;
coinex

جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 لو رفت!

پس از عرضه بازی قبلی کالاف دیونی ونگوارد، اکنون شاهد انتشار جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هستیم که در این مطلب به آنها می پردازیم.

مدتی پیش درباره عرضه و تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Vanguard در تکراتو صحبت کردیم و قرار بر این شد که سری بعدی این بازی، Call of Duty: Modern Warfare 2 باشد. اکنون شاهد افشای جزئیات جدیدی درباره آن هستیم.

تیم اینفینیتی وارد، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 است و قصد داریم در این مطلب به بیان جزئیات جدید این بازی بپردازیم. یکی از منابع داخلی در خصوص این بازی مطالبی به شرح ذیل منتشر کرده است که در ادامه با هم می‌خوانیم.

جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص مجموعه بازی کالاف دیوتی، حالا قرار است از نسخه دوم Call of Duty: Modern Warfare 2 این بازی رونمایی به عمل آید.

جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

طبق آنچه گزارش شده، این بازی در بخش داستانی قابلیت مکانیک قفل شدن سلاح دارد که از آن با نام (Weapon Jamming) یاد می‌شود. نسبت به سری قبلی این بازی، اکنون خشونت بازی واقع گرایانه‌تر شده و در این زمینه شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم.

در همین راستا، گلوله‌ها مطابق با کالیبری که دارند، تاثرات متفاوتی روی دشمن می‌گذارند و پس از زخمی شدن آنها، بازیکنان سعی می‌کنند روی جراحات وارده فشار وارد نمایند. در بخش کمپین یا بخش داستانی بازی گیمرها می‌توانند یک سیستم اخلاقی انتخاب کنند و با انتخاب هر سیستم پایان آن داستان متفاوت رقم خواهد خورد.

کاراکترهای بازی در برخورد با دشمنان، دشنامی شدیدتری به کار می‌برند و این میزان دشنام زمانی بیشتر می‌شود که آنها آسیب می‌بینند یا زخمی می‌شوند. همچنین در نهایت باید از بودجه 150 میلیون دلاری بازی یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر