;
coinex

تصاویر زنده شیائومی 12 لو رفت

به تازگی و در مترو تصاویر زنده شیائومی 12 دیده شده است. حالا بیش از پیش می دانیم که عرضه این پرچمدار نسل بعدی نزدیک است و ب زودی خواهد بود.

پایان سال میلادی نزدیک است و حالا بسیاری از طرفداران کمپانی شیائومی بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از جدیدترین پرچمداران این شرکت‌اند. چند روز پیش شاهد رونمایی از ردمی نوت 11 بودیم و اکنون قرار است که شیائومی 12 مهره بعدی شیائومی باشد.

در خصوص شیائومی 12 شایعات فراوان است. عده‌ای معتقدند که این اسمارت فون پرچمدار دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی است و برخی با رد این شایعه سه اژول 50 مگاپیکسلی برای آن در نظر می‌گیرند. حالا تصاویر جدیدی از شیائومی 12 در مترو دیده شده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

تصاویر زنده شیائومی 12

معمولا هنگامی که به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم، علاقه‌مندان به محصولات شیائومی و دنبال کنندگان اخبار فناوری، مشتاق و منتظر نیدن اخار رونمایی‌های جذاب هستند. یکی از این رونمایی‌ها می‌تواند شیائومی 12 باشد.

تصاویر زنده شیائومی 12

شیائومی معمولا پرچمداران خود را در اوایل سال میلادی جدید معرفی می‌نماید. اما امسال شنیده‌ها حاکی از این هستند که شیائومی 12 قرار است در آخرین ماه میلادی سال معرفی شود. حالا هر چه به تاریخ عرضه این اسمارت فون نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و تصاویر جدیدی از آن منتشر می‌شوند.

در تصاویری که به تازگی از شیائومی 12 منتشر شده است می‌بینیم که در مترو مشاهده شده است. همان‌طور که می‌بینیم، این گوشی با قاب مقاومی پوشانده شده است تا همچنان طراحی اصلی آن یک راز بماند.

تصویر مذکور در حالی است که نشان می‌دهد با گوشی بزرگ و طول زیادی رو به رو هستیم. البته ممکن است چنین نمایی به خاطر زاویه خاص عکس و دیگر موارد باشد. به هر حال باید منتظر انتشار تصاویر رسمی و رونمایی رسمی این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر زنده شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر