;
coinex

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3 [بیوگرافی و تصاویر]

اگر طرفداران مجموعه‌ی کمدی و جذاب ساخت ایران هستید، برای اطلاع از تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3 همراه ما باشید.

پس از پخش دو فصل سریال ساخت ایران و استقبال خوب بینندگان، این مجموعه برای فصل سوم تمدید شد. این سریال کمدی و موفق با حضور امین حیایی و مجید صالحی مرحله فیلمبرداری را سپری می‌کند می‌برد. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره‌ی تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3 تا پایان همراه ما باشید.

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

مجموعه‌ی ساخت ایران از اولین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بود. فصل اول این سریال کمدی در سال ۱۳۹۰ را با کارگردانی محمدحسین لطیفی و بازیگران مشهوری همچون امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهنام تشکر، امیر اصلانی و چند بازیگر خارجی ساخته شد.

داستان متفاوت سریال ساخت ایران مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. و این استقبال خوب سبب شد تا عوامل سریال تصمیم بگیرند فصل دوم این سریال ایرانی را تولید کنند.

اما این بار برزو نیک‌نژاد وظیفه کارگردانی ساخت ایران ۲ را در سال ۱۳۹۶ برعهده گرفت. این سریال با حضور امین حیایی، محمد رضا گلزار،‌ سارا بهرامی و محسن کیایی تولید و پخش شد.

حالا این مجموعه برای فصل سوم تمدید شده است. شاید برای شما جالب باشد بدانید که باز هم کارگردان این سریال تغییر کرده و قرار است این بار بهمن گودرزی کارگردانی سریال ساخت ایران ۳ را بر عهده داشته باشد. هم اکنون این سریال در مرحله فیلمبرداری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان پاییز ۱۴۰۰، این مرحله ادامه داشته باشد.

این در حالی است که امین حیایی در 20 شهریور 99 گفتگو با فریدون جیرانی در کافه ‌آپارات از ساخت فصل سوم ساخت ایران خبر داده بود و گفته بود: اواخر سال امیدواریم این کار را کنار رضا گلزار و برزو نیک‌نژاد و همان تیم شروع کنیم. بخشی در داخل کشور در جنوب و قشم و بخشی در آفریقا است و جایی را می ‌خواستیم خشکی و دریا و جنگل را داسته باشیم. هرچند هنوز قرارداد نبستیم و صحبت کردیم.

در داستان سریال ساخت ایران 3 غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهمن که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهمن علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهمن برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

بازیگران ساخت ایران 3

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

با توجه با گفتگوهای سازندگان مجموعه ساخت ایران 3، آخرین اخبار از تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3 را به شما ارائه می‌دهیم.

در ساخت ایران 3 هم مانند دو فصل گذشته این سریال، امین حیایی بازیگر اصلی و محوری است. در این فصل مجید صالحی نیز در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین، بازیگر محبوب، زنده یاد عزت‌الله مهرآوران آخرین نقش‌آفرینی خود را در این سریال انجام داده است.

از دیگر نکات جالب ساخت ایران ۳، حضور عایشه گل جوشکن بازیگر مشهور ترکیه‌ای در این سریال است. او پیش از این در فیلم سینمایی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی نقش آفرینی کرده بود. البته هنوز اطلاعاتی درباره‌ی نقش و نام شخصیت این بازیگر ترک منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

امین حیایی

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

امین حیایی که جزو بازیگران ساخت ایران 3 است، زاده‌ی ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌ است.

او برای فیلم شب در سال۱۳۸۶ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. حیایی در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

حیایی با کارگردان ایرانی، بهمن گودرزی، در پنج فیلم و سریال همکاری داشته‌است که آخرین آن برای فصل سوم مجموعه‌ی ساخت ایران است.

او از سال ۱۳۹۷ به‌ عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. حیایی از سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

سید مجید صالحی

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

سید مجید صالحی از بازیگران ساخت ایران 3 است که در تهران خیابان امین الملک امامزاده حسن به دنیا آمد. وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در مؤسسهٔ بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌طور جدی دنبال کرد.

مجید صالحی در گفتگویی که در ۲۵ آذر ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در «برنامه زنده سی و پنج» از بسیاری از بخش‌های ز‌ندگی خود و همچنین دربارهٔ فیلم‌ها و مجموعه تلویزیونی‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود صحبت کرد.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

محمدرضا گلزار

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

و اما محمدرضا گلزار که او هم یکی از نقش‌های اصلی ساخت ایران را ایفا می‌کند اصلیتی آذربایجانی دارد و متولد تهران است. او تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد.

اما در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته‌ی تجربی رفت و به برای رشته‌ی دندان‌پزشکی کنکور داد اما قبول نشد و به همان رشته‌ی مکانیک بازگشت و در رشته‌ی مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است. فروردین ماه 1379 زمانی که 23 سالش بود، در خزر شهر در کافی‌شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد، به این ترتیب گلزار چند ماه بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

عایشه‌گل

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

عایشه‌گل بازیگر ترک در فهرست بازیگران ساخت ایران 3 قرار دارد. او در ۱۷ ژوئن ۱۹۸۵ در استانبول متولد شد. اصالت خانوادگی او به ارزنجان بر می‌گردد. عایشه‌گل در خانواده‌ای هنری بزرگ شد و از کودکی با موسیقی انس پیدا کرد. پدرش نوازندهٔ سازهای بادی بود.

دبستان را در مدرسهٔ فیروزه و دورهٔ راهنمایی را در مدرسهٔ کوجاتاش بارباروس و دبیرستان را در ساری‌یر گذراند.عایشه‌گل در مصاحبه با نشریهٔ اول وطن گفته بود که در دوران تحصیل همیشه عضو گروه‌های موسیقی در مدرسه بوده است.

او تحصیلات دانشگاهی‌اش را به اصرار خانواده‌اش در رشتهٔ مدیریت تجارت در دانشگاه آتاتورک به پایان رساند و پس یک سال کارمندی بانک در بخش خصوصی، از دست رئیسش عصبانی شد و ترانه‌ای نوشت و سپس ترانه‌ای دیگر نوشت و این آغازی شد برای ورود عایشه‌گل به وادی هنرهای همچون ترانه‌سرایی و خوانندگی و بازیگری، پس از فعالیت در این سه رشته، وی در کلاس‌های نوازندگی گیتار و پیانو و خوانندگی و رقص نیز شرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

بهمن گودرزی کیست؟

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

بهمن گودرزی متولد ۱۷ دی ماه ۱۳۵۷، تهران کارگردان و مدیر تولید است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی کارگردانی‌ است و کار سینمایی خود را با فیلم همسفر مهدی فخیم زاده به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز شروع کرد.

بهمن گودرزی فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.

گودرزی کارگردانی فیلم‌های بسیاری از جمله آتیش بازی، شیش و بش، به دنبال خوشبختی، سرسپرده، دوباره عاشقی و دلواپسی را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

تاریخ پخش ساخت ایران 3

تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3
تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3

همان طور که می‌دانید فصل اول سریال ساخت ایران در سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم برداری شده است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.

فصل دوم این سریال در سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد تولید شده است که درواقع در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید.

و اما هم اکنون فصل سوم مجموعه‌ی ساخت ایران در ژانر کمدی و اکشن در حال تولید است و فیلیمو قصد دارد ساخت ایران 3 را به صورت اختصاصی در پلتفرم خود پخش کند. با توجه به فعالیت عوامل سریال،ساخت ایران 3 در دو کشور ایران و ترکیه در حال تولید است.

در حالی که امین حیایی در برنامه «کافه آپارات» خبر ساخت این سریال را اعلام کرد و گفته بود فصل سوم این سریال در قشم، کیش و آفریقا جلوی دوربین می‌رود.

فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل در ترکیه آغاز شده است، و احتمالا تا پایان آذرماه 1400 تولید این سریال ادامه داشته باشد. اما هنوز تاریخ پخش ساخت ایران 3 به طور دقیق مشخص نشده است.

البته با توجه به اخباری که از مراحل ساخت این سریال طنز منتشر شده است، احتمال دارد تاریخ پخش ساخت ایران 3 بهار سال ۱۴۰۱ باشد. اما برای خبر قطعی تاریخ پخش ساخت ایران 3 باید منتظر اعلام نهایی عوامل این سریال باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و بازیگران سریال ساخت ایران 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر