتظر بمانید.

برای خرید مسیرهای اضافه، حالت‌های مسابقه یا ماشین‌های دیگر نیازی به پرداخت هیچ پول بیشتری نیست. به عبارتی دیگر، زمانی‌ که شما هزینه 9.99 دلار برای این بازی را پرداخت کردید، خیالتان راحت است که تمامی حالت‌های بازی بر روی دستگاه شما بارگذاری می‌شود. همین امر، یکی از دلایلی است که آن را جزء بهترین بازی های آفلاین iOS در سال 2021 و بهترین بازی آفلاین اندروید ساخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک 2021

ادیسه آلتو (Alto’s Odyssey)

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

این بازی، صدای شگفت‌انگیزی دارد و به طرز خارق‌العاده‌ای آرام کننده است. به همین دلیل، بهترین انتخاب برای وقت‌کشی در زمان‌هایی است که به ناچار برای مدت‌های طولانی آفلاینید (مثلا زمانی‌که در حال سفر با هوایپمایید).

این بازی در آرام کردن شما عالی عمل می‌کند و باعث می‌شود تا متوجه گذر زمان نشوید. بدون تردید یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید با یک گرافیک بی‌نظیر، ادیسه آلتو است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

تنهایی در میان ویرانی  (Limbo)

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS، لیمبو است. در این بازی شما مرد جوانی را کنترل می‌کنید که در دنیای مونوکروم تنها و سرگردان به دنبال خواهر گمشده خویش است. این بازی کلاسیک، در ابتدا تنها بر روی سیستم عامل iOS قابل اجرا بود و بعدها با دقت و تلاش بسیار قابل اجرا بر روی تبلت‌ها و گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی شد.

در این بازی نکته کوچکی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک بزرگی کند: مراقبت عنکبوت‌ها باشید! دنیای لیمبو، دنیای غم‌انگیز، مهیج و وحشتناکی است که به سرعت شما را درگیر داستان خود می‌کند. زمان بازی کوتاه است ولی به جرات می‌توان گفت ارزش حمایت در یک استودیوی کوچک خانگی را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS4 در سال 2021

آیسی (ICEY)

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

در این بازی، یک راوی وجود دارد که دوستانه اطلاعات مفیدی درباره راه‌های صحیح به شما ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جذاب بازی آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS ساخته است. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند. در اوایل سال، ICEY اشاره کرد که در صورت جست‌وجوی عمیق‌تر، چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید یعنی آیسی (ICEY)  یک بازی اکشن جذاب و هک اند اسلش است. قهرمان سامورایی سایبرنتیک با یک سری از دشمنان رباتیک روبه‌رو می‌شود و با آن‌ها قهرمانانه می‌جنگد. در طول بازی همین طور که به جنگیدن و دویدن در مراحل مختلف ادامه می‌دهید، احساس لذت بخشی از جنگ و نزاع و غلبه بر دشمنان را تجربه می‌کنید.

اگر تصمیم بگیرید راوی را نادیده بگیرید و مسیرهای دیگری را دنبال کنید در سطح پنهانی گیر خواهید کرد که داستان‌های جذابی برای کشف کردن پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. همین نکته پنهان بازی است که آن را جزء بهترین بازی آفلاین اندروید و بهترین بازی های آفلاین iOS در سال 2021 در این لیست کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

هیچگاه امیدت را از دست نده (Implosion: never lose hope)

این بازی جذاب و اکشن از Rayark تم جنگی و علمی تخیلی دارد که وظیفه شما کنترل مکانیزمی است که باعث نجات بشریت از یک ویروس جهش یافته می‌شود. شش سطح آغازین این بازی، رایگان است.

این بازی که یکی از بهترین بازی آفلاین اندروید و بهترین بازی های آفلاین iOS در سال 2021 به شمار می‌رود، شامل کمپین‌های بزرگ، ماموریت‌های جانبی و چالش‌های بسیاری است که شما را برای ساعت‌های طولانی مشغول می‌کند.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

کنترل‌های سریع، انیمیشن‌های گاها خشونت آمیز، انواع مختلف دشمنان، چالش‌های مبارزه با رئیس و انفجار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی جذاب است. طراحی هر سطح به گونه‌ای است که تنها ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، ولی حالت‌های مختلفی وجود دارد که نه تنها زمان بازی را طولانی‌تر کرده، بلکه آن را جذاب‌تر نیز ساخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

مکوراما: دره یادبود برای دوستان ربات (Mekorama: Monument Valley for Robot Friend)

سازندگان بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید برای ایجاد چالش بیشتر امکان سقوط ربات را طراحی کردند، در این صورت مجبور خواهید شد که همان سطح را دوباره از نو آغاز کنید.

این بازی، یکی از بهترین بازی آفلاین اندروید و بهترین بازی های آفلاین iOS در سال 2021 است. در این بازی آفلاین، شما رباتی کوچک و بی‌نامی در دنیاهای سه بعدی که به دقت ساخته شده را هدایت می‌کنید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

در این بازی، با کمک مکانیزم «ضربه به حرکت» جهت اصلی را به ربات سرگردان نشان می‌دهید. دشواری و سختی بازی در برج‌های سه بعدی است که ربات بر روی آن‌ها حرکت می‌کند. در سطوح بالاتر، نیازمند حرکات پیچیده‌تری هستید و باید هم آسانسورها و هم تونل‌ها را در طول مسیر در نظر بگیرید تا مطمئن شوید ربات کوچک شما به سلامت به مقصد می‌رسد.

نکته خوب درباره مکوراما آن است که شما نه تنها 50 سطح برای لذت بردن از این بازی در اختیار دارید، بلکه می‌توانید سطوح خودتان را نیز ایجاد کنید. جهان‌های خود ساخته می‌توانند با دیگر دوستان در سراسر دنیا از طریق کد QR به اشتراک گذارده شوند. اما حتی خود این 50 سطح، برای هیجان و لذت شما کافی است. در صورتی که عینک VR در اختیار دارید، می‌توانید ورژن VR مکوراما را بازی کنید ولی این ورژن، 3.99 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

Street Fighter IV Champion Edition

زمانی که رزمنده خیابان 4 برای اولین بار منتشر شد، جزء بازی‌های آنلاین بود. خوشبختانه، Capcom این محدودیت را برداشته و امکان جنگ‌ و نزاع‌ در حالت آفلاین را فراهم کرده است. البته در نسخه آفلاین نمی‌توانید با دیگر بازیکنان به نبرد برخیزید ولی می‌توانید در برابر AI نبرد جانانه‌ای داشته باشید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

ورژن رایگان این بازی که یکی از بهترین بازی‌ آفلاین اندروید و iOS است، در اصل یک نسخه نمایشی با Ryu و دیگر شخصیت‌هاست. با 4.99 دلار، چان-لی، گولی و دیگر مبارزان کلاسیک به علاوه چهره‌های جدید برایتان باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

اتاق: گناهان قدیمی (Room: old sins)

این بازی شما را به اتاق زیرشیراوانی یک خانه قدیمی می‌برد، جایی‌که باید رمز و راز ناپدید شدن یک زن و شوهر را پیدا کنید. تمامی سرنخ‌ها منتهی به خانه‌ عروسک‌ها می‌شود، ولی چیزهای بیشتری در این میان وجود دارد که چشم‌های غیرمسلح توان دیدن آن‌ها را ندارند.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

چهارمین سری از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است که بار دیگر سازندگانش، دقیقا دست روی شیرین‌ترین نقطه گذاشته‌اند. امتیاز بالایی که طرفدارن به این بازی دادند به دلیل گرافیک خارق‌العاده‌ و پازل یونیکی است که حل کردنش تقریبا غیرممکن است.

این بازی، یک پازل عالی برای آن دسته افرادی است که دوست دارند زمان بیشتری از زمان‌هایی که آفلایند، در جهان Room (اتاق گناهان قدیمی) گشت و گذار کنند. قسمت سوم این بازی، احتمال کشف پایان‌های اضافی، در پایان اولین اجرا بیان کرد. همین امر را به صورت گسترده‌تری در فصل چهارم بازی می‌بینیم. کشف همین پایان‌های اضافی است که Room را به یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید یا iOS تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

پازل آجر شکن (Bricks Breaker Puzzel)

این بازی از آن جهت جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است که می‌تواند برای ساعات‌ طولانی شما را سرگرم کند. این پازل چه در اندروید و چه در iOS یک هدف را دنبال می‌کند و آن شکستن همه چیزها ولی به شکل بی‌ضرر است. شما با ضربه به صفحه نمایش، توپ‌ها را شلیک می‌کنید و با کمک آن‌ها تمامی آجرها را می‌شکنید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

زمان دوام شما در این بازی با یک عدد نمایش داده می‌شود، اگر این عدد به صفر کاهش پیدا کند، به این معناست تمامی آجرها را شکسته‌اید. یک اخطار وجود دارد و آن این است که نباید روی زمین بیافتید.

پازل آجر شکن  (Bricks Breaker Puzzel) یک حالت چند نفره آنلاین نیز دارد، جایی‌که می‌توانید امتیازات خود را با دیگران مقایسه کنید. این بازی، جزء آن دسته از بازی‌هایی است که تقریبا همگی مکانیزم آن را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

مینی مترو (Mini Metro)

در مینی مترو از بهترین بازی های آفلاین موبایل 2021 ، وظیفه دارید تا بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل‌ونقل گسترده مجهز کنید. فاکتور سرگرم‌کننده این بازی را می‌توان در همان آغاز با تمام وجود احساس کرد، وقتی برای بررسی و حرکت زیر شکم هر شهر، مجبور به تغییر نقشه دو بعدی می‌شوید. به همین دلیل است که این بازی، در لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید ما قرار دارد.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021

این بازی با تکیه بر سمبل‌هایی است که به شما نشان می‌دهد کدام مسافران باید به مقصد مورد نظر منتقل شوند. این بر عهده شماست که به ایستگاه‌ها متصل شوید. هر هفته (زمان در طول بازی روند مختلفی دارد و مطابق با زمان دنیای واقعی نیست) لوکوموتیوها، تونل‌ها، خط‌ها، پل‌ها و واگن‌های جدیدی برای ادامه دادن ساختار توسعه حمل و نقل شهری دریافت می‌کنید.

هیچ‌گاه چشم از مهم‌ترین ایستگاه‌های مترو بر ندارید. اگر یک مترو بیش از اندازه شلوغ شود، بازی تمام است. هدف، جلوگیری از ازدحام در ایستگاه‌های مترو حین بازی است که مشخصا در امتیاز شما تاثیر خواهد گذاشت.

همین نکته مینی مترو را در لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید قرار داده است. در حالت نرمال، مینی مترو همیشه آفلاین است. در حالت «روزانه» (daily)، یک حالت آنلاین وجود دارد که شما می‌توانید با بازیکنانی در سراسر جهان به رقابت برخیزید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر [+گیم پلی،‌ تریلر و آموزش بازی]

اسمش هیت (Smash Hit)

یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید در تمامی زمان‌ها، smash hit است. گرچه دو سالی می‌شود که این بازی به روز رسانی نشده، ولی این مساله هیچ چیزی از جذابیت آن کم نکرده است.

این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کننده‌اش، به شدت آرام بخش است. همین موسیقی شما را به طور خودکار مجبور می‌کند که بازی را بارها و بارها برای غلبه بر تلاش‌های قبلی خود تکرار کنید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021
بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

در اسمش هیت از بهترین بازی های آفلاین موبایل 2021 ، ابتدا به سادگی به مراحل بالاتر می‌روید، با شلیک گلوله تمامی آنچه که اطراف صفحه نمایش، چپ و راست وجود دارد، از بین می‌برید و سریعا به سطوح دشوار بازی می‌رسید. دشواری این سطوح به حدی است که حتی باتجربه‌ترین افراد نیز از پس آن به سادگی بر نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

جت اسکی روی آب (Reptide GP Renegade)

این بازی یک مسابقه جت اسکی و جزء بهترین بازی های آفلاین موبایل 2021 است که شما را برای مدت طولانی سرگرم می‌کند. در این بازی، شما در اتمسفر و زمانی شبیه آخرالزمان قرار دارید که نه تنها باید از موانع عبور کنید، بلکه باید بر مخالفانتان نیز غلبه کنید زیرا آنان از اینکه کارتان را یکسره کنند، هیچ ابایی ندارند.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021
بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

برای سرعت بیشتر، توربو خود را روشن کنید. از آنجا که انرژی توربوی شما برای همیشه دوام نمی‌آورد، می‌توانید با انجام برخی از بدلکاری‌هایی آن را شارژ کنید. هرچه بدلکاری که انجام می‌دهید، پیچیده‌تر باشد، انرژی توربو بیشتری به دست می‌آورید.

چگونگی کنترل جت اسکی و اجرای ترفندها در مقدمه‌ این بازی توضیح داده شده است. گرافیک بی‌نظیر، مسیرهای چالش‌برانگیز و وجود چالش‌های بسیار، آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

آیا سفر نمی‌کند (Dose not commute)

این بازی بسیار بی‌نظیر و یونیک است و هر سطح آن شامل یک شبکه جاده‌ای است.در بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید شما ماشین‌ها، کامیون‌ها و کشتی‌ها را در یک مسیر از پیش تعیین شده هدایت و کنترل می‌کنید (هر زمان تنها یک وسیله را کنترل می‌کنید). آیا سفر نمی‌کند ترکیبی از سرعت، استراتژی و هیجان است، به همین دلیل، آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین موبایل 2021 انتخاب کرده‌ایم.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021
بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

ولی اینجا درست همان جایی است که همه چیز بر روی حیله و تزویر بنا شده است: زیرا با هر ماشین اضافه‌، ترافیک بیشتر در جاده ایجاد می‌شود و در نتیجه با دیگر کاربران جاده‌ها روبه‌رو خواهید شد. همانطور که هر وسیله دقیقا همان مسیری را می‌پیماید که شما قبلا پیموده‌اید، چالش با شمار معکوس آغاز می‌شود که بی‌رحمانه به سمت صفر پیش می‌رود.

نکته مثبت دیگر درباره این بازی که آن را در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید جای داده، گرافیک بی‌نظیرش است. در انتها جزئیات زیبایی وجود دارند: هر سطح بیانگر داستان کوچکی درباره رانندگان مختلفی است که شما کنترل آن‌ها را در دست دارید. Dose note Commute یک سیستم بازرسی وسایل نقلیه را پیشنهاد می‌کند ولی برای باز کردنش، نیاز به خرید نسخه پرمیوم دارید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

سرزمین بد (Badland)

در بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید ، شما یکی از انواع گونه‌های پرنده هستید و باید سفر خود را در جنگل آغاز کنید. خطرهای بی‌شمار و دام‌های فراوانی در این جنگل وجود دارد که سرعت ماجراجویی‌تان را به شدت می‌کاهد. وقتی پرنده شما در این سرزمین به گوشه سمت چپ برسد، باید مجددا بازی را از آخرین نقطه آغاز کنید.

بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید و iOS در سال 2021
بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید

قطعا یکی از جدیدترین بازی‌های در حال حاضر نیست ولی همچنان جزء بازی‌های مورد علاقه تیم تحریریه NextPit است. Badland (سرزمین بد) در اندروید و iOS یکی از بهترین بازی‌های sidescroller و ماجراجویی است که با اتمسفر غم‌انگیزش هر شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به طور کل، این بازی که یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است، 80 سطح دارد ولی تنها 40 سطح آغازین آن، رایگان است. در حالت چند نفره، نهایت چهار بازیکن (همگی با یک دستگاه) شروع به کاوش 21 سطح مختلف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر