;
coinex

تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شد

فیلم شکارچیان روح یکی از جدیدترین فیلم‌‌های کمدی است. اخیرا تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

یکی از بهترین و جدیدترین فیلم‌های علمی تخیلی، کمدی فیلم شکارچیان روح: افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) بوده که به کارگردانی جیسون رایتمن و تهیه کنندگی ایوان رایتمن ساخته شده است. در ادامه برای تماشای تیزر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife با ما همراه باشید.

تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife

شکارچی روح یک اثر جذاب در ژانر علمی تخیلی کمدی است و به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین آثار جیسون رایتمن شناخته می‌شود. در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون مکینا گریس، فین ولفهارد، کری کون، پل راد، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور، آنی پاتس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife درباره یک خانواده دوست داشتنی بوده که بنابر اتفاقاتی به یک شهر کوچک نقل مکان کرده‌اند. این شهر باعث می‌شود آن‌ها چیزهای جدیدی درباره خود بفهمند و اطلاعات زیادی کسب کنند.

تیزر جدیدی از فیلم Ghostbusters: Afterlife
داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife / تیزر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife / جدیدترین تیزر شکارچیان روح: افترلایف

طی یک ماجرا داستان به طور کلی تغییر می‌کند و این خانواده با لحظات مهیج و ترسناکی رو‌به‌رو می‌شوند. آن‌ها با ارواحی روبه‌رو می‌شوند که به نوعی به پدربزرگشان متصل است.

از آنجایی که این مجموعه یک فیلم علمی تخیلی است در کنار لحظات کمدی صحنه‌های مهیج و ترسناکی را می‌بینید که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طبق اخبار به دست رسیده این مجموعه دیدنی در روز جمعه ۲۸ آبان اکران خواهد شد. به همین خاطر اخیرا تیزر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر