;
coinex

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس ؛ بازیگران، داستان و تاریخ پخش

Cowboy Bebop یک مجموعه تلوزیونی آمریکایی علمی تخیلی بوده که به زودی منتشر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به جزئیات سریال Cowboy Bebop نتفلیکس بپردازیم.

داستان سریال Cowboy Bebop از یک انیمیشن ژاپنی الهام گرفته شده است. این سریال در ابتدا در قالب یک انیمیشن با عنوان Sunrise Inc در سال 1999 پخش شد و پس از آن یک فیلم سینمایی با همین داستان در سال 2001 ساخته شد و در حال حاضر فصل اول سریال Cowboy Bebop به زودی در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

از سال 2018 در طول این مدت شبکه نتفلیکس چندین بار اشاراتی در ارتباط با پخش سریال Cowboy Bebop داشته است، بنابراین از آن زمان تا به الان بیشتر طرفداران در انتظار برای انتشار این سریال جذاب هستند.

گفته شده افراد زیادی بر روی این پروژه و ساخت این سریال تلاش کرده‌اند. کارگردانی این سریال توسط اندروه نمک و نویسندگی آن توسط کریستوفر یاست انجام شده است.

داستان این سریال دیدنی به طور فرضی در سال 2071 است. این سریال بر ماجراهای یک گروه شکارچی که در حال تعقیب جنایتکاران در سراسر منظومه شمسی در سفینه فضایی بی پاپ هستند، متمرکز است. در ادامه قصد داریم به جزئیات سریال Cowboy Bebop نتفلیکس ، و به طور دقیق‌تر به بازیگران و داستان آن بپردازیم. همراه ما باشید.

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

همانطور که می‌دانید این سریال از دوران قدیم جریان داشته و در بازده‌های متفاوتی به صورت انیمیشن و فیلم پخش شده است اما در حال حاضر قرار بر این شده است که باری دیگر Cowboy Bebop در قالب یک سریال نیز پخش شود. قطعا دلیل اینکار داستان زیبای آن و وجود طرفداران بسیار پایبند است.

همانطور که گفتیم نتفلیکس خبر رسمی پخش سریال Cowboy Bebop را تایید کرده است، این را هم می‌دانیم که زمان زیادی به تاریخ پخش سریال Cowboy Bebop نمانده است و به زودی منتشر خواهد شد اما موضوعی که بیشتر طرفداران مشتاق به دانستن آن درباره این سریال هستند تاریخ دقیق پخش سریال کابوی بیباپ است.

خبر خوبی برای شما داریم نتفلیکس به صورت رسمی تاریخ پخش سریال کابوی بیباپ را اعلام کرده است و این خبر به طور  رسمی تایید نیز شده است. گفته شده این سریال در تاریخ 19 نوامبر پخش خواهد شد، این بدان معنی است که با پخش این سریال تنها چندین هفته فاصله داریم.

در واقع خبر پخش سریال کابوی بیباپ و تاریخ پخش آن در اگوست 2021 منتشر شده بود و ما می‌دانستیم که این سریال قرار است در ماه نوامبر پخش شود اما با توجه به برخی از مسائل و شیوع کرونا به صورت قطی نمی‌توانستیم روی آن خبر حسابی باز کنیم.

از طرفی شاید برای شما جالب باشد بدانید که این سریال قرار بود در سال 2020 منتشر شود اما همانطور که متوجه هستید این اتفاق رخ نداد دلیل آن هم بسیار واضح است. به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 2020 تمامی محصولات از جمله سریال، انیمیشن و فیلم با تاخیر زیادی رو به رو شده‌اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا سریال Cowboy Bebop نیز طبیعتا تاخیر شش ماه‌ی خود را داشته است، علاوه بر آن جان چو، از ستارگان این سریال در سال 2020 دچار یک آسیب دیدگی در ناحیه زانوی خود شده بود و نیاز داشت مدتی را برای درمان آسیب دیدگی خود در حالت رکاوری باشد. در ادامه با داستان سریال کابوی بیباپ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

داستان سریال Cowboy Bebop

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس
سریال Cowboy Bebop نتفلیکس / بازیگران سریال Cowboy Bebop / داستان سریال کابوی بیباپ

خوشبختانه با تامین شدن واکسن برای بیشتر کشورهای دنیا صنعت هواپیمایی نیز تا حدودی به دوران سابق خود برگشته است.

از این رو صنعت سینما توانسته باری دیگر فعالیت خود را به صورت بهتری آغاز کند. با بهتر شدن وضعیت شرایط برای فیلمبرداری سریال فراهم شد، گفته شده این پروسه به خوبی تا به اینجا انجام شده است.

در سپتامبر 2020 اعلام شد که فیلمبرداری این سریال تا حدودی در حال انجام است. پس از آن در اواسطه ماه مارچ یکی از ستارگان این سریال، دنیلا پیندا در صفحه اینستاگرام خود به صورت رسمی اعلام کرد که فیلمبرداری فصل اول این سریال در حال انجام است.

برای افرادی که درباره داستان این سریال چیزی نمی‌دانند باید بگوییم که داستان این سریال در سال 2071 اتفاق افتاده است که در آن زمین غیر قابل سکونت است و هیچ انسانی نمی‌تواند روی آن زندگی کند به همین دلیل انسان‌های باقی مانده و نجات یافته مجبور می‌شوند در یک محدوده وسیع و بی‌قانون، بیرون از زمین در فضا زندگی کنند.

از طرفی داستان انیمیشن این سریال که در سال 1998 ساخته و منتشر شده نیز تقریبا مانند داستان سریال آن است. در واقع، در آن نشان داده می‌شود که گروهی از افراد در جستجوی جنایتکاران هستند.

موضوعی که Cowboy Bebop را حتی بعد از گذشت 23 سال به یکی از پرطرفدارترین محصولات جهان تبدیل کرده و باعث شده در قالب‌های مختلف ساخته شود فضای عجیب و غریب و حیرت انگیز آن است.

در واقع ژانر آن به گونه‌ای به نظر می‌رسد که انگار یک کمدی علمی است اما زمانی که به صورت دقیق به آن توجه کنید می‌بینید که تبدیل به یک درام رمانتیک می‌شود.

ما طرفداران بی‌صبرانه منتظر سریال Cowboy Bebop نتفلیکس هستیم و این صبر با گذشت تنها چند هفته به پایان خواهد رسید. در ادامه با بازیگران سریال Cowboy Bebop همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بازیگران سریال کابوی بیباپ

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس
سریال Cowboy Bebop نتفلیکس / تاریخ پخش سریال Cowboy Bebop / بازیگران سریال کابوی بیباپ

در سال 2019 جان چو به عنوان شکارچی فوق العاده جالب اسپایک اشپیگل معرفی شد و در فصل اول سریال Cowboy Bebop نتفلیکس حضور خواهد داشت. از طرفی جت بلک، شریک سابق پلیس اسپایک، توسط مصطفی شاکر (لوک کیج) ایفای نقش خواهد کرد.

فی ولنتاین، که اخیراً به خدمه اضافه شده است، با شخصیتی بی‌رحم، توسط دانیلا پیندا بازی خواهد شد. الکس هسل نقش ویسیوس، هیتمن برتر سندیکا و دشمن اسپایک را بازی خواهد کرد.

النا ساتین (فرشته عجیب) نیز برای نقش جولیا معشوق سابق اسپایک انتخاب شده است. رادیکال اد، هکر عجیب و غریب، که در چند قسمت از سریال اصلی Bebop حضور خواهد داشت و توله سگ دوست داشتنی به نام Ein هنوز انتخاب نشده‌اند. ما امیدوار هستیم که به زودی اطلاعیه‌ای در مورد نقش آن‌ها منتشر شود.

در ماه نوامبر، گروهی از بازیگران جدید معرفی شدند، یکی از آن‌ها ریچل هاوس بوده که در نقش مائو، کاپوی حیله گر خانواده (ببر سفید) سندیکا انتخاب شده است.

Ann Truong و Hoa Xuande به ترتیب در نقش شین و لین بازی خواهند کرد. شاید هیجان انگیزتر از همه این باشد که میسون الکساندر پارک در نقش گرن، دست راست آنا به عنوان یکی از بایگران این سریال معرفی شده است.

پارک توضیح داده است که چگونه این نمایش شخصیت را برای یک مخاطب مدرن به روز می کند و یک تصویر جامع‌تری از بازنمایی جنسیت روی صفحه نمایش می دهد. لیستی از بازیگران سریال Cowboy Bebop برای شما آماده شده است.

  •  John Cho (جان چو) در نقش شکارچی اسپایک اشپیگل
  • Mustafa Shakir (مصطفی شاکر) در نقش جت بلک
  • Elena Satine (الینا ساتینی) در نقش معشوق سابق اسپایک
  • Rachel House (ریچل هاوس) در نقش مائو
  • Mason Alexander Park (میسن الکساندر پارک) در نقش گرن

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

فصل دوم سریال Cowboy Bebop

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس
سریال Cowboy Bebop نتفلیکس / تاریخ پخش سریال کابوی بیباپ / داستان سریال Cowboy Bebop

گفته شده که نتفلیکس تصمیم گرفته است این سریال را در فصل اول در 10 قسمت منتشر کند اما اگر فصل دومی در کار باشد می‌تواند این سریال را در فصل دوم آن ادامه دهد.

با اینکه از قبل بیشتر افراد این سریال را به عنوان یک مینی سریال در نظر گرفته بودند اما به احتمال زیاد فصل دوم این سریال نیز پخش خواهد شد.

در واقع انیمیشن Cowboy Bebop در 26 قسمت 22 دقیقه‌ای ساخته شده که در آن به شخصیت‌های زیادی در انیمیشن پرداخته شده است اما باید گفت سریال در فصل اول در ده قسمت سفارش داده شده است. حدس ما این گونه خواهد بود که فصل دومی از این سریال باید در آینده پخش شود.

از طرفی کارگردان این سریال اعلام کرده است که در فصل اول سریال به داستان‌های هیجان انگیزی خواهیم پرداخت. آن‌ها به گفته خودشان قصد ندارند که طرفداران این سریال را نا امید کنند و هر طور که بتوانند این سریال را در بهترین حالت ممکن خواهند ساخت.

با این اوصاف احتمال ساخت و پخش فصل دوم این سریال به خوبی فراهم شده است، بنابراین طرفداران این سریال می‌توانند منتظر پخش فصل دوم این سریال پس از فصل اول آن باشند. در ادامه با تریلر سریال Cowboy Bebop همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

تریلر سریال Cowboy Bebop

سریال Cowboy Bebop نتفلیکس
داستان سریال کابوی بیباپ / بازیگران سریال کابوی بیباپ / تاریخ پخش سریال کابوی بیباپ

همانطور که می‌دانید قبل از شروع هر سریالی معمولا تریلری از آن پخش می‌شود بنابراین تمام طرفداران یک سریال یا فیلم زمانی که تاریخ پخش سریال یا فیلم مورد علاقشان اعلام شود، انتظار دیدن تیزری از آن را دارند.

طرفداران سریال کابوی بیباپ نیز از این غافله جدا نیستند، خصوصا که این سریال با تعویق‌های زیادی همراه بوده است. این موضوع باعث شده است که طرفداران این سریال کمی بی‌صبر شوند.

اگرچه کمی دیر اما تریلر این سریال در ماه اوکتبر 2021 دقیق یک ماه قبل از پخش سریال منتشر شده است. البته باید گفت این تاریخ چندان هم دیر نیست.

با توجه به تریلر پخش شده از Cowboy Bebop می‌توانیم موضوعات و نکات زیادی را در ارتباط با داستان، بازیگران و فضای سریال مشاهده کنیم.

با دیدن تریلر این سریال که بسیار خوب و حرفه‌ای ادیت شده است به طوری که باید جایزه‌ای برای آن در نظر گرفته شود، می‌توانید اطلاعات مفیدی را درباره این سریال جذاب دریافت کنید. پس وقت را تلف نکنید و پیش از پخش آن تریلر سریال Cowboy Bebop را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thrillist , tvguide

نظر شما در خصوص سریال Cowboy Bebop نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر