;
coinex

مانیتور گیمینگ شیائومی رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

شیائومی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند به تولید سایر محصولات الکترونیکی می پردازد. مانیتور گیمینگ شیائومی از جدیدترین تولیدات غیر گوشی آن است.

کمپانی محبوب شیائومی علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند در زمینه ساخت و تولید سایر محصولات مانند تلویزیون و گجت‌ها نیز فعالیت می‌کند. به تازگی مانیتور گیمینگ این شرکت معرفی شده است.

مانیتور گیمینگ شیائومی طیق ادعای چینی‌ها، سریع‌ترین رفرش ریت را دارد که نسبت به سایر تولیدات قبلی وی بسیار عالی به نظر می‌رسد. در ادامه قصد داریم به مشخصات فنی این محصول بپردازیم و ببینیم آیا کمپانی شیائومی توانسته است در این محصول غوغا به پا کند یا خیر!

مانیتور گیمینگ شیائومی

شیائومی سرانجام از مانیتور گیمینگ خود رونمایی نموده است و این دستگاه ظاهرا نرخ تازه سازی بالایی دارد که بی‌نظیر است. بیشینه نوری این مانیتور مناسب است و زاویه دید آن هم خوب ارزیابی شده. نرخ پاسخگویی آن نیز تاخیر کمی دارد.

مانیتور گیمینگ شیائومی

صفحه نمایش این مانیتور 24.5 اینچ و نوع پنل آن LCD است. کیفیت تصویر مانیتور مذکور فول اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی آن 240 هرتزی است. حداکثر روشنایی نمایشگر 400 نیت است و زاویه دید آن نیز 178 درجه‌ای است.

از دیگر مشخصات فنی این مانیتور می‌توان به دیسپلی پورت 1.2 و دو پورت اچ دی ام آی 2.1 اشاره کرد. همچنین این محصول مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز است. قیمت پایه این مانیتور در حال حاضر 240 دلار آمریکا ارزیابی شده و هنوز نمی‌دانیم که قرار است چه زمانی عرضه شود!

مانیتور گیمینگ شیائومی گزینه جذاب و مناسبی برای گیمرها محسوب می‌شود چرا که دارای صفحه نمایش با کیفیت و با نرخ نوسازی بالایی است که در کمتر مانیتوری دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مانیتور گیمینگ شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر