;
coinex

محصول لاکچری جدید اپل را ببینید ؛ پارچه نمایشگر یک میلیون تومانی

محصول لاکچری جدید اپل تازه ترین محصول این شرکت است که با قیمت 19 و 28 دلار عرضه شده است. این پارچه یک میلیون تومانی جنجال های زیادی به پا کرده است.

شرکت اپل گر چه عجیب و غریب و سرشار از رمز و راز است اما با این اوصاف با ارزش‌ترین برند جهان فناوری‌های هوشمند اند. برنامه عرضه‌های عجیب و غریب اپل معمولا در سال چند بار به وقوع می‌پیوندد.

یکی از محصولات عجیب و غیرقابل هضم کوپرتینویی‌ها، پارچه نمایشگر یک میلیون تومانی است که به تازگی رونمایی شده است. همین چند روز پیش بود که ایلان ماسک معروف به پارچه صفحه نمایش کمپانی اپل کنایه زده بود. در ادامه همراه تکراتو باشید تا ببینیم که این پارچه جادویی چیست!

محصول لاکچری جدید اپل

کوپرتینویی‌ها علاقه زیادی به متمایز کردن خود دارند و می‌خواهند همواره جزو لاکچری‌ها باشند. مدتی پیش اپل از پارچه بافت نانویی رونمایی نمود که مدعی است با آن می‌توان تمام محصولات این شرکت را به خوبی تمیز کرد.

ماجرای دردسرساز برای این کمپانی، قیمت گزاف و به عبارتی موجودیت و ضرورت چنین چیزی است که انتقادات فراوانی به همراه داشته. ماجرا تا آنجا پیش رفته که ایلان ماسک هم به اپل کنایه زد.

محصول لاکچری جدید اپل

ماجرای پارچه یک میلیون تومانی آنجا عجیب‌تر می‌شود که بدانیم صف خرید این محصول گران قیمت به قدری شلوغ است که ممکن است تا سال آینده نیز تقاضا زیاد باشد. یکی از افرادی که خوش شانس بوده و این پارچه را زودتر از دیگران خریده، تصاویری از آن را منتشر نموده است.

در خصوص بسته بندی این محصول اپل تمام تلاش خود را کرده تا محصولی ممتاز باشد. این پارچه در سایت اپل سفید اعلام شده است اما مطابق تصاویر منتشر شده، می بینیم که تیره‌تر از آن است. افرادی که آن را خریده‌اند گفته‌اند که کیفیت آن عالی است.

در هر حال کوپرتینویی‌ها باز هم توانستند در کانون توجهات قرار بگیرند و بابت یک پارچه تمیزکننده، غوغای رسانه‌ای به پا کنند. قیمت این محصول در آمریکا 19 دلار است اما در سایر بازارها قیمت آن 28 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص محصول لاکچری جدید اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر