;
coinex

دانلود کلاب هاوس اندروید ؛ نسخه اندروید Clubhouse را چگونه دریافت کنیم؟

دانلود کلاب هاوس اندروید چگونه است؟ این روزها اپلیکیشن کلاب هاوس در صدر اخبار مربوط به حوزه اپلیکیشن قرار دارد. این جستار تکراتو به معرفی و دانلود کلاب هاوس اندروید اختصاص دارد.

کلاب هاوس این روزها یکی از خبرسازترین شبکه های اجتماعی است. مبنای این شبکه اجتماعی نوظهور بر ارتباط صوتی است و از زمان عرضه در آپریل 2020 توانسته است 2 میلیون کاربر فعال جذب کند. در حال حاضر کلاب هاوس ارزشی بیشتر از 10 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم با راه اندازی نسخه اندروید و دسترسی همگانی اپلیکیشن بسیار بیشتر شود.

قالب این شبکه اجتماعی نوظهور با آنچه تاکنون میشناختیم متفاوت است. در حقیقت در کلاب هاوس پیام، متن، تصویر یا ویدیویی رد و بدل نخواهد شد و مبنای ارتباط صوت است! در حقیقت فضای استفاده از کلاب هاوس تفاوت چندانی با استفاده از پادکست ندارد با این تفاوت که اداره کننده گفتگو میتواند افراد جدیدی را به گفتگو اضافه کند و این افراد ضمن بحث، توان پرسش و پاسخ آنلاین را خواهند داشت. در ادامه با ما در دانلود کلاب هاوس اندروید همراه باشید.

دانلود کلاب هاوس اندروید

نسخه اندروید Clubhouse را چگونه دریافت کنیم؟

کلاب هاوس سرویسی است که در ماه مارس 2020 آغاز به کار کرد و در آغاز بسیار گروه‌ های محدودی از آن استفاده می ‌کردند. یک گروه که بیشتر از همه از آن بهره می‌گرفتند سرمایه‌ گذاران و مدیران شرکت های مطرح فناوری بودند. به همین دلیل استارتاپها و سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی اتاق های فراوانی را در این شبکه دارند و درباره موضوعات مختلف در  آن بحث می ‌کنند.

کلاب هاوس به سرعت پله های ترقی را طی کرد. البته که بدون شک حضور، فعالیت و حمایت افرادی ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، کانیه وست و البته شماری دیگر از چهره های سرشناس در این روند بی تاثیر نبوده است و به خودی خود بهترین تبلیغات ممکن را برای کلاب هاوس فراهم آورده است.

اپلیکیشن کلاب هاوس همانطور که گفتیم در ابتدا تنها برای کاربران iOS در دسترس بود. اما استقبال خوب کاربران و میل به استفاده عمومی سبب شد تا طراحان از راه اندازی نسخه اندورید آن خبر بدهند. حالا امکان دانلود کلاب هاوس اندروید فراهم شده است و به زودی کاربران اندروید می توانند با دانلود کلاب هاوس اندروید از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس اندروید

عضویت در کلاب هاوس ؛ دانلود کلاب هاوس اندروید
نصب کلاب هاوس برای اندروید / دانلود کلاب هاوس اندروید

یک ایده ساده مبنای شکل گیری کلاب هاوس شده است. تصور کنید که با یک اپلیکیشن بتوانید به گفتگوهای دیگران با اجازه  آنها گوش دهد یا خود در مباحث شرکت کنید. در واقع این شبکه ایجاد شده از اتاق های گفت و گوی متعددی است که کاربران به دلخواه ایجاد میکنند و در آن میتوان به گفت و گو پرداخت‌. با توجه به اینکه اتاق‌ها توسط مدیران هر اتاق مدیریت می‌شود این مدیر است که اجازه صحبت به کاربران را می‌ دهد به این ترتیب می‌توان یک کنفرانس مجازی را پیرامون هر بحثی شکل داد.

نخستین کسانی که در کلاب هاوس عضو شده‌اند با ایجاد room یا اتاق‌های متنوع در حوزه‌های مختلف  نشان داده‌اند که بحث‌های جذاب و آموزشی و کاربردی مختلفی را می‌توان در این شبکه ترتیب داد که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به شنیدن آن باشند.

یک ویژگی کلاب هاوس این است که کاربران صرفا به صورت زنده می‌توانند با هم حرف بزنند و گفت و گو ها ضبط نمی‌ شود به این ترتیب بر خلاف پادکست در اینجا همه چیز در لحظه اتفاق می‌افتد.

آپدیت 19 اردیبهشت:

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید منتشر شد! برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید از گوگل پلی

دانلود فایل APK نسخه رسمی به طور مستقیم از طریق تلگرام

آپدیت 25 اسفند 99:

برای دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس اندروید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن غیررسمی کلاب هاوس برای اندروید از کانال تلگرام تکراتو

اگر از علاقه‌مندان به استفاده از نخسه‌های مود شده سرویس‌های مختلف هستید،‌ در حال حاضر با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که نسخه های غیررسمی این اپلیکیشن بسیار هستند و در اینترنت پیدا می شوند.

اما تا آنجا که ما متوجه شدیم برخی از این نسخه های غیررسمی که متاستفانه مورد استفاده شمار زیادی از کاربران نیز هستند، حاوی بدافزار هستند. در حال حاضر اما تنها برخی نسخه ها قابل اعتماد و مناسب هستند که با استفاده از آنها میتوانید از کلاب هاوس استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های مشابه کلاب هاوس

عضویت در کلاب هاوس ؛ دانلود کلاب هاوس اندروید
نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید / دانلود کلاب هاوس اندروید

موضوعی که بنیانگذاران این شبکه اجتماعی در اتاق ‌های گفتگوی خود به آن اشاره کرده ‌اند این است که تیم شرکت هنوز بسیار جوان و تازه کار است و توسعه نسخه آی او اس و  استفاده از زیرساخت های فنی آمازون برای عرضه سرویس بسیار سریع‌ تر و قابل دسترس ‌تر بوده است. اما هرچه باشد تردیدی نیست که کلاب هاوس مدت زیادی برای عرضه نسخه اندرویدی صبر کرد. موضوعی که به دیگر رقبا مانند توییتر،‌ فیسبوک و حتی تیک‌تاک مجال رقابت‌جویی با قابلیت‌های مشابه را داد.

بیشتر بخوانید:

دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس آیفون

پیش‌تر از ویس چت تلگرام به عنوان قابلیتی مشابه یاد کرده بودیم. قابلیت اسپیس توییتر که کمی بعد از رونمایی از کلاب هاوس برای تمام کاربران توییتر ارائه شد نیز قابلیتی مشابه به کلاب هاوس است. در این میان صحبت‌هایی مبنی بر ارائه قابلیت مشابهی از سوی فیسبوک و تیک‌تاک نیز در میان بود که هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

مشکلات عضویت در کلاب هاوس برای مشترکان همراه اول

مشکلات عضویت در کلاب هاوس برای مشترکان همراه اول
نصب کلاب هاوس برای اندروید / دانلود کلاب هاوس اندروید

در حال حاضر برخی گزارشات از مشکلات دسترسی کاربران همراه اول برای عضویت در کلای هاوس حکایت دارد. درواقع اپراتور اول کشور از پیامک حاوی کد تاییدیه عضویت در کلاب هاوس پشتیبانی نمیکند. اما با برخی ترفندها میتوان این کد را دریافت کرد.

برای دریافت کد پس از اولین درخواست کد تاییدیه، چندین بار و به فاصله های 15 ثانیه ای، درخواست کد تاییدیه پیامکی را انتخاب کنید. پس از چندبار انجام این عملیات، گزینه تماس تلفنی برای شما فعال می شود. با انتخاب این گزینه، کد تاییدیه در قالب تماس تلفنی برای شما قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کلاب هاوس

البته آنطور که ما متوجه شدیم، این مشکل تنها مختص اپراتور همراه اول است و سایرین مشکلی برای عضویت در این اپلیکیشن ندارند. در نتیجه در سایر اپراتورها کافی است با انتخاب ارسال کد تاییدیه پیامکی، این کد را دریافت و در اپلیکیشن وارد کنید.

کاربران فعلی کلاب هاوس

کاربران فعلی کلاب هاوس
دانلود کلاب هاوس برای اندروید

کلاب‌هاوس به‌واسطه حضور افراد مشهور و سلبریتی‌ها شهرت پیدا کرده است. اگر افرادی مانند اپرا، کوین هارت، دریک، کریس راک یا حتی اشتون کوچر را دنبال کرده باشید، حتما شنیده ‌اید که درباره کلاب‌ هاوس صحبت می‌ کنند. این افراد با حضور در کلاب ‌هاوس باعث شهرت این شبکه اجتماعی صوتی شده ‌اند. روز گذشته ایلان ماسک هم در کلاب ‌هاوس حضور پیدا کرد.

سلبریتی‌ ها در این شبکه اجتماعی میزبان گفتگوهای مختلف می ‌شوند و با مردم صحبت می ‌کنند؛ این روشی است که باعث محبوبیت کلاب‌ هاوس شده است. مردم این فرصت را خواهند داشت که صدای افراد مشهور و محبوب خود را بشنوند و حتی در بحث آن‌ ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود کلاب هاوس اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    فیس‌بوک من قفل شده

    پاسخ

    من با نسخه اندروید وارد شدم میخوام برای یکی دیگر از دوستام دعوت نامه بفرستم ولی میگه شما دعوت نامه ای نداری:/
    بعد چند روز قابلیت فرستادن دعوت نامه فعال میشه یا چون با نسخه اندروید وارد شدم ایکون فرستادن دعوت نامه ندارم؟

    پاسخ

    این همه مسخره بازی و حرف واسه اینکه اخرش بگی هنوز برای اندروید ریلیز نشده؟مدیرای سایت هم خوب راهشو بلد شدن.به شعور مخاطب توهین کردن=ریزش مخاطب.اولین واخرین باری بود که ازاین سایت دیدن کردم ترجیح میدم وارد سایت هایی بشم که به شعورم توهین نکنه وبا مطالب چرت و پرت وقتم رو تلف نکنه.

    پاسخ

    سلام نسخه اندروید میکروفنش کار نمیکنه؟!

    پاسخ

    سلام من سایت شمارو به دلیل گمراه کردن کاربران در به دست آوردن نرم افزار کلاب هاوس نسخه اندروید، توسط یک ایمیل، به شرکت گوگل گزارش دادم
    ومن الله توفیق 😊

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    اگر دقت کنید در چند جای متن این موضوع ذکر شده که هنوز نسخه رسمی برای اندروید از کلاب هاوس وجود نداره و اونچه تحت این عنوان ارائه میشه نسخه های غیررسمی است که از حیض انتفاع خارجه. فراتر از این در متن هم ذکر شده که به محض ارائه نسخه اندروید لینک دانلود اون در اختیار عزیزان قرار میگیره.

    پاسخ