;
coinex

تریلر فیلم قهرمان (A Hero) اصغر فرهادی از آمازون پرایم منتشر شد ؛ پخش از 1 ژانویه

فیلم قهرمان یکی از جدیدترین آثار اصغر فرهادی است که نماینده سینمای ایران در اسکار 2022 خواهد بود. اخیرا تریلر فیلم قهرمان (A Hero) منتشر شده است.

فیلم قهرمان اصغر فرهادی به تازگی در سینماهای ایران اکران شده و قرار است 1 ژانویه 2022 از شبکه آمازون پرایم نیز پخش شود. این فیلم موفق به دریافت جایزه بزرگ جشنواره کن شده و نماینده ایران در اسکار 2022 خواهد بود. چندی پیش آمازون پرایم تریلری از فیلم A Hero منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تریلر فیلم قهرمان (A Hero) منتشر شد

فیلم قهرمان، یکی از عجیب‌ترین ساخته‌های اصغر فرهادی محسوب می‌شود که بازیگران شناخته شده‌ی متعددی در آن حضور دارند. فیلم A Hero فرهادی با حضور در جشنواره کن و کسب جایزه بزرگ هیئت داوران، افتخار دیگری برای این کارگردان بلندآوازه و البته همه ایرانیان آفرید.

داستان فیلم قهرمان درباره مردی به نام رحیم (با بازی امیر جدیدی) است که بخاطر پرداخت نکردن بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد. او وقتی به مرخصی می‌آید، زنی که خیلی دوستش داشت، رحیم را متقاعد می‌کند که بدهی‌اش را از داخل کیف پولی که پیدا کرده، پرداخت کند و از زندان آزاد شود.

در فیلم قهرمان بازیگرانی همچون محسن تنابنده و امیر جدیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در کنار این بازیگران نام رعنا آزادی‌ور هم دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم قهرمان را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فیلم قهرمان (A Hero) چیست؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند جایزه اسکار 2022 را از آن خود کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر