;
coinex

رندرهای گلکسی تب اس 8 اولترا (Tab S8 Ultra) منتشر شد

به تازگی و مطابق آخرین افشاگری ها رندرهای گلکسی تب اس 8 اولترا منتشر شده است و طراحی ظاهری این تبلت را به همراه برخی از مشخصات فنی نشان می دهد.

به تازگی تصاویر رندر جدیدی از لپ تاپ تب اس 8 اولترا منتشر شده است که خبر از ناچ مشابه با مک بوک پرو 2021 می‌دهد. قرار است که این تبلت در اوایل سال 2022 معرفی گردد.

سامسونگ قصد دارد که حوالی آغاز سال 2022 سری جدید گلکسی تب اس 8 را معرفی نماید. اکنون رندرهای تازه این تبلت منتشر شده است و طراحی و برخی مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا به جزئیات بیشتر بپردازیم.

رندرهای گلکسی تب اس 8 اولترا

یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری به نام استیو همرستوفر به کمک وبسایت 91 موبایلز از رندرهای تبلت تب اس 8 اولترا پرده برداشته است. این رندرها زوایای مختلفی از این تبلت را نشان می‌دهند.

مطابق با آنچه در این رندرها می‌بینیم، قرار است که در این محصول از بریدگی قطره‌ای یا همان ناچ استفاده شود و اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، باید گفت که این تبلت اندرویدی اولین تبلتی خواهد بود که از ناچ بهره می‌برد.

رندرهای گلکسی تب اس 8 اولترا

در پنل پشتی تب اس 8 اولترا دقیقا با گلکسی ت اس 8 استاندارد مواجهیم. در این پنل پشتی دو ماژول دوربین به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک صفحه مغناطیسی نیز برای نگهداری و شارژ قلم اس پن تعبیه گردیده است.

در فریم سمت راست شاهد حضور دکمه پاور و کلیدهای کنترل صدا هستیم و در بالا و پایین بدنه این تبلت چهار بلندگو دیده می‌شود به علاوه یک پورت تایپ سی. این تبلت در ابعاد 325.8 در 207.9 در 5.4 میلی‌متر خواهد بود.

نمایشگر این تبلت 14.6 اینچ است و از پنلی اُولد بهره می‌برد. کیفیت تصویر این صفحه نمایش 2960 در 1848 پیکسل و میزان تراکم پیکسلی آن 240 است که از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی هم برخوردار است. ظرفیت باتری تب اس 8 اولترا نیز 11500 میلی‌آمپر ساعتی است که از فست شارژ 45 واتی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی تب اس 8 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر