;
coinex

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای [بیوگرافی و تصاویر]

یکی دیگر از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی سریال حرفه‌ ای است. از این رو قصد داریم در این نوشتار به تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

سریال حرفه ای یکی از بهترین سریال نمایش خانگی بوده که به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده ساخته شده است.

در این سریال دوست داشتنی بازیگران محبوبی همچون سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این نوشتار قصد داریم به تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

سریال ایرانی حرفه ای جزو جدیدترین و پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی روایت می‌شود.

این محصول یکی از هیجان انگیز‌ترین سریال‌ایرانی بوده که توانسته در مدت کوتاهی که پخش شده‌ است طرفدارن بسیار زیادی پیدا کند. سریال حرفه ای در ژانر اکشن و هیجان و انگیز و اجتماعی است. اگر به این فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

داستان سریال حرفه ای

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
داستان سریال حرفه ای

داستان سریال حرفه ای زندگی چند نفر را روایت می‌کند که پول هنگفتی را پیدا کرده‌اند. حال برای از بین بردن موانع و مشکلات و رسیدن به آن پول نقشه‌هایی بسیاری می‌کشند.

بعد از تلاش‌های بسیار این گروه توانستن نقشه بی نقصی بکشند. برای اجرای این نقشه ی ناب و پیچیده نیازمند یک آدمکش حرفه‌ای هستند. آن‌ها به دنبال یک فرد باهوش و زیرک و بی‌رحم هستند تا بتوانند به آن پول هنگفت دست پیدا کنند.

این سریال از آن دست سریال‌هایی است که ترس وحشت فراوان را به شما القا می‌کند. اگر از علاقمندان این سری ژانر‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید چرا که این مجموعه یکی از بهترین سریال های خانگی 1400 شناخته شده است. به همین علت در ادامه این نوشتار به معرفی بازیگران سریال حرفه ای می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سارا بهرامی

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای / داستان سریال حرفه ای

یکی از بازیگران سریال حرفه ای سارا بهرامی بوده که فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در در نمایش‌هایی چون راهزنان، متولد ۱۳۶۱، اگر، هم‌هوایی، مخمصه بازی کرده‌ است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

همچنین سارا بهرامی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی تهرون به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرده است.

او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

سیروان خسروی

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای / داستان سریال حرفه ای

سیران خسروی آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده پاپ، راک، موسیقی الکترونیک بوده که در حوزه موسیقی طرفدارن بسیار زیادی دارد.

او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌ است.

در حال حاضر سیروان خسروی کار خود را در سینما و تلویزیون با کار جزیره آغاز کرده است. طبق اخبار به دست رسیده وی شخصیت اصلی و مرموز سریال را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

ماهور الوند

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش سریال حرفه ای / تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

یکی دیگر از بازیگران سریال حرفه ای ماهور الوند بوده که دختر سیروس الوند کارگردان و برادرزاده خشایار الوند فیلم نامه نویس است.

او دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. از آثار او می‌توان به فیلم‌هایی همچون دختر، ملی و راه‌های نرفته‌اش، هت‌تریک، چهارراه استانبول، غلامرضا تختی، آنجا همان ساعت و عنکبوت اشاره کرد.

همچنین وی توانست در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای بازی در هت تریک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

زانیار خسروی

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش سریال حرفه ای / تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

زانیار خسروی خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، نوازنده است. در حال حاضر سیروان خسروی کار خود را در سینما و تلویزیون با کار جزیره آغاز کرده است.

طبق اخبار به دست رسیده قرار است زانیار خسروی در کنار برادر بزرگ‌تر خود یعنی سیروان خسروی در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

علی مصفا

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش سریال حرفه ای / تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

اگر بخواهیم یکی دیگر از بازیگران سریال حرفه ای نام ببریم می‌توانیم به علی مصفا اشاره کنیم. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است.

همچنین وی همسر لیلا حاتمی و نوه برادر حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده و نوهٔ کریم امیری فیروزکوهی از شعرای معاصر و نتیجه حاج ملا رجبعلی؛ تعزیه خان مشهور دوره ناصری و مؤذن مخصوص محمد علی شاه است.

او فارغ‌التحصیل رشته عمران از دانشکده‌ی فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است. علی مصفا دو فیلم بلند را با نام‌های سیمای زنی در دوردست و پله آخر با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرده‌ است. وی در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

علیرضا ثانی‌ فر

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش سریال حرفه ای

علیرضا ثانی‌فر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۴ در ۱۳ سالگی در فیلم مرگ گرگ‌ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده‌ است.

از جمله فعالیت‌های وی نویسنده فیلم سینمایی تلویزیونی درست مثل یک پل، نویسنده سریال انیمیشن پاییز گرم، یکی از نویسندگان سریال انیمیشن شب چله، سرپرست گویندگان سریال انیمیشن مشاهیر معاصر، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن کلان آباد، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن هوشان، نویسنده فیلمنامه قطب نما، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن نازبالش است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

بهاره کیان‌ افشار

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش سریال حرفه ای

بهاره کیان‌افشار ترانه‌سرا، بازیگر، سینما و تلویزیون است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش شادی مستشارنیا با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرده است.

از دیگر اثار او می‌توان به نوار زرد، گاهی به پشت سر نگاه کن، کلاه پهلوی، خانه شیشه ای، آهنگ دونفره، سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره‌ای، پسرکشی، رویای سهراب، بی وزنی، پالتو شتری و حضور مخفی یک بیگانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

مزدک میر عابدینی

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

مزدک میرعابدینی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر است. وی در ابتدا بیش از دو سال در دانشگاه شهید بهشتی ریاضیات کاربردی خواند، اما پس از انصراف داد و گذراندن خدمت سربازی، در دانشگاه آزاد اسلامی تهران موسیقی کلاسیک خواند. بعد از آن راهی ایتالیا شد و از آنجا بود که به گونه‌ای جدی به سینما روی آورد.

میرعابدینی سال ۱۳۸۰ تحصیل سینما را در کالج سانتامونیکا آمریکا آغاز کرد و توانست حضور در کارگاه آموزشی داستین هافمن را تجربه کند. او در شهر لس‌آنجلس هشت فیلم کوتاه ساخت و در سال ۲۰۰۵ از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا فارغ‌ التحصیل شده است.

بیشتر بخوانید:

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

امیر محمد زند

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

امیرمحمد زند بازیگر ایرانی است. وی در دانشگاه ساپینزای رم در کشور ایتالیا در رشته کارگردانی تحصیل کرده و یک آن اشتباه اولین ساخته بلند او محسوب می‌شود.

امیر محمد زند بازیگر دانش‌ آموخته سینما، پیش از فیلم حیرانی در فیلم‌هایی نظیر اتوبوس شب، تقاطع و شب حورا نقش آفرینی کرده‌ است.

همچنین وی در آثار دیکری همچون مثل شیشه، زمین انسان‌ها، ستایش ۲، زمستان گرم، فوق سری، آسمان من، لبه تیغ،پرستاران، در قصه‌ها زندگی می‌کنند، چرخ فلک، ماه و پلنگ، روزهای ابدی، تقاطع، روشنک، اتوبوس شب، شب حورا، کیمیا و خاک، ترانه پاییزی، حیرانی به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

بهناز جعفری

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای
تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.

او برای بازی کوتاهش در فیلم خانه‌ای روی آب، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفته است.

جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری به ایفای نقش پرداخته‌است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

المیرا دهقانی

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

المیرا دهقانی دولت‌آبادی ۵ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی است. ورود دهقانی به عرصه بازیگری به صورت کاملاً اتفاقی رخ داده‌ است.

او سال اول دانشگاه با یک آگهی آموزش بازیگری مواجه شده و پس از آن با مشاهده کلاس‌های بازیگری سیامک کمالی سروستانی، شیفته بازیگری شده‌ است.

پس از آن آموزش بازیگری را از سال ۱۳۸۸ و تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز آغاز کرد. در سال ۱۳۹۰ پس از ۲ سال تمرین بازیگری، برای نخستین بار در تئاتر زمین آبی‌است مثل پرتقال به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی به ایفای نقش پرداخته است.

وی در سال ۱۳۹۲ با اجرای نمایش پرتره ناتمام از کلاغ سفید به کارگردانی سپیده کریمی در فستیوال بین‌الملل دانشکده هنر، موفق به اخذ بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تئاتر تالین از کشور استونی شد و یک دوره بازیگری از تمرین تا اجرا را در تالین گذراند.

او همچنین در نمایش نیمه تاریک ماه به کارگردانی داوود بنی اردلان به روی صحنه رفته‌ است. او در آثار تلویزیونی نظیر: همه‌چیز آنجاست، سایه‌بان، پرستاران، هشت و نیم دقیقه، لحظه گرگ و میش و پس از آزادی به ایفای نقش پرداخته‌ است. وی هم‌چنین در فیلم‌های سینمایی فصل ماهی سفید و سیاه‌باز بازی کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

عوامل سریال حرفه ای

تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای

 

  • مدیر فیلم برداری: مرتضی غفوری
  • مجری طرح: حسام فرهمند
  • طراح صحنه: آیدین ظریف
  • طراح گریم: سودابه خسروی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • صدابردار: منصور شهبازی
  • برنامه ریز: کاوه صباغ زاده
  • طراح لباس: آرام موسوی
  • مدیر تولید: امید قربانی
  • طراح لوگو: محمد روح الامین
  • صداگذار: مهرشاد ملکوتی
  • موسیقی: پیام آزادی
  • مدیر تبلیغات: محمدحسین هوشمندی
  • طراح موشن گرافیک: سوگل ضامنی
  • جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • منشی صحنه: دنیا راد
  • تصویر بردار پشت صحنه: علی شهریاری
  • عکاس: امیرعلی نصیری

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و بازیگران سریال حرفه ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر