;
coinex

نخستین تریلر سریال The Book Of Boba Fett منتشر شد

کهکشانی ها مجددا با دنیای پساجنگ ستارگانی آمده اند و نخستین تریلر سریال The Book Of Boba Fett را منتشر نموده اند. این سریال به زودی اکران می شود.

کمپانی دیزنی به تازگی تریلر سریال The Book Of Boba Fett را منتشر نموده است و قصد داریم به بررسی این تریلر بپردازیم. با تکراتو همراه ما باشید.

پس از مدت‌ها انتظار برای سریال کتاب بوبا فت، حالا کمپانی دیزنی از تریلر این سریال رونمایی نموده است. این سریال قرار است که در تاریخ 29 دسامبر برای پلتفرم آنلاین دیزنی پلاس اکران شود. تریلر این سریال با نگاهی به جنگ ستارگان به یکی از کهکشانی‌ها خواهد پرداخت.

نخستین تریلر سریال The Book Of Boba Fett

ساخت سریال کتاب بوبا فت مدت‌ها است که طول کشیده و همان‌طور که می‌دانیم کاراکتر بوبا فت از جمله شخصیت‌هایی بوده است که در دنیای جنگ ستارگان از محبوب ترین‌ها بوده است. بوبا فت در دو قسمت از این سریال با نام‌های (امپراطوری ضربه متقابل می‌زند) و (بازگشت جدای) خوش درخشیده است.

نخستین تریلر سریال The Book Of Boba Fett

شخصیت مذکور در این سریال نقش کم رنگ با دیالوگ‌های کوتاه داشت اما پس از این سریال و در مجموعه رمان‌های جنگ ستارگان، به وی بیشتر پرداخته شد و داستان زندگی او شرح داده شد. از زمان ساخت جنگ ستارگان منتظر ساخت اسپین آف بوبا فت بوده‌ایم.

در سریال اسپین آف بوبا فت، شخصیت اصلی که نقش آن را تمورا موریسون ایفا نموده است، با کمک شخص دیگری بیب فورتونا را به قتل می‌رسانند و قلمرو جدیدی را تصاحب می‌نمایند. همان‌طور که تریلر نشان می‌دهد، ظاهرا فصل اول این سریال تلاش بوبا فت را برای حفظ این قلمرو نشان می‌دهند.

اکنون سریال فرعی دنیای جنگ ستارگان با نام The Book Of Boba Fett ساخته شده است و اولین تریلر آن نیز منتشر شده و باید منتظر ماه دسامبر ماند. در ادامه می‌توانید تریلر این سریال را تماشا نمائید.

برای تماشای تریلر The Book Of Boba Fett در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین تریلر سریال The Book Of Boba Fett چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر