;
coinex

عضو جدید هیات مدیره همراه اول معرفی شد

دیروز در مراسم معارفه ای که برگزار شده است، عضو جدید هیات مدیره همراه اول معرفی شده. این عضو جدید حجت نیکی ملکی است که سوابق اجرایی خوبی داشته است.

عضو جدید هیات مدیره همراه اول در مراسم معارفه‌ای که اخیرا برگزار شده است، مشخص شد. حجت نیکی ملکی که ریاست مرکز اطلاع رسانی ستاد فرمان امام را بر عهده داشته است، دیروز به عنوان عضو جدید هیات مدیره همراه اول معرفی شده است.

در مراسم معارفه دیروز که با حضور برخی مقامات برگزار شد، رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد فرمان امام، حجت نیکی ملکی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت همراه اول مشخص شد. در ادامه با ما باشید تا سوابق ایشان را بررسی نمائیم.

عضو جدید هیات مدیره همراه اول

دیروز مورخ 9 آبان ماه، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که حجت نیکی ملکی از سوی سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران و به عنوان جایگزین محمود کمانی منصوب شده است. ایشان دیروز در مراسم معارفه معرفی شد و در اثنای این جلسه از زحمات محمود کمانی نیز تقدیر به عمل آمد.

عضو جدید هیات مدیره همراه اول

حجت نیکی ملکی در رشته مدیریت تحصیل کرده است و کارشناسی ارشد خود را در گرایش کسب و کار (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف و نیز دکترای مدیریت رسانه خود را از دانشگاه تهران اخذ نموده است.

از جمله سوابق وی می‌توان به ریاست مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و عضویت در هیات مدیره موسسه جام جم اشاره کرد. همچنین مدتی در بنیاد احسان ستاد اجرایی به عنوان عضوی از هیات مدیره بوده و همچنین مدیرعاملی مجتمع رسانه‌ای آفاق را بر عهده داشته است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به ریاست مرکز سرویس‌های فضای مجازی اطلس مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و عضویت در گروه مشاوران وزارت صنایع و معادن اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عضو جدید هیات مدیره همراه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر