;
coinex

آپدیت EMUI 12 هوآوی ؛ لیست گوشی های قابل پشتیبانی منتشر شد

هوآوی گر چه با بحران رو به روست و دیگر مانند سابق به تولید گوشی نمی پردازد اما همچنان به آپدیت EMUI 12 هوآوی پایبند بوده و آن را منتشر نموده است.

هوآوی طی سال‌های اخیر با بحران‌های عظیمی رو به روش شده و میزان آمار فروش این شرکت معتبر و محبوب بسیار پایین آمده. وضعیت هوآوی خوب نیست اما چینی‌ها تلاش می‌کنند تا با دور زدن تحریم‌ها و نیز تلاش‌های مداوم راهی برای خودکفایی بیابند.

گر چه آمار فروش هوآوی اصلا مناسب نیست اما این کمپانی چینی همچنان در حال خدمت رسانی به کاربران است و از نرم‌افزارهای محصولات خود پشتیبانی می‌کند. به تازگی هوآوی اعلام کرده است که آپدیت EMUI 12 در دسترس کاربران برخی گوشی‌های این شرکت قرار گرفته است.

آپدیت EMUI 12 هوآوی

هوآوی پس از تحریم‌های ایالات متحده دیگر نتوانست به تولیدات بی‌وقفه خود ادامه دهد و عملا بازار پرفروش گوشی‌های هوشمند را از دست داد. البته زیرمجموعه‌های این کمپانی در حال تولید گوشی‌های جدیدی هستند اما خود هوآوی همچنان در رکود است.

آپدیت EMUI 12 هوآوی

به تازگی این شرکت اعلام کرده که آپدیت EMUI 12 هوآوی برای برخی از گوشی‌های قدیمی در دسترس قرار گرفته و لیستی منتشر نموده است که به طور کامل نام گوشی‌های مستعد را در بر دارد.

میت 40 پرو، پی 40 و دیگر اعضای این خانواده، میت ایکس اس، میت 30 و نسخه پرو آن، پی 30 و نسخه پرو آن، میت 20، میت 20 ایکس و نسه فایوجی آن، میت 20 آر اس، میت 20 پرو، پی 20 و نسخه پرو آن، میت 10 و دیگر اعضای آن، نوآ 7 و دیگر اعضای آن، نوآ 5 تی، نوآ 4 و نوآ 4 ای، Y9s اسمار فون هایی هستند که در این لیست قرار دارند.

همان‌طور که در این لیست می‌بینیم، برخی گوشی‌های مدل 2018 هم آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. به احتمال زیاد تغییرات لانچر هوآوی محدود به ظواهر می‌شود و به علت تحریم‌های آمریکا نوآوری جدیدی را شاهد نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت EMUI 12 هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر