;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال ترو، یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD): TrueUSD یک استیبل کوین دلار آمریکا است که به USD در 1:1 متصل شده است. TrueUSD برای اولین بار در ژانویه 2018 برای یک پایگاه سرمایه گذار محدود راه اندازی شد، از آن زمان تا اکتبر 2020 تقریباً 400 میلیون دلار از توکن های پشتیبانی شده را در خود جای داده است.

TrueUSD یکی از تعدادی استیبل کوین ارزهای دیجیتال است که توسط TrustToken، پلتفرمی برای توکن سازی دارایی های دنیای واقعی، اداره می شود.

مانند سایر استیبل کوین‌ها، TrueUSD هدف آن تسهیل افزایش نقدینگی و ارائه یک دارایی غیرفرار به معامله‌گران ارزهای دیجیتال و کاربران عمومی نسبت به توکن‌های شناور آزاد مانند بیت‌کوین (BTC) است. از اکتبر 2020، TUSD سی و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال ترو یو اس دی (TUSD)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز ترو یو اس دی (TUSD) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز ترو یو اس دی (TUSD) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت ترو یو اس دی (TUSD) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت ترو یو اس دی (TUSD)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز ترو یو اس دی (TUSD) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز ترو یو اس دی (TUSD) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت ترو یو اس دی (TUSD) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

TrueUSD یک استیبل کوین است که توسط شرکت مادر TrustToken راه‌اندازی شده است که یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل آن رافائل کازمن است.

Cosman یک وابستگی مادام العمر به رمزنگاری دارد و قبل از کار در Google Brain و شرکت نرم افزاری Palantir، آن را همراه با هوش مصنوعی (AI) مطالعه می کند. او گوگل را ترک کرد تا TrustToken را در سال 2017 ایجاد کند.

Cosman بیان کرده است که TrueUSD همیشه شروع خط تولید TrustToken بوده و در ازای ایجاد دارایی با تاثیر بالا، کار نسبتا کمی را شامل می شود.

در زمان راه‌اندازی، او اشاره کرد که حسابرسی منظم استیبل کوین تمرکز مهمی را برای شرکت تشکیل می‌دهد و به سرمایه‌گذاران آرامش خاطر می‌دهد، در زمانی که بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری شده شاهد نوسانات شدید در پی پدیده عرضه اولیه سکه (ICO) بودند.

هدف TrueUSD ایجاد تعادل بین ثبات و سودمندی  موارد استفاده اصلی هر استیبل کوین  با امنیت در قالب گواهی‌های منظم است.

از زمان راه اندازی به بعد، شرکت مادر TrustToken به دنبال تأکید بر اهمیت تأیید مستقل منشأ استیبل کوین بوده است.

به این ترتیب، جذابیت استیبل کوین برای سرمایه‌گذاران بزرگ‌تری که به دنبال کاهش ریسک هستند، علاوه بر معامله‌گران خصوصی کوچک‌تر است. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار ترو یو اس دی (TUSD) را که می خواهید خریداری کنید، مشخص نمایید.
  • مرحله سوم: پس از تعیین مقدار ارز، خرید خود را تکمیل نمایید.
  • مرحله چهارم: در نهایت، ترو یو اس دی (TUSD) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود ، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ،  LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر