;
coinex

جزئیات جدیدی از ردمی نوت 11 منتشر شد

کمپانی شیائومی بالاخره پس از افشای اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید خود توسط افشاگران، جزئیات جدیدی از ردمی نوت 11 را در اختیار کاربران گذاشت.

کمپانی شیائومی طی سال‌های اخیر از محصولات جذاب و مقرون به صرفه‌ای رونمایی کرده است. سری ردمی نوت از محبوب‌ترین‌های این برند بوده و اکنون زمزمه‌هایی از رونمایی اسمارت فون جدید این شرکت با نام ردمی نوت 11 به گوش می‌رسد.

شیائومی قرار است که به زودی از سری جدید ردمی نوت رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند که ردمی نوت 11 نام دارد با مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 6.6 اینچی و باتری 4900 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. اکنون این گوشی در لیست TENAA مشاهده شده است.

جزئیات جدیدی از ردمی نوت 11

مدتی پیش شاهد افشای اطلاعاتی جدید از ردمی نوت 11 بودیم و این جزئیات جذاب را افشاگر معروف دنیای فناوری، دیجیتال چت استیشن، فاش کرده بود. حالا اکانت رسمی شیائومی در شبکه ویبو همان اطلاعات قبلی را تائید نموده است و اقدام به انتشار آنها نموده.

ظاهرا صفحه نمایش این اسمارت فون 6.6 اینچی است و رزولوشن آن 2400 در 1080 خواهد بود. گزارشات منتشر شده در TENAA نشان می‌دهند که ردمی نوت 11 پنلی از نوع اُولد دارد. البته برخی منابع دیگر مدعی‌اند که شیائومی در این محصول از نمایشگر LCD استفاده خواهد کرد.

جزئیات جدیدی از ردمی نوت 11

البته برخی هم معتقدند که نسخه پرو این گوشی لااقل از پنل اُولد بهره‌مند خواهد شد. احتمال زیاد شاهد حضور سنسور اثر انگشت در کناره فریم سمت راست هستیم و خبری از اثر انگشت زیر نمایشگر نیست.

دوربین اصلی این گوشی در پنل پشتی 16 مگاپیکسلی است و دوربین فوق عریض آن هم 5 مگاپیکسلی خواهد بود. البته گزارشات حاکی از آن است که در عضو پرو شاهد لنزی 108 مگاپیکسلی هستیم.

قلب تپنده ردمی نوت 11 دایمنسیتی 810 است اما نسخه پرو با دایمنسیتی 920 عرضه خواهد شد. در خصوص فضای رم و حافظه داخلی ظاهرا دست کاربران باز است و می‌توانند به راحتی میزان رم و فضای ذخیره سازی‌شان را انتخاب کنند. ناگفته نماند که در کنار رم 4/6/8/12 و فضای ذخیره سازی 64/128/256/512 کاربران می‌توانند از درگاه جانبی میکرو اس دی بهره ببرند.

همان‌طور که گفتیم، توان باتری این گوشی 4900 میلی‌آمپر است و از شارژری 33 واتی نیز برخوردار خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از این است که نسخه پرو از شارژری 120 واتی بهره می‌برد که واقعا جذاب خواهد بود. سری ردمی نوت 11 قرار است که در 6 آبان ماه رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از ردمی نوت 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا عالی 😍😍😍

    پاسخ