;
coinex

تریلر جدیدی از فیلم Moonfall منتشر شد

یکی از جدیدترین فیلم‌های علمی تخیلی سقوط ماه است. اخیرا تریلر جدیدی از فیلم Moonfall منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

سقوط ماه (Moonfall) یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن، علمی تخیلی بوده که به کارگردانی رولاند امریش و نویسندگی اسپنسر کوهن، رولاند امریش، هارالد کلوسر ساخته شده است. در ادامه برای تماشای تریلر فیلم Moonfall با ما همراه باشید.

تریلر جدیدی از فیلم Moonfall

یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن آمریکایی سقوط ماه (Moonfall) بوده که قرار است در 15 بهمن ماه سال 1400 پخش شود. در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون هلی بری، پاتریک ویلسون، جان بردلی، مایکل پنیا، چارلی پلامر، دونالد ساترلند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم Moonfall  درباره یک نیروی مرمروز بوده که باعث خروج ماه از مدار‌اش به اطراف زمین می‌شود. این نیرو به قدری زیاد است که ماه را در مسیر برخورد با زمین قرار می‌دهد.

درست در زمانی که کره زمین درحال نابودی است، زنی به نام جو فاولر که یکی از مدیران ناسا و یک فضا نورد بود متقاعد می‌شود که می‌تواند تمام انسان‌ها را نجات دهد و سعی می‌کند دیگران را متقاعد کند که کلید نجات جان همه انسان‌ها را پیدا کرده است.

تریلر جدیدی از فیلم Moonfall
داستان فیلم سقوط ماه / بازیگران فیلم سقوط ماه / تریلر فیلم Moonfall (2022) / تاریخ اکران فیلم سقوط ماه

اما کسی حرف او را باور نمی‌کند به جز یک فضانورد و یک نظریه پرداز توطئه. حالا این سه نفر ماموریت فضایی غیرممکنی را تدارک می‌بینند و هر آنچه دوست دارند را رها می‌کنند تا دریابند که ماه در واقع آن چیزی نیست که ما می‌پنداریم.

بدون شک این مجموعه یکی از مهیج ترین فیلم‌های اکشنی است که تا به امروز آن را مشاهده کردیم. اگر شما هم به این سبک فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید ساعت‌های خود را برای 15 بهمن ماه 1400 کوک کنید و بی‌صبرانه در انتظار این فیلم جذاب باشید. اما در حال حاضر برای تماشای این تریلر دیدنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Moonfall در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Moonfall (2022) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر