;
coinex

نسخه اکسپلوریشن تم (Exploration Theme) می میکس 4 معرفی شد

پس از رونمایی و عرضه گوشی می میکس 4 حالا شاهد رونمایی از نسخه اکسپلوریشن تم (Exploration Theme) می میکس 4 هستیم که دارای طراحی و جعبه گشایی جدیدی است.

مدت‌ها پیش کمپانی شیائومی از پرچمدار خود با نام می میکس 4 رونمایی نمود و دیدیم که از جمله گوشی‌هایی بود که دوربین سلفی آن درون نمایشگر تعبیه شده بود. حالا نسخه Exploration Theme این اسمارت فون منتشر شده است.

چند ماه پیش می میکس 4 معرفی شد و دیدیم که اولین گوشی بود که با اسنپدراگون 888 پلاس عرضه شد. حالا همین دیروز بود که شیائومی در حساب ویبوی خود از نسخه اکسپلوریشن تم این گوشی رونمایی نمود.

نسخه اکسپلوریشن تم (Exploration Theme) می میکس 4

می میکس 4 یکی از بهترین‌های بازار است که برای اولین بار از دوربین سلفی زیر نمایشگر و اسنپدراگون 888 پلاس استفاده نموده است. حالا شیائومی نسخه Exploration Theme این اسمارت فون را روانه بازار می‌کند تا به طراحی آن بیشتر بپردازد.

نسخه اکسپلوریشن تم (Exploration Theme) می میکس 4

نسخه جدید این گوشی دارای یک طراحی زیبا با اجرام فضایی است. طراحی سیاره زحل می‌تواند جذاب باشد ولی در کنار آن شاهد حضور یک سیاره خاکستری رنگ هستیم که ظاهرا میماس نام دارد. احتمال زیاد این نسخه در تک رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

شیائومی اعلام کرده است که به خریداران این گوشی یک بسته بندی مشکی که مکمل بسته اصلی است داده می‌شود و عبارت طلایی می میکس 4 روی آن حک شده است. به نظر می‌رسد تمام تغییرات جدید روی بسته بندی می میکس اعمال شده است.

متاسفانه این گوشی قرار نیست عرضه جهانی شود و احتمالا در کشور مادری خود عرضه می‌گردد. پیش تر اخباری مبنی بر عرضه جهانی این نسخه بود اما اکنون خبری مبنی بر تائید این گوشی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه اکسپلوریشن تم (Exploration Theme) می میکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر