;
coinex

خلاصه و گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی 2 آبان

خلاصه و گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی 2 آبان را با ما بببینید. دو تیم در هفته یازدهم لوشامپیونه برگزار کننده مهمترین دیدار فصل این رقابت‌ها بودند.

دو تیم پی اس جی و مارسی در شرایطی نسبتا متفاوت رویاروی هم خواهند شد. پی اس جی پرستاره با حضور بازیکنانی چون مسی، نیمار، امباپه، ایکاردی و دیماریا در خط حمله خود یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپاست. از سوی دیگر مارسی تنها به دیمیتری پایت ستاره فرانسوی خود امیدوار است. در خلاصه بازی پاری سن ژرمن مارسی برای تماشای گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی با ما باشید.

خلاصه و گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی 2 آبان

پی اس جی در 10 هفته گذشته لوشامپیونه تنها یکبار مقابل رن شکست خورده و 9 بازی را پیروز شده است تا 27 امتیاز در صدر جدول باشد. لنس با 18 امتیاز یعنی اختلافی 9 امتیازی در رده دم است و مارسی رقیب امروز پی اس جی با 17 امتیاز در رده سوم است و 10 امتیاز با پاریسی‌ها اختلاف دارد. مارسی با پیروزی در بازی امروز می‌تواند اختلافش را با پاریسی‌ها کمتر کرده با 20 امتیاز نزدیکترین تعقیب‌کننده پی اس جی باشد. در خلاصه بازی پاری سن ژرمن مارسی برای تماشای گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی با ما باشید.

 

نظر شما در خصوص خلاصه و گل های بازی پاری سن ژرمن مارسی 2 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر