;
coinex

تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two مشخص شد

پس از فروش موفق فیلم تل ماسه در گیشه آمریکا و کسب محبوبیت در شبکه HBO Max ساخت قسمت دوم آن تائید و تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two مشخص شد.

یکی از جدیدترین فیلم‌های علمی و تخیلی که اخیرا توانسته است بین بینندگان محبوب شود، فیلم تل ماسه (Dune) است. موفقیت این فیلم باعث شد لجندری و برادران رسما ساخت قسمت دوم آن را تائید کنند.

علاوه بر تائید ساخت فیلم تل ماسه 2 ، تاریخ اکران Dune 2 نیز مشخص شده است. قسمت دوم این فیلم ۲۰ اکتبر  سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده و به گفته کمپانی‌های سازنده این فیلم علمی و تخیلی محبوب، دنباله فیلم Dune تنها در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه جزئیات بیشتر این فیلم را بیان می‌کنیم.

تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two مشخص شد

فیلم Dune در سه روز اول اکرانش در آمریکا ۴۱ میلیون دلار فروش کرد و ۱۸۲ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان به فروش رسیده است تا مجموع فروش فیلم تل‌ماسه به ۲۲۳.۲ میلیون دلار برسد. به علاوه، ۱.۹ میلیون کاربر HBO Max به تماشا فیلم Dune در سه روز اول انتشار پرداخته‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با فیلم تل ماسه 2 در دسترس طرفداران این فیلم سای فای قرار گرفته، دنی ویلنوو، کارگردان قسمت اول Dune برای ساخت تل ماسه 2 باز می‌گردد.

دنی ویلنوو قبلا آثاری همچون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و بلید رانر 2049 را کارگردانی کرده است. به جز کارگردان، اطلاعات بیشتری از فیلم Dune 2 در دسترس نیست، اما احتمال دارد مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۲ رسما آغاز شود.

تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ بازیگران پارت 1 تل ماسه بوده‌اند و امکان دارد برخی از آنها برای ساخت قسمت دوم برگردند.

در واقع، فیلم Dune اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است. قسمت یک این فیلم اتفاقات نیمه اول کتاب را پوشش می‌داد و قرار است Dune: Part Two اتفاقات نیمه دوم کتاب را پوشش دهد.

کارگردان این فیلم پیش از این گفته بود که علاقه دارد تا اقتباس سینمایی کتاب دیگر تل‌ماسه را نیز بسازد. همینطور وی وعده صحنه‌های اکشن و حماسی بیشتر در فیلم Dune 2 داده است.

در نهایت، لجندری در توییتی به این موضوع اشاره کرده است که این تنها آغاز کار مجموعه تل‌ماسه است. بنابراین احتمال دارد قسمت‌های بیشتری ساخته شود و البته یک سریال براساس دنیای Dune برای HBO Max نیز در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر