;
coinex

جزئیات جدیدی از فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شد

هنوز فصل دوم سریال ویچر پخش نشده است که شاهد انتشار جزئیات جدیدی از فصل سوم سریال ویچر هستیم. این فصل اقتباسی از یک کتاب ویچر است.

اخیرا تریلر فصل دوم سریال ویچر منتشر شده و هنوز چند هفته‌ای تا پخش قسمت‌های این فصل مانده. در این بین اخبار جدیدی از سومین فصل این سریال منتشر شده است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

تا اکران تمام قسمت‌های سریال ویچر، چند هفته‌ای مانده است و جالب اینجاست که قبل از پخش فصل دوم، شبکه پخش کننده این سریال، اطلاعات و جزئیات جدیدی از آن را منتشر نموده است. در ادامه این نکات جالب را با یکدیگر می‌خوانیم.

جزئیات جدیدی از فصل سوم سریال ویچر

شبکه آنلاین نتفلیکس به سرپرستی لورن اشمیت هیسریچ، به تازگی اطلاعات جالبی را از سریال محبوب ویچر اعلام کرده است. وی گفته است که فصل سوم دقیقا اقتباسی وفادارانه از کتابی است که از مجموعه ویچر انتخاب شده و دیگر وصله‌هایی از داستان‌های کوتاه و روایت‌های مختلف در آن دیده نمی‌شود.

جزئیات جدیدی از فصل سوم سریال ویچر

نتفلیکس نیز از ساخت و پخش فصل سوم هیجان زده شده ولی نگفته است که فصل سوم دقیقا از روی کدامین کتاب ساخته می‌شود! جهان ویچر تا فصل دوم ترکیبی از داستان‌های کوتاه و روایت‌های مختلف بوده است اما نتفلیکس اعلام نموده که فصل سوم ساخته می‌شود.

اشمیت هیسریچ همچنین بیان نموده که فص سوم شاهد هیولاهای بیشتر و صحنه‌های اکشن خواهیم بود و در این بین چند تن هم کشته می‌شوند. وی در خصوص فصل دوم نیز وعده داده است که با فصل یک، زمین تا آسمان متفاوت است.

تمام قسمت‌های فصل دوم این سریال قرار است که در تاریخ 26 آذر ماه 1400 پخش شوند و علاقه‌مندان به جهان ویچر می‌توانند تا آن زمان به تماشای انیمیشن کابوس گرگ بپردازند. در این انیمیشن با شخصیت وزمیر آشنا می‌شویم و گفتنی است که وی در فصل دوم سریال ویچر نقش پررنگی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از فصل سوم سریال ویچر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر