;
coinex

بازیگران سریال سرجوخه [بیوگرافی و تصاویر]

سریال سرجوخه یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون است. در ادامه این نوشتار به معرفی بازیگران سریال سرجوخه می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری یکی از سریال های جدید تلویزیون است که برای پخش از شبکه سه سیما آماده شد.

سرجوخه چهارمین همکاری مشترک احمد معظمی و ابوالفضل صفری است که یک درام اجتماعی-جاسوسی بوده و  مراحل پیش تولید آن از پائیز 1399 آغاز شده و بازیگران سریال سرجوخه در دو گروه به صورت همزمان داخل و خارج از کشور مقابل دوربین نقش آفرینی می کنند. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی بازیگران سریال سرجوخه بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بازیگران سریال سرجوخه

همانطور که کمی قبل گقتیم این سریال یکی از جدیدترین سریال هاست که پس از پایان مجموعه هم سایه در کنداکتور شبکه سوم سیما قرار گرفته و از روز دوشنبه 3 آبان به صورت هرشب در ساعت 20:45 دقیقه به روی آنتن می رود. همچنین لازم به ذکر است تکرار این مجموعه در ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون آرش آصفی، حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، قربان نجفی، عبدالرضا نصاری، علی اوسیوند، حبیب دهقان‌نسب، هژیرسام احمدی، سوتلانا سوپیلنیاک، علیرضا جلالی تبار، پیام احمدی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این نوشتار به بیوگرافی این بازیگران می‌پردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

داستان سریال سرجوخه

بازیگران سریال سرجوخه
داستان سریال سرجوخه

داستان سریال سرجوخه درباره زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند این دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

در این سریال دیدنی شاهد لحطات مهیج و اجتماعی بسیاری هستید. اگر به این سبک فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

آرش آصفی

بازیگران سریال سرجوخه
داستان سریال سرجوخه

آرش آصفی متولد 1357 در ساوه است. او بازیگری را بصوررت جدی از 23 سالگی در جلوی دوربین شروع کرد و در فیلم رستاخیز نقش حر را ایفا کرد. او فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 23 ساله بود با سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده شروع کرد.

در ادامه فعالیت اش سال 1383 با فیلم مواجهه به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر وارد قاب سینما شد اما این فیلم با تاخیر 14 ساله اکران شد. او در این فیلم با چهره هایی چون حمیدرضا پگاه و نیوشا ضیغمی و پانته آ پناهی ها همبازی بود.

این بازیگر در رمضان سال 1392 با سریال مدینه نقش سالار مشفق کنار چهره هایی چون شبنم مقدمی ، گلاره عباسی و پریوش نظریه دیده شد. همچنین وی با حضور در سریال خانه امن توانست طرفدارن بسیار زیادی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

حمیدرضا محمدی

بازیگران سریال سرجوخه
داستان سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی متولد 30 مهر 1365 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی و تدوین فیلم بوده که با تئاتر شروع کرد و در سریال مینو به شهرت رسید و حالا در سریال سرجوخه حضور دارد.

او که بزرگ شده خوزستان است بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 16 ساله بود از تئاتر شروع کرد تا اینکه دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است.

بعد از سال ها تجربه موفق تئاتری در سال 1388 با فیلم «دکان های پیامبری» جلوی دوربین رفت و در سریال فاصله ها و سراب هم تجربه کوتاهی بدست آورد.

حمیدرضا بصورت حرفه ای سال 1397 با سریال مینو دیده شد سپس نقش خوبی را هم در سریا خانواده دکتر ماهان برعهده داشت که زیاد دیده نشد

او سپس با فیلم سینمایی آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت در سال 1398 با نقش اول دیده شد که خودش از آن بعنوان اولین تجربه حرفه ایش یاد می کند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سامان صفاری

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه

یکی از بازیگران سریال سرجوخه سامان صفاری بوده که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این بازیگر محبوب متولد 30 شهریور 1366 در یزد است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته جهانگردی است که با فیلم کوتاه شروع کرد و با تلویزیون به شهرت زیادی رسید ولی حالا می گوید بدنبال معروفیت نیستم.

اصالتا اهل شهر یزد است . او دو برادر دارد بنام های ابوالفضل و  اشکاندارد که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری در کشور آلمان هستند.

سامان سال 1386 وقتی 20 ساله بود وارد کلاس های آزاد بازیگری شد سپس تا مدت های در عرصه های تئاتر حضور چشمگیری داشته است.

در نهایت سال 1389 در 23 سالگی وقتی سرباز بود به پیشنهاد یکی از دوستانش در فیلم قیلوله بازی کرد که این فیلم در جشنواره فیلم تهران بهترین فیلم شد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

نیلوفر کوخانی

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی و دانش آموخته طراحی لباس و دیزان از مجتمع فنی تهران می باشد که تجربه دستیاری و برنامه ریزی را هم دارد.

کلاس های بازیگری را زیر نظر فریدون جیرانی گذراند تا اینکه سال 1391 وقتی 22 ساله بود با فصل دوم سریال ستایش نقش کوتاهی را ایفا کرد.

بعد از چند تجربه کوتاه دستیاری ، برای دومین بار تابستان 1395 با سریال چرخ و فلک در ایپزود نوری دوباره تجربه موفقی را در قاب تلویزیون تجربه کرد.

نیلوفر کوخانی بهمن 1395 کنار دستیاری اول کارگردانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز بعنوان بازیگر در کنار فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفت.

در نهایت شهرت ایشان پاییز 1399 با حضور در سریال امنیتی خانه امن در نقش تابان شروع شد و یک سال بعد هم در سریال سیاسی سرجوخه خوش درخشید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

نازنین کیوانی

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه

نازنین کیوانی متولد 2 شهریور 1367 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد بوده که بدون تجربه تئاتری از 27 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا در تلویزیون می‌درخشید.

نازنین کیوانی در یک خانواده سه نفره بعنوان تک فرزند به دنیا آمده است. او اولین بار در سال 1394 وقتی 27 ساله بود بدون هیچ تجربه قبلی در سریال احضار به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده اولین بار جلوی دوربین رفت.

بعد از دو سال دوری خودخواسته از عرصه بازیگری سال 1397 با سریال مینو در نقش ساره یکی از شخصیت های اصلی سریال به قاب تلویزیون بازگشت. یان مجموعه به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری و محصول موسسه هنری اوج بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

قربان نجفی

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه

قربان نجفی در سال ۱۳۴۷ متولد شد. او فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی از سال ۱۳۷۳ همکاری خود را با رادیو آغاز کرد.

او اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فیلم سایه به سایه به کارگردانی علی ژکان تجربه کرد. او در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می‌کند.

از آثار او می‌توان به آخرین ملکه زمین، پیک نیک در میدان جنگ، من بن لادن نیستم، مواجهه، مزرعه پدری، آخر بازی، رؤیای سبز، فصل پنجم، سایه به سایه و فرار مرگبار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

علی اوسیوند

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه

اوسیوند دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است. او همسر حمیرا ریاضی است.

وی فعالیت هنری اش را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شروع نموده؛ و بازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.

ار آثار او می‌توان به بچه گرگ‌های دره سیب، وام عسل، شهر اردیبهشت، ماهور، در مدت معلوم، شرفناز، پایان خدمت، رنج و سرمستی، روزگاری عشق و خیانت، دامنه‌های سفید، مروارید، گردنه و دوازده صندلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

حبیب دهقان‌ نسب

بازیگران سریال سرجوخه
تاریخ پخش سریال سرجوخه / بازیگران سریال سرجوخه

او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد. در نمایش‌های رادیو شیراز از سال۱۳۴۶ تا ۱۳۵۲ و هچنین نمایش‌های تئاتر را تجربه کرد.

اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

ار آثار او می‌توان به انتقال آتش، امپراتور جهنم، بازدم، عقاب صحرا، بیداری رؤیاها، دلخون، شب واقعه، حقیقت گمشده، الهه زیگورات، آبادان، قلب‌های ناآرام، بی‌همتا، زمانه، سفر سرخ، سگ‌کشی و شراره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

علی‌رضا جلالی‌ تبار

بازیگران سریال سرجوخه
بازیگران سریال سرجوخه

علیرضا جلالی‌تبار زاده فارغ‌التحصیل هنرستان صدا و سیما در رشته هنرهای نمایشی و فارغ‌التحصیل دانشکده هنر و معماری در گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه خاتم است.

از آثار او می‌توان چشم‌های بی سرمه، زنی به ارابه چوبی، کلاه سبزها، سه سپیده، بوی عطر مردانه، بی صدا حلزون، الف امنیت، سلول انفرادی و به وقت رهایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

عوامل سریال سرجوخه ؛ بازیگران سریال سرجوخه

بازیگران سریال سرجوخه
بازیگران سریال سرجوخه
  • سرپرست نویسندگان: سید حسین امیر جهانی
  • طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار
  • صدابردار: مهرداد دادگری
  • مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی
  • طراح گریم: سیدجلال موسوی
  • تدوین: پری سا ناهیدپور
  • مدیر تولید: آرش زینال خیری
  • مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی
  • مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی
  • دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو
  • جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار
  • جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال سرجوخه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر